Měsíc těžké dřiny

203 7 0
                                    

"Já tebe taky miláčku." "Pavel mi říkal, že potom co jsme se pohádali jsi se rozbrečel jako želva." "No jo, bylo mi tě líto. Neměl jsem na tebe být takový zlý, určitě by se to dalo vyřešit v klidu a bez hádek." "Stalo se no, oba jsme tvrdohlaví berani." "Myslíš, že se dostaneme do Play- Off??" "Určitě a bude zlato." "Ve finálé schytáme Kometu, ne??" "Vervu, Kometa se ani do Play- Off nedostane." "Bože, ty jsi tak dokonalá." "Říkali ti, že 1. 5. budete na mojí akci?" "Jo, ale řekl jsem jim, že nikam nejdu. Byl jsem tak naštvaný, že jsem neměl na nic a nikoho náladu." "Půjdeš jako můj doprovod." "Okey, už to máš nějak naplánované?" "Hosty jo, program moc ne, občerstvení tak trochu." "Kdo tam bude?" "Hodně lidí, ale když jsi to ty tak ti to řeknu. Takže Pavel Callta, Slza, Vadak, Explo, Matúš, Madbros, Hoggy, New Element, Sebastian, Atmo Music, Lipo, Fallenka, hokejisti, Jirka Král. Blazer, Anett Bártová, Vidrail, Shopaholic Nicol, Datel, Johny Machette, Ben Cristovao, Martin Šafařík, Voxel, Martin Harich, Adam Mišík, Celeste Buckingham, Dominika Mirgová, Paulie Garand, United 5, Petr Zámorský a ještě dva, ale to je překvapení." "Nějak moc ne??" "Jako by jo. Youtubeři si snad přichystají nějaký program. Zpěváci to je jasné a vy byste si mohli zahrát výslech." "Dobrý nápad." #39Liborovi zazvonil mobil, volala mu ségra, málem se pohádali. Po nekonečném dohadování se domluvili. "Tak co?" "Ségra potřebuje hlídání, jdou na nějakou velkou akci." "Jen jdi, přeci toho prcka nenecháš samotného." "Vážně??" "Jo, zítra si zavoláme." Začali jsme se líbat, tu chvíli jsem si chtěla zapamatovat aspoň na ten měsíc. Rozloučili jsme se a láska šla hlýdat. Udělala jsem si večerní hygienu a šla spát. Brácha se o sebe postaral sám, vůbec jsem si ho nevšimla. Jak jsem byla natěšená tak jsem hned usnula a ráno se vzbudila už v 4.30, mamka ještě nebyla doma.
Udělala jsem si rannní hygienu a dobalila si ty nejdůležitější věci. Takže ještě jedna menší taška. Snídala jsem a v tom mamka právě došla. "Ahoj mami." "Ahoj zlatíčko, už se tešíš na kluky?" "Docela jo, jen se trochu bojím, že ty sestavy nezvládnou." "Neboj jsou mladí, šikovní a ohební." "Proč jsi byla tak dlouho v práci?" "V noci nám dovezli jednu dívku ve věku 17 let, která se pořezala kvůli tomu, že jsi jí všechno vzala- New Element a Libora. Myslela si, že zemře a tak napsala dopis, který mi nechali její rodiče přečíst a je to docela drsné. Zorka (to je ta holka) napsala, že chce aby jsi zdechla a už nikdy nikdy nikdy neměla nic společného s 'jejíma' klukama nebo jestli tě někdy uvidí tak ti něco udělá." Málem jsem začala plakat, ale udržela jsem to. "Libor byl osud a Elementy znám už 3 roky." "Já vím, ale bude v pořádku, i když ztratila spoustu krve." "Takže můžu za nepovedenou sebevraždu." "Udělala si to sama, nemusíš se bát, že by tě její rodiče žalovali." "Ahooj mami." Dala jsem mamce pusu, vzala si věci a odjela do nemocnice. Zeptala jsem se sestřiček, kde je. Před jejím pokojem seděli rodiče. "Dobré ráno, je mi líto, co se Zorce stalo." "A vy jste kdo??" zeptal se její otec. "Ta kvůli, které to udělala." "Aha!!!" "Jste hodná, že jste se na ni přišla podívat. Já vím naše Zorka je kravka, ale i když věděla, že Kašíka nemůže mít, protože je o 5 let starší a New Element je jen banda kluků, kteří zpívají pro peníze." "New Element zpívají pro svoje fans, a protože je to baví... Vím jak se Zorka cítí, taky jsem se před pár měsíci pořezala kvůli klukovi." Ukázala jsem jim ruku s jizvama. "Bylo to kvůli Kašíkovi, i kdyby ho někdy měla udělala by to znovu, protože by zjistila, co je zač. Sice kluci za to nestojí, ale jako první vás napadne ublížit si a až pak si uvědomíte, že stejně jednou dolezou. Prosím vás jestli byste jí toto neřeli, možná to pochopí, možná na mě bude ještě víc naštvaná, a snad už nikdy to neudělá." Dořekla jsem to a odešla. V autě jsem si pustila písničky, aby mi to rychle utíkalo. V Praze jsem byla už v 8.30, protože jsem vyjela dřív než jsem chtěla. V pohodě jsem našla, kde bydlí. Ze Silvestra jsem si toho moc nepamatovala. V pondělky kluci vstávají až okolo 11, takže dneska je vzbudím dřív. První jsem šla na Lukyho a Vojtu. Luke mi dal klíče od bytů, když u mě byl po plese. Teď to byla pro ně chyba. Potichu jsem odemkla, vešla dovnitř a šla jsem na Vojtu. Dala jsem mu pusu na čelo. Probudil se. "Co tu děláš?" řekl s rozespalým obličejem. "Přijela jsem dřív, ale klidně ještě lež, jdu vzbudit zbytek." Když jsem si stoupala tak mě plácl po zadku jako vždycky, když jsem v jeho přítomnosti. Luky byl tak hodnej, když spal, jinak je strašné zlobidlo. Lukymu jsem šáhla na vlasy. Na vlasy si nechá šahat jenom odemě a kadeřnice. Vzbudil se, usmál se a protřel si oči, aby mě viděl. "Co to, tu, ty?" "Nemohla jsem spát a tak jsem vzala věci a jela." "Kluci o tobě už ví?" "Jenom Vojta, na zbývající dva jdu teď." Šla jsem do vyššího patra, kde bydlel Ondra s Chrisem. Otevřela jsem, potichu jsem šla na Chrise. Chytla jsem mu nos. "Sabino nech toho!!!" Okey, no tak jdu na Ondru. Vzala jsem si peříčko a polechtala ho pod nosem, tím jsem Ondru vzbudila. "Který debil mě budí?" Pořádně otevřel oči a nasadil si brýle. "Tak debil jo?" "Promiň Sabi." "To nic." "Jsou vzhůru i ti pod náma?" "Měli by být, ale Chris ne." "Okey, tak o něj se postarám já." Šla jsem zpět za Lukym a Vojtou. Vojta chystal snídani. "Chceš taky?" "Ne už jsem měla." "Kafe, čaj?" "Ovocný čaj." Luke byl stále v posteli. "Ty jako dneska nevstáváš?" "Vojta dostal pusu." "Aha, tak ty chceš taky? Bože." Dala jsem mu pusu na tvář, ale on se otočil, takže pusa na pusu. "Lukyne!!!" "Doufám, že mě budeš budit tak celý měsíc!" "To jsi dost naivní."

Tak zase nová část. Nechci nějak nadávat na Kometu Brno, prostě ta rivalita mezi Zlínem a Brnem zůstane. Od této kapitoly tu budou NewE, občas nějaký hokej nebo Libor. Budu ráda za každé přečtení, votes nebo i koment.
#39

Všechno má svůj časKde žijí příběhy. Začni objevovat