Aquapark

159 8 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a šla zase běhat. Nechala jsem jim lísteček na lednici- Jdu běhat, tak si to ve škole užijte. Běžela jsem dál než v úterý až ke studiu, což je 8 km. Okolo 9 jsem byla doma, měla jsem to cca za hodinu. Osprchovala jsem se a udělala si trošku větší snídani (jablko, proteinová tyčinka, houska se sýrem, orea a kafe). Po snídani jsem si na chvíli lehla a přemýšlela o vztahu s Lukem. Z ničeho nic jsem si vzpomněla, že asi nemám plavky. Začala jsem je hledat a nakonec jsem plavky našla v tajné kapsičce v kufru, asi tam zůstaly od minulé dovolené, protože jsem je doma nemohla najít. Strašně jsem se nudila a tak jsem šla nakoupit Lukymu na večerní svíčkovou. Šla jsem do obchodu a pár holek mě poznalo, a tak si se mnou udělaly pár fotek. Nakoupila jsem a poslala Lukymu fotku nákupu s popisem: Máš se na, co těšit. Hned mi odpověděl: To mi děláš naschvál. Já myslel, že jsi na to zapomněla. Já- Ale ne!!! Co teď máte? L- Ájinu, strašná nuda, učitelka si mě vůbec nevšímá tak hraju na mobilu. J- Ty rebele!! Chvíli jsme si ještě psali, ale pak Luky musel na stolování, tam musí dávat pozor, protože má z toho závěrečné zkoušky. 13.30 jsem vyrazila do Aquaparku. Byla jsem tam dřív než kluci. Někdo mi zakryl oči. „Hádej??"- Vojta. Zahraju si na blbou a budu si hrát, samozřejmě vím, že je to Vojta. „Ondra?" „Ne!" „Chris?" „Máš poslední pokus!" „Luke?" „Ne, ale to už jsi udělala naschvál." „Ano udělala." Otočila jsem se a dala mu přátelskou pusu na tvář. Mezitím došli i kluci a šli si zaplatit vstupné. Převlékli jsme se a šli se sprchovat. Kluci byli, jak jinak než první. Hleděli na mě. „Co se děje?" zeptala jsem se nechápavě. „Jen, že máš víc vyrýsované břicho než já."- Ondra. „Od listopadu chodím běhat, do fitka a jím trošku zdravěji." Odložili jsme si osušky a šli do bazénu. Samozřejmě, že kluci chtěli kohoutí zápasy, no tak jsem s tím souhlasila. Chris byl s Ondrou, já s Lukym a Vojtou, vždycky jsme se vystřídali. Jak nečekané, naše trojka vždycky vyhrála. „To není možné."- Chris. „Jak vidíš, tak je."- Vojta. „Pojďme na tobogány."- Ondra. „Ok, ale mám Ondru."- Vojta. „Luky."- já. „Já zase sám, okey no."- Chris. Nejprve jsme šli na tobogány pro dva, aby to Chrisovi rychle uteklo. Užívali jsme si to jako malé děcka. Po tobogánech jsme šli na skluzavky, ty se líbily Vojtovi, protože do mě pořád narážel. Ondra chtěl zase na tobogány a tak jsme šli s ním. Mě to přestávalo bavit a tak jsem šla do vířivky. Jsem ráda, že mám od kluků konečně klid. Seděla jsem tam sama, dokud někdo nepřišel. Sedl si mi za krk na zem a začal mě masírovat. Podle jeho broukání jsem poznala, že je to Luky. „Co se stalo?" „Trochu jsme se s Ondrou rafli." „Proč?" „Protože si myslí, že my dva mezi sebou něco máme." „Víc než přátelství to není." „Prostě je blbec." Sedl si vedle mě a já ho objala. Kluci došli, Ondra si sednul, co nejdál od Lukyho. „Kluci jste fakt jako malí. Mezi mnou a Lukym nic není, jenom přátelský vztah." „Sorry Luke." „V poho, ale příště si dávej pozor, co říkáš. Radši si to promysli nebo se zeptej." Asi tak hodinu jsme obývali vířivku, kluci zpívali, jak nečekaně je uslyšely fanynky. Sedli si okolo vířivky. Šahali pořád na kluky, to snad nikdy neviděli kluka bez trička? Jedna se zeptala, co jsem zač a Vojta jí odpověděl. „Sabča je naše sestra a choreografka. Od února ji můžete vidět i na naší minitour." Pár fanynek se začalo bavit i se mnou. Po půl hodině se Ondra podíval na hodinky a zjistil, že už musíme jít. „Sorry holky, my už musíme jít."- Ondra. Vstali jsme, odešli z vířivky a šli se osprchovat a převléknout. Ve sprše jsem potkala jednu fanynku, která si mě neoblíbila. Přišla ke mně a spustila. „Jestli mojemu Lukáškovi zkřivíš jediní vlásek, tak si mě nepřej. Jestli vůbec nějakému klukovi z New Element něco uděláš, jakmile tě potkám tak tě zabiju." „Víš co, ty tvoje kecy mám někde. Kluci jsou jen kamarádi a nic víc. Občas se obejmeme a dáme přátelskou pusu, ale to nic neznamená. Ty je máš ráda jen kvůli tomu, jak vypadají a ne jaký jsou doopravdy. Jo, jsou pěkní, ale i oni mají city." Radši hned odešla, aby neschytala další dávku. Osprchovala jsem se, vyfénovala vlasy a převlékla se. Kluci už čekali. „Kde jsi byla tak dlouho?"- Chris. „Jedna holka měla blbé kecy a tak jsem jí zavřela hubu." Šli jsme konečně domů. Ondra s Chrisem si šli lehnout, prý dojdou na véču, já s Vojtou jsme se dívali na TV a Lukáš vařil. Mně volala mamka na Skypu a tak jsem si to vzala za klukama. „Doufám, že se o moji berušku dobře staráte." „Snažíme se, ale ona nám dává do těla."- Vojta. „Moc nám nechce vařit." Ozval se z kuchyně Lukáš. „Ále Sabi, ty přeci umíš vařit víc než dobře!" „Mami ne!!!" „Tak máme nového kuchaře." - Vojta. „Zítra je celá kuchyně jen tvoje!!" - Luke. „Jak je na tam Zorka?" zeptala jsem se. „Zítra ji propouštíme, ale rodiče si musí na ni dávat pozor!!!" „Stejně jako já na Lukáše a Sabču."- Vojta. „Co???" zeptá se nechápavě mamka. „No Sabča se pořezala kvůli Liborovi a Luke kvůli Sabči." Luke po Vojtovi hodil mrkev. „Vojto, ty vůbec nevíš, jak se cítila, když jí Libor dal pauzu. Chápala jsem to. Musím se přiznat, že i já jsem to udělala, když jsem to s tátou měla těžký. Ale když zjistíte něco, co vás srazí až na dno, pak vás nic jiného nenapadne. Až potom si uvědomíte, že za to ta druhá osoba vůbec nestojí." „Co jsi dneska dělala?"- já. „Dojela Dorka (mamčina sestra) tak jsme vzali Libora a jeli nakupovat." „Konečně děláš něco pro sebe." „A co vy?" „Byli jsme v Aquaparku."- Vojta. „Museli jste si to užít." „Jo to jo, ale tady ten andílek Vojtíšek mě málem utopil a né jednou." Takhle jsme si vykládali snad ještě hodinu a mezitím Luke uvařil svíčkovou.

Tak tady je new part. Snad se bude líbit.
#39

Všechno má svůj časKde žijí příběhy. Začni objevovat