continue my baes ~ korangggg ! nak join group whatsapp wattpad tak ? kalau nak , pm or comment okay ? luvvv
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
AQIL POV
Aku dan Ayuni bertolak dari rumah pukul 5:30pm .
so kitorang now in an airport and time is 7pm .
"abang .. bosannyaa . beg semua dah check in kita tak check in lagi . so boreddddd !" Ayuni mengadu padaku .
eleh dia ni . dia yang excited nak pergi , last² dia yang bosan ? apa sajalah isteri aku ni .
"bosan ? kata excited nak pergi sana ?" aku menyoalnya saja .
"memang lah excited NAK SAMPAI SANA bukan Excited nak TUNGGU LAMA kat sini -.-" Ayuni menjawab .
ada sahaja lah jawapannya . aku hanya menggeleng ..
Alhamdulillah , my relationship dgn Ayuni dh semakin baik .. malas and penat nak bergaduh lagi .
AYUNI POV
Ish . lamanya nak kena tunggu -.-
aku mengambil keputusan untuk menelefon abang kesayanganku a.k.a Mr Twin :)
OTP
"annyeong Mr Twin!" aku menegur dahulu sbelum dia sempat bercakap .
"Assalamualaikum!" Haha aku dah termalu sendiri . apa lah kau ni , Ayuni .
Hubby sorang ni dah jeling² paku pulak .
"Waalaikumussalam . hehehe sorry ~ " Kataku .
"Dah dah la tu Kpopnyaa . tak nak stop ke ? diri tu makin tuaaa puan oi !" Dah kena bebel dengan Rafiq = ̄ω ̄=
"dah la tu membebel je kerja . kau tak nak hantar aku ke ?" Aku menduga .
"takmau ah!" laju je dia menjawab .
"sampai hati kann .." aku pura² merajuk .
"eleh merajuk konon . pergi minta Aqil pujuk . aku ada hal lah . lagipun Ayah kata taknak kacau orang tengah angauu angauu sengauuu~" Rafiq tergelak . kuangjaq tul .
"pandai lah kau -.- hah kau dah mohon biasiswa kat afterschool.com ke ?" tanyaku .
aku yang cadang dia layari laman web tu untuk cari biasiswa after SPM , tapi aku tak buat lagi .
"Dah .. tengah mohon . kau dah buat ?" tanya Rafiq
"hehehe belom!" aku tersengih sendiri .
"apalah kau .. mohon lah cepat² , sebab nanti full kau tak dapat ." Rafiq berkata . Keluarga bukan tak mampu , tapi taknak susahkan Ibu Ayah untuk tanggung berpuluh ribu untuk aku dan Rafiq . seeloknya aku menyusahkan kerajaan daripada susahkan mak bapak aku kan ? muahahaha >•< (Jahat tui!)
"nanti²lah . ntah² sepupu 'kesayangan' kau tu tak kasi aku mohon biasiswa ke" aku menduga . aku menjeling Aqil yang memandangku sambil dia pakai earphone . rasanya dia dengar ke tak eh ? tak kut .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...