Chapter 40

4.8K 223 13
                                    

Hi hi hi :)
K A I for Kita Ada Islam :) to all Muslims , remember , Allah is always with us and he loves us so much .
---------

AYUNI POV

"Abangg.. bangunlaahh .. jomlahh beli baranggg!" Aku menggoncangkan badan Aqil . Eishhh susahnya nak bangun pagi nii . dah lah tdi after subuh , tidur balik . Kan dah susah nak bangun ..

"Abang bangunlahhh!" Aku mencapai tangannya dan menariknya supaya bangun .

"Japlahh .. setengah jam lagi .." Aqil berkata mamai .

"Setengah jam ?! Dari tadi setengah jam nyaa tapi sekarang dah pukul 10 sayangg . Bila nak bangun ? Kita kena ade kat airport pukul 6 nantii . Bangunlaa!" Aku menariknyaa .

Dia still tutup mata . Takpa² . Cara paling terdesak! Guna kesayangan dia .
Hahaha !

Aku mengambil kunci baby ninja dia . Dia memang sayang baby ninja dia tu . Tu pasal asyik terperuk dalam garaj . Bila dia rajin , dia pakai . Kalau tak . . Jadi perhiasan je lah .

Aku pergi ke sebelah telinga dia dan menggerincingkan kunci tu .

"Abangg . Takpe lah . Kalau abang taknak pergi , Ayuni pergi sorang je lah ek ? Pinjam baby ninja Abang tau!" Aku bangun dari mencangkung then ingin berlalu pergi tapi , Aqil menarikku jatuh di atas katil sebelah dia .

"Abang!" Aku terjerit kecil . Aku meronta untuk lepas dari pelukan dia . Eii dah lah busuk , ada hati nak peluk orang -.-

"Abangg .. lepaslahh!" Aku meronta .

"Give me my baby ninja back!" Aqil berkata tegas dan memandangku tajam .

Aku mencuit hidungnya .

"Kalau nak baby ninja balik , kena bangun then mandi then siap . Now!" Aku berkata tegas . Siapa kata aku tak boleh tegas balik .

"Oohh berani mengarah suami sendiri eh?!" Kata Aqil then dia duduk .

"Untuk kebaikan , takpe ." Kataku dengan cool = ̄ω ̄=

"Eleh .. dah pergi simpan balik kunci tu .." Aqil bangun dan menuju ke arah bilik air .

Dia berhenti . Dia memandangku lama .

"Nape ?" Aku bertanya . Ye lah pandang macam nak makan orang je .

"Taknak join mandi sekali ke ?" Aqil berkata then ketawa kecil .

Aku apa lagii , bantal di tepi menjadi mangsa .
Aku baling ke arah Aqil .

Aqil cepat² lari ke masuk ke dalam bilik air .

aish suami , suami . . ingat dulu before kahwin dia cool je , dingin . tapi sekarang . . baru tahu perangai sebenar! sabo je lah kita ..

dah dah!

SHOPPING MALL

"Now , tell me , what do you to buy ?" tanya Aqil yang masih pakai sunglasses dalam mall . ayooo~

"sebelum Ayuni jawab.. abang tunduk sikit" pintaku yang pendek ni -.-

Aqil menundukkan badannya .
trus aku merampas sunglasses dia .

"dalam ni kan ..."

"takda cahaya matahari!" kata Aqil dan Aku serentak .

hah! tahu pon!

"ni , Ayuni keep dulu okay ?" aku menyimpan dalam beg ku .

"jom beli .... baju sejuk!" jerit kecilku .

My Hubby Is Non Kpoppers ✔Where stories live. Discover now