Sorry lah lambat update .
Saya busy lahh .
Ni pun curi masa tidur .
Jangan marahh ekk .
------AQIL POV
"Seronok cerita hal rumah tangga kita dekat orang lain?" Aku bertanya dengan sinis .
Arhh ! Aku fedup betul dengan dia ni . Aku pun tak cerita hal rumah tangga aku dekat orang lain . Dia pi sesuka hati bagitahu Asyraf ? Haishh !
Sakit pulak hati kitaa -.-
"Ehh ? Apa awak cakap ni ?" Arhh ! Susah ke nak panggil 'Abang' ?!
Boleh gila aku macam ni ."You know what i mean -.-" Aku memberi pandangan sinis .
"Okay .. sorry" Ayuni senang nya berkata maaf ?
"Sorry ? Urhh ." Aku menjeling .
"Kata taknak tengok muka orang , taknak jumpa orang tapi ni pahal lak ? Rindu ? Hahhaaa >_<" Ayuni ketawa kecil .
Ishh budak ni . Macam tahu² je .
"Ada Abang pandang muka Ayuni ke? Tak kan ? Rindu ? Serious never . Dah lah pergi balik . Takyah datang sini lagi . " Aku berkata then bangun .
"Suka hati lah nak datang lagi ke tak" Ayuni jawab selamba .
Ya allah dia ni tak serik lagi ke kena marahh dengan aku ? Nak aku guna cara kasar ? Sabar kan je lah dengan budak SPM ni .
"Did I say .. "yes you can go out with MY permission" ??" Aku memandang taman itu . Dah nak pandang mana lagi kan ?
"King Control . Kalau merajuk , dingin , buat cara merajuk and dingin . Kalau marah , buat cara marah . Kalau tak nak jumpa , buat cara tak nak jumpa . Lagipun , did you gantung orang tanpa tali kan ?" Ayuni membuat kesimpulan sendiri .
Aku ? Gantung dia tanpa tali ?
Since when ?"Hah ? Sejak bila pulak?" Aku memandang dia pelik .
"Since you say .. awak taknak jumpa saya buat sementara waktu . That's final ." Ayuni .
"Argh! Abang tak gantung Ayuni . I just want to punish you . And i really dissappointed with you ." Aku kembali mengingati peristiwa tu . Argh !
Ayuni memandangku lama .
Dia menarik nafas panjang dan ingin berlalu pergi .
Sebelum tu dia berkata perkara yang aku takkan buat .
"Kita cerai lepas saya habis SPM ." Ayuni terus berlalu pergi .
Urghh ! Aku takkan ceraikan kau lah .
Kau tak faham ?
Kau desak aku macam mana pun , perkataan 'aku ceraikan kau' takda dalam kamus hidup aku .Kau isteri pertama dan terakhir aku .
Aku nak jadi suami pertama dan terakhir kau jugak .Aku nak perkahwinan kita jadi pertama dan terakhir buat kita berdua .
Aku takkan lepaskan kau .
Aku berlalu untuk berjumpa dengan Dr. Hadif .
Psikiatri Hospital Putrajaya .Aku dah lama buat appointment dengan dia . Baru sekarang berkesempatan .
Alhamdulillah .
AYUNI POV
Eiihhh . Kalau dia tak gantung , dia takkan hantar aku pergi rumah ibu and ayah lah .
Ergh !Cerai ? Hmm . After SPM ? aku main cakap je sebab aku tengah marah . Ntahlah . Tengok takdir lah .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...