Lukáš Cestr

209 7 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a nikdo nebyl doma. Na lednici zůstal vzkaz: Museli jsme do školy, trénink je ve 4. Zatím se měj hezky L/V. Posnídala jsem, zrovna mně volal #39Libor. „Ahoj." „Ahoj." „Dneska nemáte trénink?" „Jo, ale až po škole." „Něco nového?" „Ani ne, ty?" „Nic." „Už se těšíš na Slávku?" „JO, po dlouhé době zase s klukama." „Zítra na Energii, půjdeš?" „Jo, mám pocit, že vyhrajeme." „Stejně se dostanete do Play- Off. A ty budeš zase jednička EHL." „Uvidíme, musím, jdu trénovat bráchu. Pa." Položila jsem hovor a šla jsem si udělat oběd- zeleninový salát. Moc jsem neměla hlad. Chvíli jsem uklízela a našla jsem něco, co jsem asi neměla najít. Byl to dopis od Lukyho pro mě. Luke mě miloval, ale musel přestat, protože by mu #39Libor něco udělal. Chtěl mě, ale bál se mi to říct. Byla tam slova z jejich písniček, které by mi chtěl říct. Měla jsem mu dát šanci. Radši jsem přestala uklízet, než abych našla něco dalšího. Dala jsem si ten dopis na noční stolek a šla si dát salát. Najednou mi zvonil mobil, volal Pavel Bouček producent NewE. „Dobrý den, co potřebujete?"- řekla jsem. „Dobrý den, chtěl bych, abyste s klukama jezdila po koncertech a tancovala s nimi." „Ale co fanynky, ty mě sežerou za živa." „Nebojte, o to se postarám." „Okey, tak to beru." „Budu se na vás těšit. Na shledanou." „Děkuji. Na shledanou." Domluvili jsme se, já si šla balit věci na zkoušku a jela do studia. Kluci na mě už čekali. „Dneska si dáme Pár slov a zítra bychom si mohli dát volno a jít do Aquaparku."- Ondra. „To bychom mohli."- Vojta. „Ok, stejně máme ještě 20 dní."- já. „Zítra ve 2 u Aquaparku."-Luky. „Tak teď zase práce!"- já. Dneska to bylo lehčí. Pár slov patří k těm pomalejším, takže toho moc nebylo. Pár slov je má nejoblíbenější.

Skončili jsme v 8 a jeli domů. Po cestě jsme si povídali o Vojtově a Chrisově maturitě. Nezávidím jim to, jsem ráda, že maturu už mám za sebou. „Když jsem to udělala já s Ondrou tak to zvládnete i vy!!"- já. „To se ti říká, když už máš maturitu 2 roky."- Chris. „Radši pomlčte jo??"- Luky. Začali jsme se smát. Konečně jsme dojeli domů. „Co si dáme na večeři??"- Vojta. „ Někdo tu nechal salát, že bychom si ho dali?"- Luky. Byl to můj salát, ale já jsem je neslyšela, protože jsem se zrovna sprchovala. Po chvilce jsem došla a načapala kluky, jak si pochutnávají na mojem salátu. „Chutná vám můj salát??" Můj jsem naschvál zdůraznila. „Jo, co bude zítra?"- Vojta. „Ode mě nic. Ale Luke ještě nic neuvařil na to, že studuje obor kuchař/ číšník."- já. „Když jinak nedáte, tak co chcete?" „Svíčkovou se šesti." „Souhlasím s Vojtou." „Tak jo no." Moc z toho nebyl nadšený. Sedli jsme si do obýváku na gauč a pustili televizi. „Proč ses pořezala?"- Luke. „Když tě opustí osoba, pro kterou bys klidně položil i vlastní život a miluješ ho nadevše, ale on zatím chce volno, sice to není řešení, ale uleví se ti." Chvíli bylo ticho, ale já jsem ho prolomila. „Jak to vypadá s vámi a holkami?" „Nic, nikdo nemá zájem, i když by se nějaká Elementerka našla, ale nechci holku, která se mnou chodí, protože jsem slavný."- Vojta. „Byla by jedna, ale ona nemá zájem, protože miluje jiného a přitom ji ničí."- Luky. „Aha, to je mi líto." „Budeš jezdit s námi po koncertech?"-Vojta. „Jo, Pavel se mnou už mluvil, teda pokud se mi nic do té doby nestane." „Pátý člen New Element."- Vojta. „Ne, jen malá kamarádská výpomoc." Ještě chvíli jsme se dívali na telku, ale pak jsem si šla už lehnout, bylo toho na mě dneska moc. Udělala jsem si večerní hygienu a ulehla do postele. Kluci si povídali, potom co jsem odešla, ale moc jsem to nevnímala.

Zatím v obýváku. „Kdyby neměla Libora tak si myslím, že by byla tvoje Luky." „Ale ona ho má." „Sabča by tě taky chtěla, všiml jsem si, jak tě chytá na háček." „Co???" „Ten ples- spal jsi u ní. Skype- jestli si nevybrala špatně. Pusa v pondělí, sice to byla tvoje chyba, ale nechala se zlákat. Silvestr, jak jste se po sobě plazili, no to my všichni. Při jídle si vždycky sedne vedle tebe. Pořezal ses kvůli ní a myslím, že na co se nás ptala (holky), byla tvoje odpověď Sabča. Našla i ten starý dopis, co jsi zmuchlal a hodil někam, a teď ho má na nočním stolku. Trávíte spolu hodně času, při tanci se ti hodně věnuje, i když ti to jde. I když já řeším její problémy a trápím se s ní, tak si stále myslím, že tě má víc než ráda." Hned, jak to Vojta dořekl, šel k sobě. Luke se zamyslel nad tím, co Vojta řekl a ještě hodinu seděl v obýváku a přemýšlel.

V noci se mi zdálo, že jsem už nechodila s Liborem, ale s Lukym. Bylo to znamení??

Po delší době zase kapitola. Teď by mohli být častěji. Jak jsem psala minule o tom nakladatelství tak to vyšlo a jsem za to moc ráda.
#39

Všechno má svůj časKde žijí příběhy. Začni objevovat