citer pasal Asyraf dengan Syaf tu , after book ni habes okay ?
okay teruskan baca .[ FANGIRL MOHON JEALOUS SEBAB AYUNI DAN AQIL DAH SAMPAI KOREA DULU BEFORE KORANG ]
------
AYUNI POV
aku terasa pipiku ditampar lembut berkali-kali .
aku terjaga .
"Sayang jom dah sampai!" Aqil mengejutkan ku dan berkata itu .
DAH SAMPAI ?!
"sampai ? KOREA ?!" aku excited . Aqil hanya menggeleng melihat teletahku .
aku dan Aqil keluar dari pesawat dan ...
"ANNYEONGHASEYO , DAEHANMINGUK!" Aku menjerit sebaik sahaja melankah ke lapangan terbang Incheon .
Aku excited bhaii ! weii ! negara idaman aku ni! huwaaaa ❤
"Er . dah dah la tu . malu orang pandang" Aqil menegurku . eleh peduli orang kata .
"ahhh jinjjaaaa daedanhae ! [ Ahhh betul-betul awesome!] " aku meregangkan badanku yang lenguh .
"jomlah . my friend dah tunggu kat dalam airport . " Aqil menarik tanganku .
kami menunggu ketibaan beg kami dan berjumpa dengan kawan Aqil .
AQIL POV
Makk ai . malu betul aku pabila Isteri 'tersayang' ni menjerit lepaa turun pesawat . aishhh dia ni kan . tak makan saman betul .
aku lihat di iphone ku . ouh! Kawan aku dah sampai !
aku dan Ayuni menunggu beg dan terus ke dalam airport .
aku menuju ke starbuck yang ada di sebelah entrance di Incheon Airport .
"Yow man!" aku menegurnya . dah lama tak jumpa kan .
"Aqil ... maji ?! [Aqil ... kan?!] " jawab rakanku itu .
"yeahh . dah lah tu . kalau nak cakap korea dengan isteri aku ni" Aku menepuk bahu Ayuni dan dia tertunduk malu . malu ? haha .
"Annyeonghaseyo! Choneun Kim Woo Jun imnida! Jaega , Aqil chingu [ Hello! nama saya Kim Woo Jun! Saya , Kawan Aqil ] " WooJun rakan ku memperkenalkan dirinya kpd Ayuni .
jangan kau terpikat dengan WooJun sudah , Ayuni . nanti Honeymoon ni jadi honeysulk nanti ..
Kim Woo Jun . aku kenal dia masa belajar dekat UM . yang bestnya , dia amik course bahasa Melayu dekat UM . tu yang kagum tu . dia boleh cakap serupa macam mana orang Malaysia cakap .
AYUNI POV
ALAMAK ! Handsome pulak mamat kawan Aqil ni . adohaii ni yang buat aku lupa diri ni .
"Annyeonghaseyo! Choneun Kim Woo Jun imnida !" korean! he is korean ! wahhh ! daebak !
Aqil ada kawan korean ? jinjja !
"ahh .. nae .. annyeonghaseyo . Ayuni imnida . Aqil's wife . Bangapseubnida [ ahh .. ye .. hello . Saya Ayuni . Isteri Aqil . Nice to Meet You] " aku bow .
"auuu . neomu kyeoptaa ! [ auuu . sangat comel !] " aku dah blushing tahap gaban bila dia kena puji macam tu dengan mamat korea hensem . >_<
"jangan dipuji lebih² , nanti kembang dia nanti ." usik Aqil yang memerhatikan kami .
ahh! jealous tu! haaha
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...