Chapter 25

4.6K 259 7
                                    

Sorry naa saya lambat update .
Busy sikit so takdak masa nak on wattpad selalu . On for update bila free jaa . Okay baca!

-----

AYUNI POV

"AQIL!" Aku sangat terkejut .

Muka dia merah kemarahan dan merentap tangan ku .

Asyraf , Adam , Nik dan Siti terkejut melihat tanganku direntap Aqil .

"Ikut abang balik sekarang!" Aqil memberi arahan keras .

"Taknak lah .. Ayuni ada hal lagi!" Aku takkan nak balik dengan dia sekarang. Memang aku jadi grilled 'meat' dalam kereta nanti .

"BALIK SEKARANG!" Aqil menjerit sedikit dan makin kuat pegangan tangan dia .

"Auch! Sakitlah!" Aku mengadu kesakitan .

"Eh bang .. saya tahu lah abang ni abang sedara dia tapi jangan lah sakitkan dia .. lepaskan tangan dia" Asyraf memberanikan diri menegur Aqil dan menarik tangan Ayuni yang lagi satu .

"Wei melampau .. kau jangan kurang ajar kat sini .. lepaskan tangan Ayuni sekarang!" Aqil berkasar dengan Asyraf .

"Abang yang patut lepaskan tangan dia. Dia kesakitan lah!" Asyraf jugak semakin berani .

"Asyraf , lepaskan je lah tangan Ayuni ." Nik berbisik pada Asyraf . Asyraf menggeleng .

Aku masih cuba melepaskan diri daripada Aqil .

"Aqil let me go!" Aku memandang Aqil tajam tapi dia pandang aku lagi tajam .
"Lepaskan Ayuni !" Aqil memandang Asyraf tajam .

"No i won't . You hurt her " Asyraf pun degil . Aqil pun degil .

Aqil kalau kau bocorkan rahsia .. siap kau ...

"Last warning .. lepaskan Ayuni" Aqil mendekati Asyraf tapi masih memegang tanganku .

Asyraf masih tidak melepaskan tanganku .

"Okay ni yang kau nak kan?" Aqil menumbuk muka Asyraf .

"AQIL !" Aku menjerit dan merentap tanganku balik dan ke arah Asyraf .

"Asy awak okay?" Aku melihat lebam ni pipi Asyraf .

"Ayuni! Balikk!!" Aqil merentap tanganku kembali . Auchh! Sakit lah!!

"Lepaskan aku lahhh!!!" Aku meronta .

Adam membantu Asyraf bangun . Nik dan Siti hanya terdiam .

"Aku warning kau! Jangan kacau isteri aku lagi!" Aqil memandang muka Asyraf dengan bengis dan menarik aku kasar .

. . .

"Is...isteri?" Asyraf tersandar ke kereta .

AQIL POV

Sebaik sahaja aku tiba , konsert baru habis .
Aku melihat ramai berpusu-pusu keluar dan pergi ke stall menjual barang kpop  . Ada yang menangis , terloncat-loncat sebab excited .
Sakai punya fangirl --' ( Ehem Aqil ! Saya pun fangirl jugak ye . Saya buang awak baru tahu --' okay guys sambung!)

Aku mencari kelibat Ayuni di ruang VVIP . aku tahu mesti dia nak dekat dengan artis tu .

Aku terlihat kawan Ayuni!
Nik kan ?! Asyraf . Yes tu asyraf .
Ayuni mana ?
Siapa girl freehair tu ? Macam kenal je ?

EHHHHHHHH?!?!?!?!?!

Sh*t! (Sorry ye)

Kau tergila-gila fanatik sampai kau ..
Memalukan aku!

My Hubby Is Non Kpoppers ✔Where stories live. Discover now