Včera se nic nestalo, akorát jsem dostala od mamky, že jsem se předvedla před Patrikem, ale nic extra.
Dneska taková normální sobota, takže zase nuda. Znáte ten pocit, když snídáte oběd?? Jo, já taky, právě dneska. Mamka uvařila svoji svíčkovou, no ale Lukáš umí lepší, ale po včerejšku nic neříkám. Právě všichni sedíme u stolu a obědváme. "V pondělí přijde moje kamarádka i s dětmi," ujala se slova mamka. "Boží," řekla jsem s "velkým" nadšením. "Neboj, jsou v tvojem věku." "Ještě lepší." "Co se to s tebou v poslední době děje?" "Nic." "Nějak jsi v té Praze zdivočela." "Nikdo mě tam nekontroloval, jenom jsem si užívali." "Taky to tak dopadlo." " Byla to moje blbost. Sama jsi ty kluky viděla." "Co já se s tebou budu rozčilovat?!" "Divíš se?? Nezeptala jsi se mě, jak jsem se v Praze měla, ani si se mnou nepovídáš jako kdysi. Dokonce jsi se mě nezeplatala, co s tou nohou vlastně mám!!" "Máš ji v prdeli." "Prý, že mě bude mít na starost nejlepší doktor, měl mě na starosti jakýsi mladý kluk." "Kterého jsem vyučila." "Teď je mi to už jasné." "Jdu do práce," sebrala si věci a odešla. Bože, co to se mnou je? Nikdy jsem taková nebyla. Jindy bych si na mamku sotva dovolila otevřít pusu a teď!? Dneska mám prostě bad day. "Ráno" jsem si spálila krk žehličkou, teď se pohádám s mamkou, to se mám ještě s Lukem pohádat?? Radši mu volat nebudu.L: Lásko, děje se něco, že nevoláš?
J: Promiň, pohádala jsem se s mamkou, ráno jsem si spálila krk od žehličky, prostě bad day. Tak ti nechci kazit den.
L: Aha, tak zůstaneme u sms.
J: Okok, těšíš se na koncert???
L: Docela jo, chybí mi to. Co budeš dělat ty?
J: Asi postel a knížky.
L: Kdybych byl s tebou, dělali bychom zábavnější věci.
J: Něco jsi mi slíbil.
L: Já vím, promiň, zlato, už musím jít, musíme se nachystat.
J: Užij si to, Love You
L: Me too.Úterý:
Dneska je ta večeře. Já tam nechci, kdyby akorát došla její kamarádka, ale ne oni musí přijjít všichni. Akorát se budou vychlubovat na jakou vysokou chodí a já nic, zatím nic.
Ještě elegantní oblečení, jo jasně, já a elegantní. Vůbec nemám sešroubovanou nohu. Aspoň můžu vyzkoušet ty nové šaty, co jsem dostala na svátek od Dorky.Už bych se mohla jít nachystat, když tady budou za hodinu. Sprcha, obyčejné líčení- řasenka+ linky, šaty a žehlení vlasů. Ještě fotečku pro Lukyna a můžu jít dolů. Hned, jak se dobelhám do kuchyně, ucítím nádhernou vůni. Mamka dodělává poslední kousky večeře. "Nepotřebuješ s něčím pomoc?" "Mohla bys nachystat ubrousky, tak jak to umíš ty?" "Jasně." "Děkuju, sluší ti to!" "Tobě taky." Vzala jsem si ubrousky a šla je nachystat na stůl.
ČTEŠ
Všechno má svůj čas
FanfictionHLOUBKOVÁ KOREKCE CELÉHO DÍLA Sabina je dvacetiletá dívka, která svůj život dala baletu. Libor je hokejový zlínský brankář. Co se stane, když Sabina odjede na měsíc pryč?