My Bodyguard , My Love by @Dear_luhan22 dah completed ! lega saya dia berhenti mengejar >< sorry qilah ! hahah********
" Pelajaran Ayuni dekat London macam mana?" tanya Aqil .
" Ayuni tangguh .. maybe sambung kat Malaysia je :( " Ayuni dah mula terfikir pelajarannya dan dia sedih kerana terpaksa tinggalkan impiannya .
" Abang minta maaf sebab abanglah , Ayuni takdapat sambung pelajaran.." Aqil yang mula berasa bersalah .
" Hmm , abang , Ayuni nak balik London kejap nak settlekan semua benda , boleh ?" tanya Ayuni ragu-ragu . takut Aqil tak kasi .
" Boleh tapi abang ikut .."
" Alaa..." Ayuni dah mencebik .
" eh kenapa ?"
" tak bestlah abang ada .. tak boleh dekat dengan Niel :(" Ayuni mengusik Aqil .
" Mengada eh ? No way lah Abang nak biarkan Ayuni dekat sana dengan Daniel ><" Aqil mula menggeletek pinggang Ayuni .
" ahaha! abang , hajima! hajima! geumanhae! hahhaahhahah! geumanhae!" Ayuni tergelak-gelak kegelian , dah terkeluar semua bahasa 'alien' bagi Aqil .
" Apa tuuuu? asyik cakap bahasa alien je!" Aqil .
" Bahasa Alien apa hah? ni bahasa Korea lah! abang ni kannnnnnn!" Ayuni merajuk .
" alolo... merajuk ye..." Aqil mencubit pipi Ayuni .
" Ap....pa..." Tiba-tiba Airel bersuara . eh! first word Airel !
" Abang! first word Airel lah! wahhh!" Ayuni mendukung Airel .
" Appa ? apa tu ? appam ? appai ?" tanya Aqil pelik sambil menggaru kepalanya .
" Appa lah.. Papa dalam bahasa Korea .. haha Airel pandai ye panggil papa , Appa ? nakal!" kata Ayuni sambil mengacah Airel . terkekek-kekek Airel .
" Appa..." Airel cakap lagi . Amboi , Airel!
" Sayang , sayang ajar Airel ye?" mata Aail mencerlung kearah Ayuni .
" er..eh! ma-mana ada!" Ayuni tergagap .
" ye ke ? yang gagap tu apa ?" tanya Aqil lagi , curiga dengan Ayuni .
" Appa..." Airel bersuara lagi . Airel meronta untuk ke dukungan Aqil .
" Ye sayang .. meh sini.." Aqil mengambil Airel di tangan Ayuni .
" Sayang , cakap betul-betul . mana Airel belajar perkataan Appa tu ?" tanya Aqil lagi .
" Ma-mana Ayu-Ayuni ta..tahu ." Ayuni masih tergagap dan cuba cover riak wajahnya .
" Takmungkin Airel tahu sendiri ? Appa , appa.. dah macam anak india panggil bapak dia da.." rungut Aqil .
" Manada lah . elok je lah panggil Appa . Airel , ni Omma eh ?" Ayuni mengusik Aqil .
"Sayang!" Aqil mencebik merajuk .
" Ye la ye lah . Ni Airel ni suka tengok cerita The Return of Superman tuu..." Ayuni jujur pada Aqil .
"cerita apa tu ?"
"pasal bapa-bapa kat Korea tu jaga anak dia kat Korea bila mak dia takda ." kata Ayuni .
"Aduyai.." Aqil menggeleng kepala .
" panggil Papa .. Pa,Pa.." kata Aqil pada Airel .
Airel hanya terkebil ."Ap..pa!" Airel tersengih besar .
"Papa!"
" Appa!"
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...