8. Keď som prvykrát videl jej tvár.

728 21 0
                                    

Ricci

Zabuchol som dvere a videl všetky tie pohľady na sebe. Vykročil som k východu. Ich hlasy v pozadí som ignoroval a nasadol do svojho čierneho lamborghini tormenta. Nadychol som sa vône kože a vyrazil. Dopravná špička v meste bola len posledná čerešnička na tomto úžasnom dni.

Keď som zabuchol dvere mojej kancelárie, vytočil som Martineya. Nečakal som ani kým ma pozdraví, rovno som prešiel k veci.
,,Sleduj aj naďalej ten skurvený byt. Keby sa pokúsili utiecť, vieš čo máš robiť."
,,Rozumiem." Ozval sa jeho hlas v telefóne.
,,Počkaj, zaparkuj tak, aby o tebe vedeli. Nech sú si vedomé, že sú bez šance."
,,Ešte niečo pane?"
Zložil som. Stále to vo mne vrelo. Nedokázal som sa ukľudniť. Michael má s ňou dieťa.
Zo zamyslenia ma vytrhlo zakloplanie na dvere.
,,Ďalej." Zavrčal som od stola.
,,Prepáčte, že Vás ruším pán Richard, ale pani Dumphiová si žiada s Vami dohodnúť stretnutie."
Pozeral som na svoju sekretárku ako sa v tvári červená. Jej biely sukňový kostým jej ledva zakrýval zadok a lodičky jej opticky predĺžili nohy. Ryšavé vlasy mala rozspustené a padali jej do výstrihu. Pohľadom som zotrval na jej poprsí o niečo dlhšie a jej tvar nabrala odtieň jej vlasov.
,,V poriadku, poďte dnu a zavrite za sebou." Postavil som sa od stola a keď som počul ako dvere zacvakli pritlačil som sa na jej telo. Začala prerývane dýchať a tablet jej vypadol z rúk na mramorovú podlahu. Otočil som ju zadkom k môjmu penisu a rukou som nahmatal jej právy prsník. Zavzdychala a mierne si stiahla stehná bližšie k sebe. Vlasy som jej prehodil na jednu stranu a zaútočil na jej krk. To už hlasito vzdychala. Vyslobodil som jej prsia z kostýmu a podprsenky a uštipol ju do bradavky. Penis sa mi už dral z nohavíc až to bolelo. Potreboval som rýchlo zasunúť a vybiť si svoju flustraciu z dnešného dňa. Momentálne ma nezaujímalo ,že som vždy striktne pracovný život odlučoval od toho pôžitkárskeho. Tá nahromadená energia z hašterenia so Stellou musela ísť von. Spomenul som si ako ma stalo všetku silu, aby som sa od nej odlepil a nevsunul jej prst do tých krásnych plných otvorených pier.

Nadvihol som jej korzetovu sukňu, odtiahol premočené nohavičky a vsunul do nej prst. Začala viac vzdychať až som jej vzdychy musel tlmiť dlaňou cez jej ústa. Vyslobodil som si penis, natiahol prezervatív a prenikol do nej. Prestal som sa ovládať a rýchlymi pohybmi som jej búšil do medzierky. Jej dych sa zrýchlil a stonala moje meno. Keď už to doliehalo aj na mňa prirazil som ešte tvrdšie a ako som vrcholil, prichytil som sa ako si predstavujem, že je podo mnou Stella.

Keď už bolo po všetkom vysunul som z nej penis, zatvoril poklopec na nohaviciach a odhodil použitý kondóm do koša. Bianca, moja sekretárka si zatiaľ stihla napraviť sukňu a pohľadom čakala, čo sa bude diať.
Kurva, preto nepreťahujem svojich zamestnancov.
Sadol som si za svoj stôl a naznačil jej aby odišla.
,,Povedz pani Dumphiovej, že jej zavolám. Ďakujem."
Prikývla. Zodvihla zo zeme tablet a odišla.

Pomasíroval som si spánky a prešiel očami po dnešnom plnom kalendári. Ďalší dlhý deň, keď budem riešiť problémy ostatných. Mal som rád problémy iných, pretože pri nich som zabudol na tie svoje. Tak isto u mňa fungoval aj sex. Až do teraz. Kurva fix. Vždy som mal pri sexe hlavu čistú a myšlienky v prítomnosti. Dnes som si prvýkrát pri sexe so ženou predstavoval inú. Predstavoval som si ako preťahujem ženu, ktorá doteraz zahrievala bratovu posteľ a dala mu dcéru.

Pozrel som na hodinky a keď už prešlo aspoň desať minút, ktoré som cielene dal Biance na vzchopenie sa, zavolal som jej cez firemnú pevnú linku a požiadal ju o nový iPhone.

Jeden z nichWhere stories live. Discover now