Promote , vote and keep reading .
-----
AQIL POV
Haih . . Banyak betul patients hari nie . . Hari yang meletihkan .
Tu laahhh dah dapat cuti dua minggu , kau gatal nak kerja .
Takpee laa cari rezeki buat keluarga . Keluarga ?
Hmm . . Aku dh jadi pemimpin keluarga . . Tapi macam bujang lagi . .
Ada isteri serupa macam takda .
Bila lah kami nak berbaik . Aku kena ada plan . Yes! Kena ada.AYUNI POV
SCHOOL
"Kau tak elok lagi ke dengan abang kau?" - Nik
"Ntah . . " - Ayuni
"Nii Ayuni , ada note yang mengatakan kau perlu ke bilik pengawas sekarang? Kau ada buat salah ke Ayuni ?" - Siti
"Eh ? Serious ke ?! No .. " - Ayuni
"Baik kau pergi tengok apa hal nyaa " - Nik
- aku segera meninggalkan mereka dan pergi ke bilik pengawas .
Ada apa nii ? Aku buat salah apa ? Dengan langkah yang berat dan hati yang berdegup kencang , aku memasuki bilik pengawas .
Gelapp ?! Yahhah!Tiba-tiba ada manusia yang bertuah sangat memeluk ku dari belakang . Alahaii sweetnya tapi siapa nii ? Kalau orang lain , berani dia nak peluk aku macam ni ? Siapa lagi kalau bukan . . .
"Ayuni .. forgive me ? Please ? " - Rafiq
Senyap.
"Ayuni .. jebal ?" - Rafiq
- muahaha tergelak aku dalam hati apabila si Rafiq a.k.a pak ustaz nii sebut perkataan bahasa korea !
"You make a big mistake .. " - aku cakap sambil tahan ketawa .
"I'm sorry ! Please .. i won't do that again ! I'm really regret it ." - Rafiq
"Eii lepaslah dulu! Ish ish ish! Apa punya pengawas ! Nasib awak tu abang saya ~ " - Ayuni
- Rafiq senyum . Yahhah! Itu yang aku rindu :)
"Mianhae ? " - Rafiq cakap sambil garu kepala . Korea lagi ye? Ni pasal nak pujuk aku lah tu .
"Nae .. i'm forgive you .." - Aku cakap . Aish malas tau nak gaduh lama-lama . Bak kata pepatah , "air yang dicincang takkan putus!"
"Yeah! Thanks! " - Rafiq
"Ni berapa ratus sewa bilik pengawas ni ?" - Ayuni
"Mane ade kena bayar ~ permission cikgu dah ada dah " - Rafiq
- Okay fine malas nak cakap . Aku meminta diri untuk pulang ke kelas semula . Okay . Aku Rafiq , dah settle !
BALIK
"Yuni ~ Petang jusco jom ? Popular ? " - Asyraf
- ni lah . Dah dapat sekali , nak ajak keluar lagi . Nasib lah crush aku .
"Ermm tak tahu lagilah Asy .. nanti saya call awak . " - Ayuni
"Okay . Bye!" - Asyraf
- setelah Asyraf pergi , aku pulak pening memikirkan nak balik mana ?
Rumah ibu ke rumah Aqil ?
Kalau rumah ibu , nanti ibu bebel aku gaduh dengan Aqil . Lagi² ayah . nanti bising lebih ..
Kalau rumah Aqil , aku kena menghadap muka dia . Dah lah aku kena tampar sebab dia . Karang Aqil buat apa-apa kat aku , naya je hidup!
Eh suami sendiri kan? Huh biarlah!
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...