Update again .. Hihi
Keep reading . . .------
AYUNI POV
Aku dibenarkan discharge harini . Ni pun sebab aku merayu dekat Aqil yang aku taknak duduk hospital .
Bencii injection .
Trauma aku semakin baik . Dah takda kerap macam dulu . Dah elok !
Kepala je berbalut .
Haihh .
Asyraf and dll ada jugak datang melawat . Paling kerap datang is Asyraf lah . Nasib baik mase dia datang melawat , bukan shift Aqil jaga aku ."Ayuni dh siap pack?" - Aqil
"Dah .. jom!" - aku jalan dahulu dan diikuti oleh Aqil .
Dalam Kereta .
"Hmm .. Ayuni .. abang minta maaf sebab .. tinggalkan Ayuni malam tu .
I didn't suppose to do that . I am veryy sorry . " - Aqil .Abang? Kening ku naik sebelah .
"It's okay lah . Sikit je ni .. " - Aku .
"Sikit apa sampai kepala berbalut. Ayuni nak abang upah bodyguard ke?" - Aqil .
Omona! He's so kind but thats too much .
"Takperlu lah .. ishh rimas tau ade bodyguard ni --'" - Aku
"Untuk kebaikan jugak.." - Aqil
"Nak balik rumah terus ke ? Jomlah pergi mana-mana" - Aku
"Ingat sikit diri tu sakit . Kita gi umah mama and papa dulu . Nanti petang sikit balik lah rumah" - Aqil
"Okayyy" - Aku .
RUMAH MAMA AND PAPA AQIL
"Dah sampai pun anak menantu mama . Lama dah tak datang sini kan ?" - Mama Aqil .
"Hahha sorry ma , sibuk dengan sekolah Ayuni , kerja Aqil kat hospital tu berlambak . " - Aqil
"Ye lah .. berlambak sangat sampai tak sempat nak jaga isteri sendiri ke? Kesian Ayuni dah berbalut kepalanya" Mama Aqil memandang Aqil tajam .
"Hehe pape hal ma , Aqil nak melawat bilik Aqil dulu. Rindu! Jom masuk!" Aqil masuk rumah then terus menuju ke bilik kesayangan nya .
"Haih dah besar pun perangai mcm budak-budak . Jom masuk Ayuni." Mama Aqil memimpinku masuk . Alahai aku bukan baru lepas beranak.
"Ma , papa mana?" - Aku bertanya kerana rumah itu kelihatan senyap sunyi ."Papa kat office dia lah . Tinggal mama sensorang kat rumah ni.." - Mama Aqil .
"EH! Mama lupa ! Mama tengah rebus daging tadi! Kan dah lupa. Kejap ye Ayuni!" - Mama Aqil kelihatan kelam kabut .
"Nnti Ayuni tolong mama kat bawah eh . Ayuni masuk bilik kejap" - Aku masuk ke dalam bilik Aqil .
Aihh bertuah punya suami .. isteri susah payah bawak beg , dia dah terbongkang atas katil -.-
Nasib lah , Ayuni .Aku melihat sekeliling bilik nya . Kemas , cantik .
Ada koleksi gitar kat tepi meja study dia .
Cermin besar . Pakaian nya banyak . Tak muat almari , diletakkan kat hujung bilik .Aku duduk di tepi katil . Merenung muka Aqil .
Kepenatan . Keletihan . Tapi kan , dia tak cukur muka dia ke ? Aku taksuka lelaki berjambang !
Tiba-tiba Aqil membuka matanya . .
Aku ingin cepat-cepat lari tapi tangan ku di pegang oleh dia ."Don't go anywhere . Stay with me." - Aqil
"Taknak lah . Saya nak tolong mama masak ." - Aku cuba menepis tangannya .
"No .. i need to hug you , then i can sleep . " - Aqil
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...