searching idea for up up up up upcoming chapter ............................
_______________________AQIL POV
Ok . aku mengaku yang aku nak sangat teman Ayuni pergi ambil result . aku tetap nak teman even aku tengah marah gila kat dia .. tapi masalahnya ..
"Dr. Aqil , please help me ! patient ni important sangatt .. saya kena EL ... tolong ganti saya pleasee ....." Minta Dr. Rayqal yang tengah terdesak .
sebab tu lah aku kena jugak gantikan dia , sebab apa ? sebab ni important patient and also aku dengan Dr. Rayqal je yang pro dalam bab bius² nii ...
tu pun sempat sarapan dengan Lyana 5 minit je sebab nak kena sambut important patient tu .
Anak Dato' rupanya . hmmm .. sabar je lah .
'Ya Allah , kau kurniakan lah keputusan yang dapat menggembirakan isteri , Ya Allah . Semoga dia gembira ..' Doa ku di dalam hati .
apa²pun , she is still my wife and .. i want the best for her .
Sorry , Ayuni . Let me cool down my stubborn heart . . .
AYUNI POV
Ya Allah! debarnya hatiiiiiii !
"Chill , Ayuni .." bisik Rafiq sambil lalu dan dia terus mencari kelasnya .
Here I Am ..
"Siti .. takutttttt!" kataku pada Siti yang berada didepanku .
"Relax beb .. redha and tawakkal je . berserah pada Allah .. we already did as much as we can , right ? so .. believe in Allah :)" kata Siti yang memang positif sejak dulu tapi bila dia dah geram .. memang mulut nuklear tu .
mak ai , mengutuk pulak aku . Mianhae , Siti .
"Nurul Riez Ayuni .." it's my turn .
"Yes Sir Eric ?" aku mengambil keputusan ku ditangannya . oh no way aku nak tengok sekarang .
Sir Eric hanya senyum . aku pergi ke pondok yang selalu menjadi tempat lepakku dan gengku .
aku taknak tengok lagi . .
Siti dan Nik terkedek ke sini .. Asyraf dan Adam pun berlenggang ke sini .. Rafiq pun memunculkan diri bersama Hana .
"Ayuni!" Hana terus memelukku . aku dapat rasakan tudungku basah .
"Relax hana .. how's you result ? hmm?" kataku menepuk belakangnya .
"I got ... 7 ...." kata Hana .
"Igot7? kau minat got7 ke , Hana ?" kataku pelik . igot7 kan nama fanclub kumpulan idol GOT7 .
"Kau ni!" Hana cuba ingin mengetuk kepalaku. aku mengelak .
"aku dapat 7A+,3A" kata Hana yang menangis terharu .
"Aku dapat .... hmmm ... 9A+ tapi .. 1B .." kata Nik ..
"chill , Nik .. takpe .. you've got 9A+ maaa .. apa yang B ?" tanya Adam yang memerhatikan Nik sedari tadi .
"Add Maths .. :( " kata Nik perlahan .
"takpelah .. at least kita tahu setakat mana kemampuan kita .." Kataku .
"Kembar kesayanganku Ayuni , aku dapat ... 9A+ , 1A " kata Rafiq merangkul bahuku .
"congrats bro! ayah will be so proud of you dude!" aku menyekeh manja kepala Rafiq .
bangga gila aku! abang aku dapat result flying colours .. Siti pulak dapat 10A+ .. percaya tak ? even she is a dancer , she really know how to manage her schedule . tabik spring!
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...