actually , dh xde idea ni . hehe :) xpe . sorry lah kalau ayat tak berapa nak gramatiss and panjangg sebab tak reti sangatt .
teruskan baca ^_^_______________________
AQIL POV
"aku tak sangka dia mcm tu , Ris .." aku berkata pada Haris .
"Sabar lah Qil .. aku rasa ada sebab kenapa dia buat macam tu .. kau tak tanya dia ke , kenapa ?" kata Haris .
"tak payah lah .. aku dh nmpk depan mata apa benda benda tu . sebab apa lagi ? confirm dia taknak mengandung anak aku ." kataku .
"kau ni pun satu . suka sangat buat keputusan tanpa mengetahui kebenaran . kau tanyalah dia dulu kenapa dia buat macam tu ." nasihat Haris . eh ? aku pulak yg salah .
aku termenung dengan kata² Haris tadi .
apa sebab dia buat macam tu ..
kalau nak merancang pun , cakap lah dengan aku . at least boleh aku fikirkan .tiba-tiba aku ditegur seseorang .
"Aqil .. Muhd Aqil kan ?!" seorang perempuan bertanya ku . eh ? mcm kenal je perempuan ni ?
"yes ?" aku cuba mengecam muka wanita ni . siapa ek ?
"tak kenal I ke ?" tanya wanita itu .
"hmm.. jap I ingat balik..." aku cuba flashback balik ..
"I lah , Yana . Lyana .. Penjaga kaunter gym dulu ?" dia memperkenalkan diri .
Ah! Got It!
"Ahh! Lyana! Sorry Sorry I lupa pulak!" lah si Lyana rupanya .. ingat siapa lahh .
"apa you ni lupa I pulak!" kata dia .
"sorry I byk sgt fikir .. eh duduk !" pelawa ku .
"thanks , Qil .." dia duduk .
"so how are you ? dh lama tak dtg gym ?" tanya Lyana .
"busy lah . I gym kt rumah je . so you ? kerja kat sana lagi ke ?" tanya aku . makin cantik Lyana ~
"of course not! I take over perniagaan papa I . asyik fly sana sini je ." Lyana kata .
wuu . dah jadi Businesswoman .
"Wow ~ Businesswomann ye sekarang ? bagus . takpelah dah kerja kan nak buat macam mana kan .." Aku berkata .
Aku dan Lyana berborak panjang dan aku bersetuju untuk temankan dia cari barang sikit sebab i'm free skrg .
AYUNI POV
Mana Aqil ni ? aku balik pun dia takda dekat rumah . merajuk teruk ni .
Ayuni ! apa lah kau hampir buat ..hampir ? nak tahu kenapa hampir ? tunggu aku cerita kat Aqil .
tapi macam mana nak buat Aqil dengar apa aku nak cakap ?
aish jinjja!
lapar lah . Aqil nanti balik mesti lapar kan ? dia tak makan dari malam semalam .
kesian dia .aku masak makanan favourite dia lah .
SKIP
done masak ! tunggu Aqil je .
Keli masak Cili dan Lemak Sayur and sambak belacan!
hope dia nak lah dengar apa aku nak cakap ..aku merenung lauk-lauk di hadapan ku .. harap sangat Aqil cair dengan masakan aku .. Aqil .. saya menyesal sangat ..
tunggu punya tunggu .. tertidur aku atas meja makan .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...