Sneakk out for update when study ●ω●
--------
AYUNI POV
Finally , Finally !!
SPM dah habis !!
Dan tibalah upacara 'menjahanamkan' paper EXAM .
Aku , Nik , Siti , Hana , Asyraf , Adam dan serta beberapa pelajar lain ,
Berkumpul di luar dewan dan ..
Zushh !
Kertas-kertas exam pun melayang diudara .
"Hahhhhaaaa selamat tinggal SPM!" Jerit Adam yang sememangnyaa anti-SPM sebab dia kan from overseaa  ̄ε  ̄
"Bro! Seronok gila kau .." Nik menepuk bahu Adam yang excited terlebih .
"Finally! Enjoy wuhooo!" Jerit aku keriangan and menari-nari -.-
"Woii kitorg je enjoy ~ kau ada exam lagi kat rumah nanti !" Kata Siti yang jalan bersama Asyraf .
"Exam apa lagi ?!" Lahai Siti ni kan !
"Exam untuk menjaga keperluan suami kau ~ exam untuk menentukan , kau layak ke tak jadi isteri mithali >_<" gelak Siti dan yang lain-lain .
"Kau kan !!" Aku otw nak kejar Siti tapi cikgu maths kesayanganku memanggil ku .
"Ayuni!" Cikgu Eric panggilku .
"Yes sir ?" Aku .
"How your exam ?" Sir Eric bertanya .
"Okay je sir .. hope boleh lah semua betul hhehee ^_^" kataku .
"I know you can .. awak pelajar harapan saya . Anak emas saya . So saya hrp awak score tinggi :)" kata Sir Eric . Wuuu . Anak murid kesayangan tahu !
"Yes sir!" Aku menabik dia . Hahhha tergelak Sir Eric . Sir Eric pun berlalu pergi .
"Uit!" someone cuit bahuku .
"Ohmakkau!" Kan dh termelatah -.-
"Hahahaaaa melatah!" Gelak someone itu .
"Rafiq!" Aku terjerit kecil .
"Hahha sorry . Btw malam ni , ibu suruh balik rumah sana . Nak buat makan-makan kita sekeluarga je . Keluarga Aqil pun ada :)" kata Rafiq .
Huwaaa . Rindu ibu , ayah !
Aku bersetuju dan pulang ke rumah .
T E A R R A H I L L
"Laa . . Tak balik lagi ?" Kataku sendiri.
Aqil tak balik lagi ke ? Ke aku yang balik awal ? Rasa mcm biasa je ? Motor dia takda . Awal pagi tadi , doctor tu naik motor dia kan ?Aku masuk ke dalam rumah .
Terkejut aku apabila Aqil ada dalan rumah .
Ingat takde !
"Abang! Aish terkejut . Ingat abang belum balik" tegurku . Aqil sedang menonton tv .
"Hmm baru je balik pukul 5 tadi ." Kata Aqil lesu .
Aku duduk di sebelah Aqil .
Muka dia nampak pucat . Demam ke ?
Aku meletakkan belakang tanganku di dahinya .
Sah! Demam!
"Doctor Aqil demam ye ?" Aku mengusik dia .
"Manade" dia menjawab sepatah . Eleh kalau dh ego as doctor , ego jugak!
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...