hoho ^^
______________AQIL POV
Aku tergamam apabila Ayuni ... Ayuni tampar aku !
kata² dia ... pedas .
tapi masalahnya aku tak salah okay ?!
"Ayuni !!" aku nak tahan dia tetapi dia dah pergi .
"Aqil! you nak pergi mana ?!" Lyana menahan lenganku .
"lepaslah perempuan tak guna!" aku merentap tanganku .
"Pa , serious , perempuan ni yang perangkap Aqil .. tolong Aqil pa.." kataku merayu pada papa .
"Papa malu dengan kamu , Aqil" kata papa kecewa .
"pa masalahnya sekarang , bukan Aqil yang salah ! perempuan ni yang perangkap Aqil!" jerit ku hampir ku tunjal kepala perempuan tu .
"apa buktinya , Qil ? kalau takda , no choice Qil , kamu kena nikah dengan perempuan ni" kata Papa .
Nikah ? dengan perempuan ni ? Nonsense ! Sampai mati pun aku takkan nikah dengan perempuan ni!
"Papa boleh tengok CCTV pa .. bukan salah Aqil .." kata ku .
"takpayah CCTV , Qil .. aku dah nampak semua" tiba-tiba Haris muncul .
"Haris!" kataku terkejut apabila Haris tiba-tiba muncul .
"Qil tak salah Uncle , Auntie , Encik² semua" kata Haris .
Dia nampak ?
"Lyana perangkap Aqil . saya nampak dengan mata kepala saya sendiri yang Lyana masukkan ubat tidur dalam air minuman Aqil masa dekat office dia . then Aqil tertidur dan Lyana perangkap Aqil .." kata Haris .
Alhamdulillah , Ya Allah .
"takguna kau kak!" kata Asyraf dan hampir ingin menumbuk kakaknya sendiri .
dunia sangat kecil . taksangka Asyraf ni adik Lyana kan ? dan penumbuk mukaku ketika di restoran .
Ayuni !
AYUNI POV
"Engkau sure nak pergi ni , Ayuni ?" tanya Rafiq untuk mendapat kepastian Ayuni sekali lagi .
aku hanya mengangguk . tak sanggup aku nak tengok muka lelaki dayus tu . main kayu tiga !
"Attention to passenger of flight AK2635 to London , please go to hall J7 for boarding . thank you" pengumuman dibuat and it's time .
"Okaylah Fiq . i got to go .. kalau kau rajin , lawat aku kat sana . nanti facetime okay? aku nak tahu jugak kau dpt U mana . love you , bro . see you again next time ." kataku dan memeluk Rafiq erat .
"Take care dekar negara orang . jaga diri and jaga solat . inform aku apa-apa hal . aku boleh bantu as much as i can . jangan lupa aku and always contact okay ? love you too sis .. and will miss you a lot " kata Rafiq . dia jarang brjauhan dengan Ayuni .
"thanks bro . remember , jangan bagithu Aqil aku dekat mana okay ?" kataku terakhir kali .
aku berjalan meninggalkan Rafiq . aku takut nak pusing ke belakang . aku takut aku akan berpatah balik .
Goodbye Rafiq .
Goodbye Ayah Ibu .
Goodbye papa and mama ..
Goodbye all my friends .
Goodbye , Aqil .aku dah masuk ke dalam perut pesawat dan aku terus menangis sendirian .
AQIL POV
Setelah selesai urusanku di pejabat agama , aku segera pulang ke rumah . aku kena jumpa Ayuni . dia dah salah faham semuanya .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...