hoho , special chapter for you guys . the one and only one for this book :)
np; Uncover by Zara Larsson.
* * * * *AYUNI POV
" Abang , abang kata abang ada sebab tersendiri kenapa abang terima Ayuni ? boleh Ayuni tahu pasal apa ?" tanya Ayuni ketika dia dan Aqil sedang bersiar-siar di Cameron Highland . katanya , honeymoon lagi -.- hello , dah ada 4 anak dah . cukup , Aqil!
" hmm , perlu ke abang bagitahu eh ?" Aqil tanya aku balik . HEK ELEH , dia ni ..
" alaa , nak tahuuu :)" aku memujuk Aqil . Aqil masih buat muka malas .
" saranghae buingg~buingg!" aku membuat 'aegyo' di depan Aqil . aku tahu , dia cuba avoid aegyo aku :P
" hmm , nak tahu boleh , tapi boleh tak kita tambah lagi sorang ?" Aqil membuat muka nakal .
" byuntae! dah cukup 4 orang dah!" kataku membantah . hishh , ingat aku kilang ke ?
" alaa bolehlah , tu yang ade family yang ada 13 beradik tu elok je .." Aqil berkata .
" abang ni kan .. bagitahu Ibu .." Aku pouting .
" alaa , takmou la poutingg ~ okay-okay nanti bila abang dah boleh susun ayat , abang bagitahu Ayuni okay sayang ?" Aqil pulak memujukku .
" yey!"
" tapi nak lagi sorang . last!"
" byuntae namja!" Ayuni memukul bahu Aqil perlahan .
MALAM itu ,
" Sayang , boleh tak?" tanya Aqil tiba-tiba ketika aku sedang menonton tv di bilik penginapan .
" boleh apa?" aku tanya pelik .
" lagi seorang..." kata Aqil tersengih-sengih .
Haigoooo ~" tak habis lagi ke , bang?" aku dah bengang . yang rasa sakit aku , yang lahirkan aku . hesh Aqil ni , aku siku karang!
" tak .. bolehlah , last...." Aqil pouting . ookayh! itu jarang berlaku .
" No until you told me , why you married with me ? gimme the reason!" Aku berkata tegas dan menyambung menonton tv .
" pastu, lagi sorang eh?" Aqil tersenyum nakal. aduhai laki aku sorang ni.. apalah nak jadi.
ingat aku ni kilang ke ?" Abang...."
" apa? abang just nak tambah umat Islam je ;)" Aqil menayangkan muka tidak bersalah 'sangat'.
" Abang ni kan... just gimme the reason.." Aku pun taknak kalah jugak. ish dia ni.
" beria nak tahu ni knapa ? ragu-ragu dengan abang ke?" Aqil mempersoalkan semula. lah kesitu dah hubby aku sorang ni. betul lah, dia ni.
" Abang... kesitu pulak. ish kalau taknak bagitahu, bagitahu je lah!" aku memusingkan badan dan kononnya merajuk.
" lah, kalau taknak bagitahu, macam mana abang nak bagitahu Ayuni? dah bendanya abang taknak bagitahu Ayuni." Muhammad Aqil ni kan.. geram je aku tengok.
aku mencubit pehanya kuat." AUCH! Sayanggg!" Aqil menggosok pehanya laju. ingin menghilangkan kesakitan yang terasa. Berbisa jugak cubitan isteri kesayangan ni.
" Main-main pulak.." aku memandang Aqil tajam. aku mendekatkan mukaku kepada mukanya.
aku tersenyum sinis. Aqil terkedu.
"S-sayang..?"
" Shhhh...." aku meletakkan jariku di bibirnya. aku tersenyum menggoda dan menolak bahu Aqil kebelakang sedikit.
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...