19. Keď sa musíš rohodnúť.

777 25 0
                                    

Stella

Už ako malá som si vždy hovorila, že po búrke musí vyjsť slnko. Čím som staršia, tým tomu prestávam viac a viac veriť. Sedím v koženom kresle v zasadacej miestnosti Steallovych firme. Miestnostť lemujú z každej strany sklenené steny a na veľké okna bije dážď. Snažím sa vstrebať udalosti posledných dní, vžiť sa s nimi, preniesť sa cez ne, zabudnúť na všetko a začat odznova. Ale ako to mám urobiť ? Mám sa zbaliť a utiecť ? Mám im tu len tak nechať Miu? Nemám sa pokúsiť o spravodlivosť pre rodičov?

Pozorujem ako vietor nakláňa vetvy stromov. Búrka zosilnela a obloha potemnela ešte viac. Akoby som sa pozerala do svojho vnútra. Nezvládam odolávať Richardovi a jeho modrým očiam ako boli Michaelove. Tak veľmi mi ho pripomínajú a predsa to je jediné, čo ich spája. Viem, že nech dopadne dnešné konanie akokoľvek zostanem s Miou. Ona vo mne vyvoláva pocit rodiny. Ona je mojou súčasťou a mojou rodinou. Nezáleží, že nás nespája krv, spája nás láska.

Pri sklenených dverách sa ozvú kroky a o chvíľu do nich vstúpi nízky muž s rysavymi vlasmi a okrúhlymi okuliarmi na očiach. Môže mat tak cez štyridsať.
,,Dobrý deň slečna Alissonová, moje meno je Ruper Colins a prevzal som starostlivosť nad správou dedičstva pána Michaela Stealla."
Postavila som sa z už vyhriateho kresla a potriasla mu rukou.
,,Dobrý deň aj Vám pán Colins."
Sadol si za vrch stola a začal rozkladať dokumenty.
Chvíľu trvalo kým sa mi opäť začal venovať.
,,Slečna Alissonová, kým prídú bratia Steallový, chcem sa Vás opýtať, či náhodou nemáte rodný list maloletej Francisci Mii Steallovej. Pán Richard ma uviedol do vašej situácii a jediné čo mi na potvrdenie pozostalosti chýba je absentujúci spomínaný rodný list."
Zbledla som. Čo som mu mala povedať? V hlave som si formulovala rôzne odpovede, ale dvere sa otvorila a do nich vošli bratia. Ricci mal na sebe  čierny oblek s čiernou kravatou a z tvare mu zmizlo strnisko. Tmavé vlasy mal perfektne začesané do zadu. Tvar mal tvrdú bez známok emócií, čo ma už vôbec neprekvapovalo. Svoju pokerovú tvár mal dokonale natrenovanú. Leo naopak šíril optimizmom, úsmev mu na tvári nikdy nechýbal. Žasla som ako sa všetci bratia líšia. Kým Michael preferoval ležérný štýl obliekania a na jeho tvári ste vždy dokonale videli jejo zmeny nálad, Richard bol perfekcionista, vždy dokonalo oblečený a upravený, Leonard mal blondave vlasy vždy strapaté, vždy som ho videla v otrhaných rifliach a véčkovom jednofarebnom tričku, ktoré dokonale obopínali jeho svaly a hruď. Ani dnes to nebolo inak.

Bez zbytočných reči obaja prešli ku Colinsovi a poriasli mu pravicou, Ricci pokynul hlavou na mňa a sadol si. Videla som ako ostro sleduje Lea, ktorý ku mne vykročil, objal ma a do ucha pošepkal, že nech sa stane čokoľvek už som súčasťou rodiny. To ma zahrialo pri srdci a úsmev som mu opätovala.
,,Takže, keď sme tu všetci môžeme začať." Odkašľal  si Colins.
,,Na základe predchádzajúcich okolností a momentálnej strate poslednej vôle pána Michaela, sme museli pristúpiť k spísaniu celého majetku a následne súd rozhodol na základe právnej legislatívy tohto štátu nasledovne. Podiely v spoločnosti Steall corporation, ktoré boli v Michaelovej správe, konkrétne dvadsať percent prípadnú  pod správu bratom rovným dielom, avšak len do dovŕšenia dvadsiatehoprvého roku momentálnej nezletilej Francisci Mii Steallovej, za predpokladu, že sa dotyčná maloletá osoba podrobí DNA testu, nakoľko rodný list nebol doručený súdu a záznamy o narodení dieťaťa tiež nie sú k dohliadaniu. Rodinne sídlo Steallovcov nadobúda druhý najstarší syn, teda Richard Steall. Všetky ostatne nemovitosti, v ktorých zosnulý mal určitý vlastnícky podiel prechádza rovným dielom jeho bratom. Čo sa týka bytu blízko mesta a ostatných nehnuteľností, ktorých bol výlučným vlastníkom pán Michael budú prepisané na maloletú Franciscu, ktoré budú do dovŕšenia dvadsiatehoprvého veku v správe matky, ak sa tak isto preukáže DNA testom. Tak isto čo sa týka peňažných prostriedkov a sporiaceho účtu na meno Francisci budú vinkulované v prospech maloletej a správcom bude matka dieťaťa ak bude splnená podmienka DNA testu a ich zhoda. Ak tak nebude vykonané správcom sa stáva najstarší brat pozostalého.

Jeden z nichWhere stories live. Discover now