srs ah .. klo chap ni bosan , maknenya author tgh mmg xde idea . aish . xpe lah.
teruskan baca !
----------2 Bulan Kemudian ,
AYUNI POV
kini , aku di bumi London . dan masih di London cuma di state yang lain ..
Dulu , aku di Cardiff , bersama Iana . tetapi kini aku sendirian di Coventry .
kelas A-Level aku hanya ada pada weekdays . weekend aku sangat lah lapang sebab tidak ada terlalu banyak assigment .
hmm .. apalah jadi di Malaysia ?
yang aku tahu , Rafiq kini di Kolej Mara Seremban untuk mengambil sijil IB . dia ambil course Medic . percaya tak ? dia yang minat Architecture , takdapat tawaran untuk course tu tapi dapat tawaran course Medic sama denganku .
haahaa percaya atau tidak sekali lagi , dia target University sama denganku!
Aku selalunya contact dengan ibu ayah dan Rafiq melalui skype or facetime .
kawan-kawanku semua dapat kolej bagus² .
Nik dapat ke IIUM or lebih dikenali sebagai UIA , Universiti Islam Antarangsa dan targetnya ke Jordan .
Adam pulak pulang ke negara kelahirannya , England .
Asyraf dan Siti pulak sama² dapat USIM , Universiti Sains Islam Malaysia . Course mereka pilih pun sama . dan mereka target pun sama . untuk ke Aussie .
Hana ? Hana dia teruskan taekwandonya dan ingin sambung ke Korea . tetapi dalam masa yang sama , dia sambung belajar di UM and confirm dia ambil course language .
aku bangga dengan mereka semua . itu barulah kawan-kawanku .
aku dengar kan , Asyraf dan Siti sudah mengikat tali pertunangan bulan lepas .
omo! so sweet!
"Yuni !" panggil seseorang . seseorang berlari ke arahku .
"Niel .." aku senyum melihat dia berlari-lari ke arahku .
"Kau ni laju je kan tinggalkan aku?" Niel or nama sebenar Daniel Ashqif termengah-mengah di depanku sekarang .
syukur lah .. Allah mengurniakan seorang teman yang sangat baik di sisiku kini .
"Dah kau lambat .. aku tinggalkn kau.." kataku selamba .
"Kau ni , dah nak jadi mummy to be pun asyik annoying je.." Niel mencebik .
Curious kenapa Niel cakap mummy-to-be tu ?
sebab i'm a mummy-to-be now .
macam mana aku boleh mengandung ? Iana yang tolong aku figured out .
korang nak dengar story sebenar pasal Pil Pencegah Kehamilan tu tak?
sebenarnya , kan aku cakap , Aqil hanya terjumpa . dia tak tahu aku makan ke tak . hahaha aku baru ambil ubat tu a day before ke korea dan aku belum sempat makan , Aqil dah jumpa . takjadi lah aku nak makan .
itu lah kebenaran yang aku nak bagitahu AQIL . tetapi dia taknak dengar malah .. dia ..... hmmm ..
"Biarlah .. Niel , Mummy sihat ?" tanyaku pada Niel yang sedang minum air disebelahku .
"Sihat .. Mummy asyik tanya bila kau datang lawat dia .." kata Niel .
aku terjumpa dengan Daniel dan Mummy nya ketika aku tengah beli belah di Al-Sheemal Food Store . time tu Niel terlanggarku .
so dari situ aku kenal family Daniel .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...