Wargh! saya nak menggila kejap! EXO Menang 4 awardsss !! Best Asian Style , Global fans choice , best male group and album of the year! jinjja daebak , daedanhaee !
congrats exo!
okay teruskan baca :)----
NO ONE POV
setelah dapat tahu dimana lokasi spesifik Ayuni , Aqil terus berkemas dan tempah ticket flight ke London .
"Wait , Ayuni pregnant ?" Aqil teringat perbualan Rafiq dan Ayuni di skype .
"Anak siapa ? kan dia makan pil tu ?" Aqil kebingungan . tak mungkin Ayuni curang .
Aqil hanya membiarkan fikirannya menerawang dan dia tertidur di dalam flight ke London .
.
sementara itu pulak , Daniel menemani Ayuni di dalam labor room .
"Pushh hurder Mrs. Daniel .. Pushhh !" Arah doctor perempuan itu .
"Ayuni , you must push harder .. come on .. for your baby !!" Daniel membisik di telinga Ayuni .
Ayuni hanya mampu meneran dan teran . dis kena capai sesuatu !
malangnya , Daniel paling terdekat , So ,
"Ayunii , sakittt !" Daniel menahan sakit apabila tangan Daniel menjadi sasaran Ayuni untuk melepas kesakitan nya .
"Shut up , Niel ! aku lagi sakit !" Ayuni tengking Daniel .
"Madam , We've seen the baby's head ! push more harder , madam !" Doctor perempuan itu bersedia untuk menyambut bayi .
"Arggghhhh!!!!!" Last push , finally the baby out .
"Uwekk! Uwekk!" tangisan bayi kedengaran .
Ayuni mengeluh kegembiraan ."Good job , madam! Congratulations , it's a baby boy ." Doctor itu meletakkan bayi lelaki itu di sebelah Ayuni .
Ayuni tersenyum melihat bayi itu sebelum tertidur kepenatan .
Daniel mengangkat bayi itu ,
"So cute :)" Daniel melihat bayi kecil itu .
3 JAM KEMUDIAN ,
AYUNI POV
aku terjaga apabila terdengar tangisan bayi .
"Ayuni , you're awake!" Mummy menyerbu ke arah ku .
"Mummy..." Ayuni menyebut lemah ..
"Ayuni dah jadi ibu ! alhamdulillah.." Mummy berkata gembira .
aku , dah ada anak . aku dah ada baby ! tak kisah lah aku masih 19 tahun , janji asal anak aku selamat dan sihat .
"Daniel , nak tengok baby :)" Ayuni duduk bersandar di katil itu .
Daniel menyerahkan bayi kecil itu kepada Ayuni . bayi itu tidur . comel ..
"Comel .." Ayuni mencium pipi bayinya .
"Kecil je kan ? 2.5kg je , Ayuni" kata Daniel .
"Daniel tolong azan dan iqamat kan , boleh ?" Ayuni meminta Daniel tolong kerana hanya Daniel sahaja lelaki islam di situ .
"Of course .. meh sini bayinya" Daniel mengambil bayi itu dari Ayuni .
Ayuni tersenyum senang hati melihat Daniel mengazankan anaknya .
Aqil is not here for his baby .. I wish he's happy now .
"Awak nak namakan apa bayi ni ?" Daniel menanyakan soalan .
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...