saya kena update cepat² sebab ade author ni nak kejar saya ><
****
Pagi keesokannya , Ayuni ingin mendaftar semula ke kelas A-Level nya kerana hampir 4 bulan dia stop .
Aqil dia biarkan terbongkang after subuh pagi tadi .
Ayuni pergi ke bilik Airel tetapi Airel tiada .
Ayuni turun ke dapur untuk bersarapan ."Good morning , mummy !" Ayuni memeluk dan mencium mummy .
"good morning , sayang . Aqil mana ?" ish mummy ni , si Aqil jugak ditanya .
"Airel mana mummy ?" Ayuni bertanya pada mummy sambil menyapu jem di roti bakarnya .
"ada dengan Daniel dekat taman tu .. biasalah Daniel kan suka budak-budak ." kata mummy .
"morning.." seseorang menyampuk .
"morning , Aqil ." mummy menegur Aqil yang duduk di sebelahku ni .
"Ayuni nak pergi mana ?" Aqil bertanya sambil meletakkan telur hancur atas french toast .
" None of your business" Ayuni still dingin .
"Of course it's my business because you are my wife.."
"Ayuni , tak elok lawan cakap suami .." Mummy menegur sikap dingin Ayuni pada Aqil .
"Haihh .. nak pergi kelas ." Ayuni bengang apabila asyik didesak je . dia makan roti dengan kasar .
"Hah , ni pun mama Airel . Airel dah terjaga awal pagi dah .." kata Daniel yang masuk ke dapur bersama Airel .
Ayuni mengambil Airel di tangan Daniel .
"good morning , my boy^^" Ayuni mencium kedua belah pipi Airel . Airel kelihatan terhibur .
" Meh sini dekat papa .." Aqil mengambil Airel di tangan Ayuni .
"Mummy , Yuni pergi dulu lah . jagakan Airel macam biasa okay ? thnks mummy " Ayuni menyalami tangan mummy dan ingin berlalu pergi ,
"eh abang hantar Ayuni " kata Aqil terkopoh kapah .
" no its okay . saya pergi dengan Niel . jom Niel" Ayuni terus meninggalkan Aqil terkebil-kebil .
AYUNI POV
Kenapa dia perlu muncul semula ? kenapa ?!
aku tak sedia lagi nak terima dia . nope , i don't want to forgive him .Tiba-tiba , telefonku berbunyi . facetime call from Rafiq .
"Hi .."
"hii .. asal monyok je ni ?" Rafiq bertanya .
"kenapa dia perlu datang sini lagi ? kau punya pasal lah ni Rafiq !"
"aku pulak . dh jadi nak buat macam mana ? haaa anak saudara aku mana ?" Rafiq mencari-cari kelibat Airel kot² ada berdekatan .
"dia dekat rumah lah .. aku baru je habis kelas .. " Ayuni menjawab .
Tentang kewujudan Airel Aqeef , aku dah inform kepada semua yang rapat denganku .
Ibu asyik bising je , bila nak balik Malaysia . katanya nak jumpa cucu . asyik tengok dekat screen je ." Ouh .. kau bila nak balik sini ?" tanya Rafiq
" ntah laa .. aku nak focus on my studies and Airel jugak .." kata Ayuni .
" belajar dekat Malaysia je laa .. "
" alaa .. aku ada masa lagi 3 tahun , aku habis sini je lah . aku nak Airel membesar dekat sini je lah .." Ayuni .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...