Lalalala -.-
Okay terus baca lahh ek .Update while listened to - Color by Day6 ^•^
------
RAFIQ POV
Aku dah perasan muka Ayuni pucat sejak keluar wayang tadi . And lepas aku keluar toilet pun , muka dia pucat lesi . Asal ?
Tiba-tiba ! Dia pengsan !
"Ya Allah Ayuni !" Jerit Aqil . Aku tergamam .
"Ayuni ! Wake up! Wake up dear !" Aku terus menepuk pipi nya .
"Jom bwk dia pergi hospital!" Aqil terus mendukung dia gaya 'bridal style' then terus berlari ke arah keretanya .
"Aku follow belakang!" Aku terus start enjin motosikal aku dan memecut .
Siann motosikal Ayuni , asyik kena tinggal dengan tuann .
Takpelah .. nnt mntak tolong Fiqri lah .
AQIL POVTerkejut aku apabila Ayuni tetiba pengsan .
Aku dah perasan muka dia pucat .
Ya Allah ... apa aku dah buat ...Aku terus mendukung dia dan memecut laju ke hospital .
E M E R G E N C Y R O O M
"Haris ! Hariss! Tolong aku , Haris !" Aku terus meminta bantuan Haris yang kebetulan lalu dihadapan ku .
"Aqil ! Okay cepat ikut aku!" Dr. Haris terus memberi arahan kepada para staff apabila melihat aku sedang mendukung Ayuni .
Aku terus meletakkan Ayuni di atas katil kecemasan .
"Riss , tengokkan isteri aku , Ris!" Aku menggelabah . Aku sayang dia .
"Sabar , Qil . Nurse , check tanda vital dia . Awak! Check kadar nadi dia !
You! Check tekanan darah dia ! Aqil , you better stay outside ." Dr. Haris memberi arahan kepada Nurse² dan menyuruhku keluar .'Ya Allah selamatkan isteriku , Ya Allah' getus hati aku .
"Qil , macam mana adik aku ?!" Rafiq terus menggoncang tubuhku . Rafiq oii . Aku manusia bukan patung ! Sakit tau!
"Ye ye sabar jap . Doctor tengah check dia ." Aku pulak yang kena menenangkan Rafiq .
"Habis kau bukan doctor ?!" Rafiq memarahiku pulak . Aihh . Sabar je la.
"Aku doctor lain lahh . Ishh sabarlah kawan aku check dia kat dalam" Aku memberitahu Rafiq .
Tiba-tiba , pintu bilik dibuka .
Muka Dr. Haris terpacul dimuka pintu ."Fuhh . Nasib baik sempat .. kau ni kan Aqil ! Nasib baik kau cepat hantar dia dekat sini . Kalau tak .... " Dr. Haris memarahi aku dan percakapannya terhenti apabila terlihat Rafiq yang bermuka risau .
"Doc , macam mana dengan Ayuni ?" Kata Rafiq dengan tidak sabar .
"Relax , Rafiq . Adik kamu dah stabil sekarang . Mari ikut saya ke bilik saya" Dr. Haris menyuruh kami mengikut dia. Aihh aku dah risau ni .
Sempat ? Kenapa ? Ayuni kenapa ?
B I L I K DR. H A R I S
"Hah apa hal dengan isteri aku ?" Aku terus menanya Haris .
"Sabar . Macam ni .. Ayuni menghidapi asma dan nasib baik Aqil sempat bawa dia ke hospital untuk mendapatkan bantuan pernafasan . Sebelum ni dia ada mengadu sakit dada atau sesak nafas ?" Haris menanya aku dan Rafiq .
"Takda , doc ." Rafiq menjawab .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...