Hi readers! Next week , on wednesday , i'll go through for the final exam .
So i hope you can pray for me .
Lagi² subjek Maths , English and also arabic . Debar sungguh!
Okay saya akan cuba update sebanyak mungkin sblum saya break kejap utk exam . @omegaplus study gak ok?-------
AYUNI POV
Hari-hariku berjalan seperti biasa sehinggalah sehari sebelum SPM .
S E K O L A H
"Saya harap kamu semua boleh lah bermaaf-maafan sebelum menghadapi exam besar esok . Kalau ada yang tak puas hati , cakap . Jangan simpan dendam . Esok hari penting kalian semua . Okay semua boleh bersurai untuk sesi luahan jiwa ." Kata Encik Karim selaku guru disiplin sekolah .
Aku lihat Nik , Siti dan Hana terkedek-kedek datang ke arah ku .
Muka masing-masing tak dapat di tafsirkan . Masing-masing lesu .
"Korang , jom pergi tempat lain before banjir dewan ni" akhirnya aku membawa mereka ke pondok belakang dewan . Di situ tidak ramai orang .
"Okay .. aku nak minta maaf dekat kau orang .. aku tahu aku orang baru , tapi aku terima kasih kat korang sebab layan aku baik . Dulu kat sekolah lama aku , aku asyik kena buli je . Aku hargai persahabatan kita .
Aku minta maaf kalau aku ada salah silap .. maafkan aku dari hujung rambut hingga ke hujung jari kaki ." Kata Hana yang emosional .Kami tersenyum .
"No hal lah , Hana .. kitorang maafkan kau" kata ku .
"Wei .. aku minta maaf gak tau klo aku ada buat salah yg aku taksedar ke , yg aku sakitkan hati korang ke .. aku hrp korg leh maafkan aku . Aku sayang gila kt korang semua .." kata Siti yg mata mula berair .
"Siti , kitorg maafkan kau . we love u too beb .." kata Nik .
"Then .. aku pun minta maaf ahh sebab selalu tak dtg sekolah , and selalu buat hal nad sorokkan rahsia dari kau orang.. aku minta maaf sesangat . Aku tak snggup hilang kau orang ..
Korang ibaratkan otak dalam badan aku .. kalau takda otak , mati lah aku kan ? Aku minta maaf ye" Nik menangis . Dalam grup kami , dia paling kuat menangis . Even cerita hantu pun dia menangis . Tapi bab mengejutkan or menakutkan orang , nombor satu!"Rileks lah .. kitorg okay je . Walaupn kecik hati sikit tapi ktorg maaafkan kau , sayang!" Aku bermadah di hujung ayat .
"Wei wei wei ! Aku sorry gila tau sebab selalu nyusahkan korang dari dulu . Even lepas aku kahwin pun , kau orang selalu aku susahkn . Mianhae chingu ?
Aku selalu paksa korang kan ? Sorry sesangat . And aku degil kan ? Alamakk byknya salah aku kt korang . Maaf maaf ! Hopefully you guys can forgive me !" Kataku dengan muka sedih ."Unforgivable!" Jerit Siti .
"Hah ?!" Aku membeliakkan mata . Tak dpt dimaafkan ?!
"Hahahaha lek lah Ayuni , siti memain je!" Tepuk Nik pada bahu aku .
"Kau ni kan!!!!" Aku menjerit kecil .
"Okay sorry sorry . Ktorg maafkan kesalahan kau tuu . Even byk . Hah tahu pun byk! Takpe lah . Ktorg maafkan ko! Kosong-kosong eh!" Kata Siti .
"0-0!!" Jerit Hana .
"Group Hug!!!!" Aku mendepakan tangan then memeluk erat antara saru sama lain .
"Gaisss ~ ehh tgh sesi pinky² crying ehh?" Tiba² suara Adam merosakkan situation kami .
Kami melepaskan pelukan .
"Kau ni kan ? Memang mood spoiler kan? -.-" kata Nik dengan bengang .
"Ohh well . This is me , baby~" kata Adam dengan poyo .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...