Mcm hambar je . Hmmm .
K lah teruskan baca :)-------
AYUNI POV
"Haih pengantin . . Dah nak balik ke ?" Usik Rafiq yang sedang berbual dengan someone .
"Balik lah . Penat tahu ?" Aqil membalas .
"Ye lah tu penat . Hahha Ayuni jangan lupa , aku nak anak saudara !" Kata Rafiq sambil ketawa kecil .
Muka aku dah semerah epal dah . Takguna punya Rafiq . Mengusik orang je keje .
"Sayang masuk bilik dulu eh? Abang ade hal sikit" kata Aqil .
"Okay baii!" Aku terus melarikan diri .
Malam ni stay hotel jeaa . Sebab package kan ? Dewan perkahwinan plus bilik pengantin :)
Hahaha kan bagus .B I L I K 6 6 0
Wahh! Besarnyaa ( ̄︶ ̄)
Wangiinyaa bilik ni :) pandai Aqil pilih .
Nak mandilah . Aku memasuki bilik mandinya .
Waduh! Ni yang nak pengsan ni .
Tab mandi ! ditutupi Curtains sedikit jarang . Wangian lagi . Pehh tiptop!Aku berendam dalam tab mandi tu kira² setengah jam .
Lama tak ? Hihi .Aku dah selesai mandi tapi . . Masalah terbesar is . .
Aku tak bawak baju masuk dalam bilik mandi tadi . Dah la dalam bilik mandi ni ada bathrobe and tuala je .
Terpaksa okay ?
Aku mengintai di luar bilik . Atas katil takda orang . Fuhh ~ Aqil tak balik bilik lagi .
Aku dengan selamba keluar bilik mandi . Tanpa aku perasan , ada mata memandangku .
Dah lah rambutku basah . Serta pakai bathrobe je .
"Ehem!" Seseorang berdehem .
Mak! Sejak bila mamat ni ada kat sini ?
Tadi rasa takda >_<
Malu wei malu .Aku pusing ke belakang .
Dia hanya beberapa sentimeter dariku .
"Abang .. dah lama masuk bilik ?" Aku buat tak tahu ."Dah cukup lama sampai dengar orang tu menyanyi dalam bilik air" Aqil smirk .
"Err okay . Btw .. boleh abang keluar kejap or mandi ke . Busukla!" Kataku menolak badannya ."Busuk konon . Malam² badan busuk ni yang menjadi bantal peluk dia~" usik Aqil .
"Shhh . Pergi je lah mandi !" Aku menolaknya masuk kedalam bilik mandi.
Fuhh !Aku cepat² memakai baju yang sesuai .
Aku duduk di hadapan meja solek dan memakai krim malam yang memang adat perempuan setiap malam kan ?Klak! Pintu bilik mandi terbuka .
Aku dapat lihat Aqil yang 'seksi' yang menyeksakan mataku dari pantulan cermin .
Aku segera melarikan pandangan .
"Aik? Asal taknak tengok ?" Usik Aqil .
"Eii tak hingin!" Aku membalas katanya .
"Tak hingin konon!" Aqil berlalu untuk memakai baju .
Aku menyelesaikan tugas ku di hadapan cermin itu dan segera ke katil .
Baca novel lagi bagus . After SPM ni kan takde keje , so keje aku membaca novel :)
Aqil naik ke katil dengan seluar pendek dan baju armless dia . Sado . Arh! Ayuni . Jaga mata ! Jaga mata konon . .
Tapi selalu tengok abs k-idol . Puih!
YOU ARE READING
My Hubby Is Non Kpoppers ✔
RomanceDisatukan hanya kerana ke-addicted-nya kepada Kpop? apa salah Kpop? Saat Ayuni leka di dalam dunia koreanya, datanglah Aqil sebagai penghalang keminatannya terhadap Korea atau Kpop. Disatukan dengan sepupu sendiri, Aqil yang juga seorang anti-fans...