Ricci
Cesta domov bola tichá. Telo mala sklesnuté a hlavu si opierala o okno spolujazdca. Mal som toľko otázok, ktorými som ju chcel prevŕtať, ale každý pohľad na ňu ma utvrdzoval v tom, že momentálne na to nie je najlepší čas. Popravde mi to nevadilo, keďže som vedel, že teraz mi už nemá kam ujsť. Vedel som, že keď som jej povedal, že Mia zostane u nas nebude protestovať. Sama si dobre uvedomovala, že bez dedičstva som jej poslednou šancou bol ja, najmä po tom včerajšom zážitku. Potom ako ju zoberiem domov, mal som v pláne navštíviť strýka. Už som to ďalej nemohol odkladať, nechápal som prečo chlap, ktorý sa ma stále zastával bol naraz tak nenávistný človek, ktorý zo strachu, že príde o nejaké peniaze bol ochotný zabiť rodinu, Michaelovu rodinu.
Muselo byť v tom niečo iné, niečo väčšie. Tým že dal prehliadať byt a bolo mu jedno, že tam budú diváci , muselo ísť o niečo veľké a pre neho veľmi nebezpečne. Nechcel aby to ktokoľvek iný našiel.Zastal som pred domov a pomohol jej vystúpiť.
Ponúkol som jej rameno a ona ho bez slova prijala. Bol som prekvapený jej poddajnostou. Celu cestu nepovedala ani slovo. Podržal som jej dvere a vročili do domu. Z obývačky k nám doliehali hlasy a detský smiech. Stella viditeľne ožila, zhodila môj kabát z pliec a rýchlym krokom sa ponáhľala za hlasmi. Chvíľu som počkal a vybral sa za nimi. Zastal som na prahu izby a sledoval ako sa Stella objíma z Miou, ako jej tvárou konečne prešla úľava. Niečo jej šepkala a Mia sa usmievala a rozhadzovala rúčkami. Leo tiež pozoroval danú scénu potom sa mlčky postavil, pohľadil Miu po vlaskoch, zohol sa k Stelle niečo jej tiež pošepkal a pobozkal ju na čelo, pričom som sa celý čas pozeral na mňa. Telo sa mi naplo. Keď to videl neubránil sa úšklebku. Parchant jeden.
Dlhými krokmi zdolal vzdialenosť medzi nami a narazil mi do pleca.
,,Hneď je tento dom plnší a krajší." Žmurkol na mňa."
,,Ty si blázon." Zmohol som sa a kútiky sa mi zdvihli do úsmevu. ,,Ako si to tu zvládol?" Pokračoval som.
,,V pohode, je to číre zlato, ale deti ešte neplánujem mať, len ich robiť. Takže odchádzam zmočiť Lea juniora, ak teda nechceš aby som si našiel v dome nejakú dobrú dušu."
,,Vypadni."
Len sa zasmial. Potľapkal ma po pleci a odišiel.Neskôr som Stelle ukázal jej izbu a kým sa prezliekala zavolal som madam Camilovej, ktorá ešte opatrovala Lea. Ukázalo sa, že sa na dôchodku nudí a bude rada strážiť aj Miu.
,,Zostanem tu s vami kým nepríde pani Camilová, kým sa úplne nezotavíš, bude ti s Miou pomáhať. Nemusíš sa strachovať, strážila aj Lea. Je to rodinný priateľ" oznámil som jej .
,,V poriadku."
,,Ako ti je?"
,,Som unavená a bolí ma hlava."
Za jej nohami sa skrývala Mia a hanblivo ma sledovala. Podišiel som bližšie a kľakol si pred ňu.
,,Ahoj Mia, som Michaelov brat." Nežne som sa jej prihovoril.
,,Tato, Tato." A potiahla Miu za teplakové nohavice.
,,Áno Mii, tatov brat." Pohladkala ju a odstúpila o krok ďalej, aby nám nebránila v zoznamovaní.
Natiahol som k nej ruku a čakal, či sa osmelý. Urobila krok dopredu, zapýrila sa a ušla sa skryť k Stelle.
,,Hanbí sa." Prihovorila sa mi Mia.
,,No Lea nie." Zadumel som.
,,Hovorím, milší brat." Zasmiala sa.
Prevrátil som oči a sledoval Miu. Bola celý brat až na tu pokožku, tú mala o odtieň tmavšiu. Vôbec sa nepodobala na Stellu, ale ďalej som sa v tom nerýpal. Zvonček sa pri dverách rozvnonil a tak som sa od nich vzdialil. Vo dverách ma privítal úsmev madam Camilovej, jej tvár bola posiata drobnými vráskami, ale dobrota z jej oči stále sršela. Usmial som sa na ňu a ona ma objala. Na malý moment som sa strhol, ale potom som jej objatie opätoval.
,,Tak rada ťa opäť vidím Riccinko. Vyrástol z teba impozantný chlap. Pamätám si ešte ako si sa vždy zakrádal do kuchyne pre keksíky, ale podľa tvojej postavy usudzujem, že si sa ich už vzdal." Zasmiala sa. ,,Leo je doma?"
,,Momentálne niekde vytriasa svoju prebytočnú energiu. Žmurkol som na ňu a na tvári sa mi usadil rožtiacky úsmev.
,,Ach ten chlapec bol vždy postrach." A pokrútila nad ním hlavou.Neskôr pri šálke čaju som jej povedal o Stelle a Mii, ako sa k nám dostali , ale informácie som filtroval. Nechcel som aby sa tu cítila v nebezpečí aj keď som dobre vedel, že za tie roky čo u nás strávila počula a videla toho viac než potrebovala.
V pozadí som počul kroky a z rozhovoru nás vyrušila Stella s Miou. Madam Camilová sa jej prihovorila a po necelých desiatich minút si získala Miu aj Stellu. Zamračil som sa. Tak to vyzerá, že len predo mnou Mia vždy zdrhne mame pod sukňu.
Stella mi venovala spýtavy pohľad a keď si to všimla aj Camilová zobrala Miu na ruky a vzdialila sa. Keď už bola za chrbtom Stelly, venovala mi významne zdvihnutie obočia.,,Je milá." Zhodnotila Stella.
,,To si zrejme myslíš o všetkých okrem mňa." Podotkol som, postavil sa z barovej stoličky, oprel sa o pult a založil si ruky na prsiach. Stella sa opierala o kuchynskú linku. Mala na sebe moju teplákovú súpravu, ktorá na nej vysela.
Skúmavo som ju prezrel pohľadom.
,,Keď sa večer vrátim, môžeme zbehnúť po vaše veci do bytu."
,,To by bolo úžasne. Absencia spodnej bielizne ma už otravuje a nosenie cudzieho oblečenia tiež."
Nadvihol som obočie a táto informácia mi zapríčinila šklbnutie v penise. Preboha, pripádam si ako maly chlapec, ktorý nikdy nezasunul.
,,Kľudne mi ho môžeš vrátiť. Uvidíme, ako sa budeš potom cítiť."
,,To by sa ti tak páčilo."
,,To nemôžem vyvrátiť." Ako náhle som tie slova vypustil z úst jej tvárou sa prehnalo prekvapenie a pery sa jej roztvorili ako začala prerývane dýchať. Všetky jej emócie boli tak viditeľne a vôbec nevedela skryť, že ju priťahujem. Alebo sa o to ani nepokúšala, neviem. Bolo mi to jedno. Podišiel som k nej. Chytil som do rúk jej bradu a opatrne ju zdvihol aby sa na mňa pozrela. Naše hrudníky sa každým nádychom o seba obtierali.
,,Povedz mi, čo mám s tebou robiť ?"
Líca sa jej zapyrili, ale mlčala. Prisunul som sa k nej ešte bližšie a pritlačil jej na brucho moju začínajúcu erekciu. Na malý moment prestala dýchať a oči sklopila k mojim perám. Náročky som si olizol spodnú peru. Jej oči potemneli a bola tak neodolateľná, že moja túžba ju oprieť o stôl a pretiahnut mi zatemnila úsudok. Jej telo na mňa reagovalo, videl som ako sa nevinne obtrela o moju už úplnú erekciu a mne z úst vyšlo tiché zavrčanie.
Nezvládol som to. Rukami som jej podchytil zadok a vyložil ju na kuchynskú linku. V momente som počul vyjsť z jej plných pier tichý ston. To bola moja konečná. Chytil som jej tvár a zaútočil na jej pery.
Nebol som nežný. Jazykom som jej narazil do pier kým ich nepootvorila a ja som sa jazykom nedostal do jej pier. Chutila po mentolkách a ja som sa nevedel zastaviť. Bolo mi jedno, že pichala s mojim bratom, bolo mi jedno, že je matkou mojej netere a absolútne mi nezáležalo, že tu zostala len kvôli peniazom.
Dobre, tak až tak jedno mi to nebolo. Tá posledná vec ma riadne vytáčala. Zahryzol som jej do spodnej pery a odtiahol sa. Chtíč vystriedal hnev.
,,Spravím ti to tak, že v porovaní so mnou zabudneš aj na Michaelove meno." Zavrčal som jej do ucha.
Za sekundu na to, mi na líci pristala jej malá dlaň, s ktorou mi uštedrila poriadnu facku. Nevychádzal som z údivu. Chladne ma prevŕtala očami a zošúchla sa z linky.
,,Ešte raz sa ku mne takto priblížiš a urazím ti vtáka, rozumieš ?"
V tom sa obrátila a vybehla z kuchyni.
YOU ARE READING
Jeden z nich
RomanceJeden z nich si ukoristil jej srdce. Jeden z nich si vzal jej telo. Jeden z nich si ukradol jej myseľ. ,,Čo kurva chceš ?" Vyštekla som po ňom ani si neuvedomujúc, aký ostrý jazyk som použila. Krv mi v tele vrela. ,,Čo kurva chcem?!" Zasyčal na mň...