huhu . dah epilog dah .... sedihnya!
-------4 Bulan 10 hari kemudian ..
" Push sayang! PUSH!" Kata Aqil memberi kata semangat kepada Ayuni yang sedang berperang dengan nyawa nya .
" ERGHHHHHH!!!" Ayuni meneran sekuatnya tetapi bayi tetap tak keluar .
" Ya Allah , Ayuni! Bangun!! Terann!!!" Aqil cemas apabila Ayuni mula menutup matanya.
" ARGHH!!!" Ayuni meneran lagi dan ...
" Uwekkk! Uwekk!" Finally! tangisan bayi itu bergema di ruang labor room .
" Alhamdulillah , Baby Boy .." kata Doctor perempuan itu .
Ayuni dah lemah tetapi perutnya terasa sakit kembali ,
" Puan , kuatkan diri ! wake up puan! ada seorang lagi bayi! push!!" kata Doctor itu .
tetapi Ayuni masih lemah dan push nya tidak kuat .
Aqil membaca surah-surah² dan ayat Alquran di telinga Ayuni .
" Ayuni kuat sayang! untuk anak kita! PUSH HARDER , AYUNI!!!" Aqil berkata di telinga Ayuni .
" AERRGHHHHH!!!!!!" Ayuni teran sepuas hati dia tetapi bayi tidak keluar .
" Doc , dia dah tak larat .." lapor nurse yang disisi Ayuni .
" Okay , sedia . Qil , kitorg terpaksa guna vaakum ." kata doctor itu pada Aqil .
" Just do anything!" kata Aqil sambil risau melihat isterinya .
" puan , push lagi puan!" kata doctor itu .
" Sayang! untuk kita semua , teran!!!!!" kata Aqil kuat .
" ARGHHHHHHHHH!!!" Akhirnya ,
" Uwek! Uwekkk!" Bayi itu keluar . Ayuni dah terbaring lemah .
" Alhamdulillah , it's Girl .." tersenyum doctor itu .
Aqil meletakkan kembar itu di sisi Ayuni .
" sayang , kita dapat kembar boy and girl sayang ... thanks sayang.." kata Aqil lalu mencium dahi isterinya .
Ayuni mengangguk dan tertidur kepenatan .
3 jam kemudian ,
Ayuni sedar selepas 3 jam tidur dari kesakitan bersalin . dia dapati dia di bilik wad hospital .
Ayuni terlihat Aqil dan ibu sedang main dengan 2 orang bayi .
" Abang .." panggil Ayuni .
" Sayang! you're awake!" Aqil menerpa ke arah Ayuni . Ayuni tersenyum .
" nak tengok babies.." pinta Ayuni .
Ibu dan mama membawa bayi²ku pada ku .
aku memegang yang girl . yang boy , Aqil yang pegang .
" anak ibu okay ?" tanya Puan Aisyah prihatin kepada anak perempuannya .
" Okay ibu , ma .." Ayuni tersenyum lemah .
" Airel mana ma ?"
" Airel nanti ayah ngah dengan ibu ngah dia bawak ke sini .." kata mama yang tersenyum manis .
" Comelnya ..." kata Ayuni melihat bayi perempuan di pangkuannya . hidung dan mulutnya mengikutku . tetapi , telinga tetap ikut Aqil . Capang!
Ayuni menoleh ke bayi lelakinya di pangkuan Aqil .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...