bacalah .
------------
3 DAYS LATER ,
NO ONE POV
Aqil masih jenguk Ayuni sekali sekala apabila larut malam . Ayuni boleh discharge hari ini . tetapi Aqil tidak memunculkan diri .
Aqil ada big operation today and dia sangat busy .
Yes , dia masih keluar dengan Lyana . mereka masih tidak serik . apabila Aqik teringat benda tu , Aqil automatik akan panas hati dan menyalahkan isterinya 100% . masa tu lah dia tidak kisah ugutan Asyraf dan tetap keluar dengan Lyana .
Lyana pulak memang jenis tak makan saman . bukan kisah cakap adik dia . budak mentah katanya .
'Aqil mesti jadi milik aku!' getus hati kecil Lyana suatu hari lepas keluar dengan Aqil .
Lyana dah sangat fall in love dengan Aqil . dia akan cuba semua cara untuk dapatkan Aqil .
manakala di bilik wad Ayuni ,
" Yuni , kau serius nak balik Tearra ?" tanya Rafiq untuk mendapat kepastian sepenuhnya daripada adik kembarnya .
" iye lah" jawab Ayuni . telinga dia dah lepu dengar soalan tu daripada Rafiq .
"kalau Aqil buat kau sakit hati or pukul kau , kau cepat² call aku . aku belasah dia cukup² nanti" kata Asyraf yang memerhati dari sofa .
"ha ah beb , kalau kau perlukan bahu , ni bahu I dengan bahu Cik Siti Wan Kembang kita ni ada .. We all always here for you , beb" kata Nik .
"Ha ah . kalau nak tukang pukul suruh pukul Aqil pun boleh . aku ada ramai anak² buah dekat taekwando tu!" kata Hana pulak .
dah masing² ~
"dah lah korang nii . masing² nak belasah suami aku asal ni ? nanti kalau aku dah tak tahan , aku yang belasah sendiri hahahah" gurau dengan rakannya .
"yelahhh cik puan .. jom I sebagai bodyguard you , iring you ke rumah" kata Rafiq melakonkan watak bodyguard kpd Ayuni .
"jom Mr. Bodyguard" Ayuni dan lain² pun bersurai .
TEARRA HILL
AYUNI POV
Aku masuk je rumah , puih !
sepah !aku ingat Doctor ni pembersih , rupanya bila takda orang kemas rumah , mcm ni lah jadinya -.-
aku naik ke bilik utama ,
Shiiittttakkkeee betul !
dari bawah sampai ke bilikk ! baju bersepahh , katil tak kemas !
3 hari je aku tinggalkan . ni kalau aku decide nak balik rumah ibu ayah , mesti hancur bersepah dalam rumah ni .jom mulakan ops kemas!
AQIL POV
"Dr. Aqil , bius pesakit .. stabilkan peredaran darah" arah Dr. Chong yang merupakan pakar bedah .
aku membius pesakit itu .
3 Jam Kemudian ,
penatnya . harini je dah 3 operation aku buat. jadual ketat sangat .
lepas ni tengok - tengok patient lagi ..
Ayuni discharge harini .. mesti dia tertunggu² . biarlah . bukan dia balik Tearra pun . mesti Rafiq paksa dia balik rumah ibu ayah .
lantaklah .
AYUNI POV
"Asssaaaaa! siapp!" aku menepuk kedua-dua tangan ku untuk membuang habuk .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...