Im back .....~~~ nobody!
Hahaaaaa teruskan baca :)
-------AYUNI POV
Aku memijak kaki Aqil .
"Urgh!" Aqil melepaskan pelukan nya dan mengadu sakit .
"Serve you right!" Aku ketawa kecil melihat dia mengadu kesakitan .
"You!" Aqil mula mengejarku .
"Bwekk ! Catch me if you can! I am a runner you know ~!" Aku berlari sekeliling ruang tamu , dapur , balkoni dan bilik kerja Aqil .
"Sayang ~ perlahannya lari . Jangan sampai kena tangkap ~ kalau abang dapat tangkap Ayuni nanti , siaplah sayang abang kerjakan~!" Aqil mula menakutkan aku . Haha pikir takut ?
Tapi masalahnya Aqil dah makin dekat .. aku meluru ke luar rumah dan berlari menyelamatkan diri di sekeliling taman mini .
Aku berhenti rehat kejap kerana aku tidak nampak kelibat Aqil . Mungkin malas nak kejar dah kut . Uih semput di buatnya . .
"OhCikAbangSayang!!" Aku termelatah kerana ada tangan merayap dekat pinggangku secara tiba-tiba!
Aqil !"Aqil ! ! !" Aku menjerit dan memukul perlahan bahunya .
"Abang? Sayang? Hmm ? Sayang abang ekk ?? Hmm ?" Aqil dah mula buat muka nakal . Eihh dia ni . Sabar aja lah .
"Eih dia ni . Tak da maknanya nak sayang dia ni yang nakal . Dah sana nak masuk lerr" aku ingin menepis tangan Aqil di pinggangku tetapi tak jadi kerana Aqil mendukungku secara 'bridal style' .
"Aqil ! Apa awak buat ni!" Aku terjerit kecil . Sesuka hati dia je nak dukung anak orang secara tiba-tiba . Nasib baik suami aku kalau tak . .
Tiba-tiba Aqil kiss aku ! Ohh no! Ergh!
Dia lepaskan kiss dan berkata . .
Dan kata-katanya adalah sangat benar. . ."No more Aqil ! No more Awak ! You promised me to call me 'abang' right?
Jangan mungkir janji ya sayang abang .." alamak . Dia tuntut betul punya pulak . Apa niehh . Siti Nik punya pasal lah nii . Kalau tak , takda nya aku nak berjanji bukan-bukan dengan Aqil ."Anyways you are my wife and i am older than you , sayang . Your heaven is with me , forever . " Aqil membawa ku masuk ke dalam rumah .
"Tapi kalau aw... ab .. abang lepaskan saya one day , my heaven is with my dad back . " aku berkata perlahan .
Aqil tetiba memberhentikan langkahnya . Dia memandang Ayuni tajam . Macam mata burung helang dapat mangsa .
" I WILL NEVER .. N . E . V . E . R , NEVER LET YOU GO or DIVORCE YOU . NEVER ." Aqil siap eja perkataan NEVER . Okay aku terdiam .
Aqil meletakkan aku di atas sofa ruang tamu dan dia kembali ke bilik kerja nya . Okay now i know .
Ayuni , you said the wrong words .
AQIL POV
Dia tu nak sangat ke bercerai dengan aku ? Dia ingat senang ke nak pegang title JANDA waktu muda macam ni ?
Or dia dah ada pengganti ? Asyraf ?Argh! Selama aku kahwin dengan dia , aku tahu dia tak ikhlas buat semua benda untuk aku .
Tapi aku suami dia !
Aku kena tegas ! Aku dah tak boleh berlembut dengan dia .
Kalau aku masih berlembut , dia pasti pijak kepala aku .Sorry Ayuni , abang terpaksa guna cara tegas untuk didik Ayuni .
I Am Your Husband .ESOK PAGI
AYUNI POV
Urgh .
Sakitnya badan .
Aku mencelikkan mata .
Mataku terpandang jam di dinding .
Baru 6:45 am .
Apa ?!
Subuh !
Sekolah !
Sarapan !
Siap !
Seterika !
Semua !
Arghhhhh !!
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...