Chapter 64

4.6K 219 5
                                    


" Wahh ! Jinjjaaaa daedanhaee !" Ayuni menjerit apabila mereka berdua sampai sahaja di depan COEX Mall .

" Sayang , slow down your voice!" Aqil dah mula merasa malu dengan jeritan isterinya .

" Yeobo , Saranghaee!" Ayuni dah memeluk Aqil sekuat hati . Aqil dah tak selesa padahal bukan ada orang pandang dia pun .

" Okay , nak masuk ke tak ni ?" tanya Aqil .

"Nae!" Sejak mereka jejak kaki di bumi bahasa alien bak kata Aqil --' , Ayuni asyik cakap bahasa Alien je dengan Aqil . Aqil pun buat-buat je lah fahamm -.- mereka pun masuk dan berjalan-jalan .

" Sayang , don't speak in Alien Language boleh tak ?" kata Aqil bengang sebab isteri dia asyik membebel teruja dalam bahasa Alien bak kata Aqil --'

" Andwae! Ni bahasa Hangul bukan Alien!" kata Ayuni tegas . pantang dia bila orang kutuk negara kesayangan dia ni .

" I don't care " kata Aqil selamba .

" You have to care . ehem , sayang ." panggil Ayuni lembut .

Aqil pelik . " Nak apa ?" mesti ada something yang aku tak suka yang dia nak . i know it!

" Nak 50,000₩ hehe^^" Ayuni menghadiahkan tanda V dan free winked untuk suami dia .

Aqil pandang Ayuni ragu-ragu . bukan boleh percaya si Ayuni ni .

"Alaa , bolehlahh :)" Ayuni cuba buat aegyo arau lebih dikenali sebagai aksi comel yang digilai oleh fans jika k-idols mereka buat .

Aqil menghulurkan 50,000₩ kepada Ayuni dengan berhati-hati . perasan ragu-ragu itu masih ada .

" kejap eh ? don't go anywhere and don't ever dare to follow me!" kata Ayuni warning awal-awal .

" Apa lah dia nak beli .." Aqil hanya memandang Ayuni yang berlalu pergi .

10 minutes later . . .

" Abang!" Ayuni menyergah Aqil yang sedang khusyuk bermain game di iphonenya . huh , takhabis-habis COC . aku COC kepala dia baru tahu , kata hati Ayuni .

" Astaghfirullahalazim! Ayuni ni kan!" Aqil mengurut dada nya . terkejut dibuatnya apabila disergah tiba-tiba . mau tercabut jantung!

Ayuni hanya tersengih .

" Sayang beli apa ?" Aqil cuba mencari something yang dibeli oleh Ayuni tapi takda plastic apapun .

" hehe , tapi janji jangan marah ?" Ayuni bust muka berharap .

" Ye lah , apa benda ?"

Ayuni mengeluarkan kertas dari handbag dia . kertas bersaiz segi empat tepat dan ada 2 keping .
Ayuni menunjuk 2 kertas itu dihadapan Aqil .

mata Aqil terbuntang luas! " AYUNI!" Aqil hampir menjerit kuat .

" alaaa , bolehlah , bolehlah!" Ayuni cuba memujuk Aqil . dia nak sangat pergi dengan Aqil .

" Apa ni , Ayuni ? aishhhh!" Aqil dah bengang dan hampir jadi bengong dengan perangai Ayuni .

" Bolehlah baby . i love you ♥ jomlah . bolehlahh" Ayuni cuba mencairkan hati Aqil .

" kan dah beli ticket nya ? takkan nak pulang balikkk!" kata Ayuni lagi .

" Jual kat orang lain tak boleh ke ?" Aqil berkata selamba . Ayuni menepuk lengan Aqil kuat .

" Kalau taknak pergi , cakap je lah! saya boleh call Niel suruh datang sini teman saya ! ada suami pun macam hape je -.-" Ayuni dah mengamuk . sensitif bebenar .

My Hubby Is Non Kpoppers ✔Where stories live. Discover now