No Caption :)
Baca :)
-----AYUNI POV
Aku terjaga apabila matahari bersinar ke arah muka ku .
Aku mencelikkan mata dan menggeliat .
Aku lihat disebelah , Aqil takda .Adegan malam tadi terbayang-bayang di kepala ku . Aqil tak guna !
"Arghhhh!!!!!" Aku menjerit kemarahan .
"Jantan tak guna!!!" Aku menjerit lagi. Kemudian aku menangis kembali .
Kau rogol aku , Aqil . Kau rogol aku!
Aku tahu kau suami aku tapi , kalau kau buat benda tu tanpa keizinan aku , kau dah dicopkan sebagai merogol aku!
Aku benci kau , Aqil !
Aku berhenti menangis dan menyemat dendam di dalam hati .
Dah lah aku terlepas waktu sekolah .
Mana tak nya , dah pukul 10 !"Argh!" Aku menjerit lagi dan bangkit untuk membersihkan diri aku yang dah tak suci .
Selesai mandi , aku menukar cadar dan sarung bantal .
Urgh mesti diorang pelik kenapa aku tak datang sekolah . Aishh --'
Aku mula mencari baju yang sesuai untuk pergi ke concert .
P E T A N G J A M 1730
"ASSALAMUALAIKUM! Ayuni! Ohhh Ayuni!" Hah kan dah keluar suara emas Nik .
"Waalaikummussalam . Hah dah sampai pon kau orang berdua . Meh masuk!" Aku menjemput Nik dan Siti masuk .
"Asal kau tak datang ?" Siti .
"Aha! Aku tahu mesti kau sibuk cari baju yang sesuai kan?!" Nik .
"Cemane kau tahu ? Stalk aku eh? Hahah!" Aku .
"Betul lah tu kan . Apadaa. Cepat lah siap . Kul 6 , Asyraf sampai." Siti .
"Okay" dengan itu aku berlari ke tingkat atas dan bertukar kepada fangirl yang comel :) hahha perasan sendiri . Setelah siap mekap² dan cantikkan rambut , aku turun ke bawah . Asyraf dan Adam dah sampai .
"Wei asal kau tak pakai tudung ?" Nik .
"Kalau aku pakai tudung , confirm staff takkan panggil aku for lucky fangirl untuk naik stage . Ahah lantak lah biar lah jom!" Aku .
"Astaghfirullahalazim kau ni Ayuni . Aihh susah aku nak cakap dengan kau . Jom je lah" Siti .
Asy datang ke arah ku dan berbisik ..
"You looks so beautiful and georgeos , babe" Asy tersenyum nakal .
Aku hanya menampar lembut bahunya .
Nik pula datang berbisik padaku ."Yuni , husband kau kasi ke pergi concert ni ?" Nik tanya dengan risau .
"Tak but nothing to worry . Okay now takmau fikir banyak , jom pergi!" Aku menggesa Asy untuk gerak sekarang .
C O N C E R T
"Wahhh!!! Ramainyaaa!!" Ayuni menjerit keriangan .
"Banyaknya barang EXO!!" Nik .
"XIUMIN!" Siti menjerit apabila terlihat standee Xiumin .
"Wei jom masuk . Tu VVIP Hall dah bukak ." Asyraf .
"Wait . Apa kata kita separated . Nik kau minat Chanyeol kan? Kau pergi VVIP Hall yang dekat dengan Chanyeol. Siti kau minat Xiumin kan ? Kau pergi VVIP Hall yg dekat dengan Xiumin . Aku pergi tempat dekat dgn Kai . After habis concert , jumpa dekat stall EXO yang besar tadi . Okay?" Aku .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...