AQIL POV
Buat apa-apa jea ye , Ayuni ?
Nanti saya ada idea ~ hihihi
Mesti awak akan falling in love dengan saya dan bukan dengan Kai awak tu ~
Saya lagi sweet tau !RUMAH
Dah balik rupanya .. ingat balik lewat lagi .
"Assalamualaikum" - Aqil
"Waalaikummussalam" - Ayuni
"Awal balik?" - Aqil
"Takkan nak balik lambat .. nanti ada yang marah nanti .. takpasal² saya mangsanya :(" - Ayuni
"Hmm masak ke?" - Aqil
"Dah . Pergilah makan … " - kata Ayuni sambil dia hendak naik atas .
Aku segera grabbed lengan dia.
"Temankan saya ye ?" - Aqil
"Makan sendiri" - Ayuni
"Tadi rasa nya awak dah janji kan nak tunaikan apa saja yang saya nak kan? Saya ada 5 permintaan . Ni yang pertama . " - Aqil .
"Ishh . K fine ! " - Ayuni .
- takpe lah awak benci and terpaksa kerana saya . One day awak akan jatuh cinta dengan suami awak ni sendiri .
AYUNI POV
Nak makan pun kene teman . Kenapa lah ayah carikan suami yang mengada macam ni . Sebal je hati ni .
Tengah dia makan , aku membelek muka dia .
Nak kata hensem , boleh lah sikit .
Nak kata hidung mancung , ntah lah .
Hmm bibir dia ni tebal sikit .
Mata kuyu tp comel .
Telinga tak capang .
Sado tu ye . Memang sado . Sejak umur berapa lah dia pergi gym ni .."Dah habis scan muka saya?" - Aqil
" eii mana ada . " - aku beralihkan mata ku dari memandang muka nya .
" hmm btw permintaan seterusnya ialah , esok sabtu kan ? Ikut saya ." - Aqil
"Pergi mana ?" - Ayuni
"Ikut je la . Awak pakai pakaian sukan nanti tau!" - Aqil
"Hmm ye lah ... " - Ayuni
M A L A M
Pada malam itu ,
Ayuni sedang menonton drama korea Hyde Jekyll Me yang dia record minggu lalu .
Senang elok Ayuni men-'feeling' drama itu , ada seseorang menghenyakkan badan di sebelah nya .
Adumak kacau feel lah ."Cerita apa ni?" - Aqil
"Terang lagi bersuluh tajuknya ada kat situ --' " - Ayuni
Tetiba ada part kissing dan Ayuni menonton nya dengan selamba .
"Eii tak malu ke tengok part macam ni?" - Aqil kata sambil pandang Ayuni .
"Tak .. cerita je pon . " - Ayuni
Aqil hanya mampu menggeleng dan kembali menonton .
"Handsome nyaa Robin ❤" - Ayuni
"Aqil lagi handsome " - Aqil
"Manly nyaa Seo Jin ❤" - Ayuni
"Saya lagi manly '~'" - Aqil
"Tak . Awak tak manly . Setakat badan sado jea buat apa *3*" - Ayuni
"Ergh! Apa jea ada pada mereka . Muka plastik -.- " - Aqil bengang kerana Ayuni lebih memuji lelaki jambu daripada dia .
"Diorang sado , ada sixpack , handsome , sweet pulak tu , pandai . Romantic Man ❤ i wonder kalau lah saya boleh dapat lelaki macam tu ~ bahagia nya hidup . . ^~^" - Ayuni .
- Ayuni tak sedar yang Aqil memandang nya dengan pandangan geram plus smirk .
Ayuni pelik kerana Aqil senyap jea selepas dia memuji lelaki Korea .
Tetiba TV ditutup .
"Aqil , what are you do..... arghh!" Ayuni cakap sambil berpaling kearah Aqil tetapi sebaik sahaja dia pusing , Aqil telah menolak nya jatuh terbaring atas sofa . Aqil di atas Ayuni .
"Apaa.. apa.. apa awak.. buat ni..!" - kata Ayuni dengan gagap .
Aqil hanya diam dan mengambil tangan Ayuni lalu meletakkan tangan Ayuni di bahagian perut nya .
Ayuni agak terkejut . .
Dia tak sangkaa . . .
Aqil menyelak sedikit baju nya dan memberi Ayuni tengok . .Okay! Mata Ayuni sudah terbeliak habis..
"Do you feel my sixpacks , my dear wifey?" - Aqil kata sambil smirk .
Ayuni hanya diam terkejut . Ayuni hanya menelan air liur nya .
Ayuni tersedar akan kedudukan mereka dan Ayuni cuba meloloskan diri dari Aqil tetapi Aqil lebih pantas memerangkap Ayuni dibawahnya dengan memegang tangan Ayuni kuat .
"You're not going anywhere , my dear" - kata Aqil
"Apa..apa awak .. nak .. buat ... jangan... buat ... kerja gila..." - Ayuni kata dengan ketakutan .
"I just want to make your wish come true .. you'll get the romantic man that you wish now ~ " - Kata Aqil dengan suara menggoda ..
"Andwae .. Awak..jangan buat kerja gila!! Sanaa!! Lepaskan saya ..!" Kata Ayuni sambil meronta kuat .
Apabila Aqil mula merapatkan muka nya dengan Ayuni , Ayuni sangat mengelabah .
Tak semena-mena ,
Ayuni tertendang 'ehem' suaminya dengan lututnya .Aqil segera melepaskan tangan Ayuni dan mengerang kesakitan ..
"Ayunii!!!"
"Err.. err... So..sor..sorry tak .. tak sengaja ... er..." Ayuni gagap . Dia sangat rasa bersalah .
Dia melihat muka Aqil yang mengerang kesakitan yang amat .. er ..
"Saya...saya naik dulu!!" Kata Ayuni lalu berpusing untuk naik ke atas .
Then lengan Ayuni disambar oleh Aqil yang muka sedang kemerahan . Ye laa muka dah lah putih , kalau dah merah , memang nampak sangat kemerahan nya .
Aqil memandang Ayuni tajam dan mendukung Ayuni secara gaya 'bridal style' .
"Apa awak buat ni! Turunkan saya!!" Menjerit kecil Ayuni sambil menumbuk dada Aqil .
Aqil hanya mendengus kasar dan membawa Ayuni ke bilik .
Dia menghempas kan diri nya dan Ayuni di atas katil ."Balasan untuk awak sebab tendang saya!! Hukuman utk awak ialah peluk saya masa tidur dan jangan berani lepaskan selagi saya tak bangun .
Kalau tak , saya usik awak! Biar sebelum SPM , awak buyung sana sini :P" - AqilAyuni dengan rasa menyampah hanya diam . Aqil takkan berani buat kerja gila tu . Kalau dia berani , jangan harap aku nak pandang muka dia lagi!
"Peluk saya!" Aqil .
Ayuni dengan hati sebal , memeluk Aqil dengan terpaksa . .
Aqil menarik kepala Ayuni supaya baring di dada nya .
Aqil membacakan ayat suci Al-Quran dan Ayuni tertidur di pelukan Aqil . .----
Hihi sorry kalau dh terlampau matang!
Mianhaeeeee~
Hihi tunggu update seterusnya..
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...