Ráno jsem vstala a šla si udělat hygienu. Kluci byli zase ve škole. Myslím, že jsme si všichni včerejšek moc užili, hlavně já, protože jsem zase viděla Libora. Posnídala jsem, pustila televizi a čekala až budou 4. Jenom jsem se nudila a tak jsem se podívala na wattpad, co se tam s NewE píše. Celkem pěkné přečteníčko. Podívala jsem se na hodinky a už bylo po půl. Sbalila jsem si věci jela do studia. Vtrhla jsem do studia a naneštěstí tu ještě nebyli. Vyslíkla jsem se, nachystala písničku a akorát došel Vojta s Chrisem. "Kde máte zbytek?" "Ondra se zdrží v ulici a Luke je po škole."- Vojta. "Proč?" "Porval se s kamarádem, který o tobě řekl nemilé věci." "Aha, tak počkáme na Ondru a začnem." Ondra do půl hoďky přišel a my začali. V půlce zkoušky mi přišla zpráva od Zuzky- Kašíkova ségra. Sabi je mi to líto, co Libor udělal. + fotka #39 s jakou si blonckou v posteli, kde jsem kdysi ležela já. Sundala jsem si prstýnek, který mi dal na usmíření a společně jsem ho s mobilem hodila do tašky. Hrnuli se mi slzy do očí a já je pořád tlačila zpátky a povedlo se. Za 2 hodiny jsme byli vyčerpaní a jeli domů. Když jsme došli k nám měla jsem zprávu od Lukyho. Nevařte, nesu pizzu. Hned, jak jsem to řekla klukům tak se rozvalili na gauči. Já jsem šla k sobě, protože jsem neměla na nikoho a nic náladu. Šla jsem do koupelny a udělala to znovu.
Lukáš:
Vzbudil jsem se, nasnídal se, trochu se zkulturnil, oblíkl se a hurá do školy. Jako první hodinu jsme měli angličtinu a učitelka si mě vůbec nevšímá. Celý den ubíhal dobře až na poslední přestávku. "Čau Luke." Sedl si vedle mě Petr. "Čau, co potřebuješ?" Petr je děvkař školy a spal snad s celým ročníkem. "To si nemůžu jen tak popovídat s kámošem?" "No jo no." "Našel sis už nějakou holku?" "Možná." "Takže ne. Co ta, co vás učí tancovat?" "Má přítele." "Co by se stalo kdyby sis jen vrznul?" "Já nejsem ničitel cizích vztahů jako ty." "Stejně nic neumí. Líbat ne, natož klukovi vykouřit. A je tak hnusná, že bych si o ni ani neopřel kolo." Nikdo nebude urážet moji princeznu. Vrhnul jsem se na něj, ležel na zemi a neměl vůbec šanci. Okolo nás se utvořil hlouček spolužáků, většina fandila mně. "Co se to tady děje? Lukáši, okamžitě z něj slez!" Zaječela učitelka. Slezl jsem z něj, i když nerad. "Příště si dávej pozor s kým mluvíš." "O tom si popovídáte s panem ředitelem." To už nás, ale vedla do ředitelny. Zaklepala a vtrhla dovnitř. "Co se stalo?" "To vám vysvětlí ti dva." Ukázala na nás s Petrem, posadili jsme se na židle naproti ředitelovi. "Povídej Lukáši." "Začal vykládat blbé kecy a navážet se do mojí kamarádky, kterou ani nezná. To on tu je děvkař školy a já nenechám, aby moji sestřičku někdo urážel tak jsem se na něj vrhl." "Je to pravda Petře?" "Je, ale..." "Žádné ale, oba jste po škole. Tebe Lukáši chápu, že jsi jen bránil kamarádku, ale nemusel jsi ho tak zničit. A ty Petře jsi neměl tak povídat o jeho kamarádce, když jí neznáš, ty moc dobře víš, že máš problémů dost. Teď ven!"
Konečně domů. Stavil jsem se v pizzérii pro pizzu a donesl ji domů. Dal jsem pizzu do kuchyně a kluci se na ni vrhli jako supi na antilopu. Radši dojdu pro Sabču, aby taky něco měla. V pokoji nebyla, takže bude v koupelně. Otevřel jsem dveře a uviděl ji v krvi a slzách. Sedl jsem si vedle ní a objal ji okolo ramen. "Vojto! Pohni si, rychle sem!" Vojta rychle doběhl, zvedli jsme ji na nohy, umyli ruce a osušili je ručníkem. Tváře jsem jí osušil mokrým ručníkem, aby neměla řasenku všude. Odnesl jsem ji do postele a s Vojtou jsme si vedle ní lehli. Vojta projel její zprávy a našel jednu od Zuzky. Ja ho uškrtím jako hada. Nevydržel jsem to a šel zavolat Michalovi- chlap z ochranky. "Ahooj, ty máš teďka volno, že?" "Proč?" "No jeden kretén zlomil Sabči srdce a ona se kvůli němu pořezala." "To není řešení, akorát bude mít jizvy." "Já vím a mohl bys tomu kreténovi něco udělat?" "Jo klidně." Nadiktoval jsem mu jméno a adresu a položil to.
Sabča:
Jsem za ty kluky mooooc ráda. Leželi jsme tam jen tak a já jim máčela trička. Vůbec to nešlo zastavit. Jak já toho debila, kreténa, hajzla, blba nenávidím. Zničil mi život. Konečně jsem usnula.Ahooj, děkuju za reads. Za 1000 reads pro vás chystám speciál. Máte se na, co těšit. Tento díl by měl být i motivační, protože kluci za to nestojí, radši si dejte čokoládu nebo zmrzku a zapomeňte na něj.
#39
ČTEŠ
Všechno má svůj čas
Fiksi PenggemarHLOUBKOVÁ KOREKCE CELÉHO DÍLA Sabina je dvacetiletá dívka, která svůj život dala baletu. Libor je hokejový zlínský brankář. Co se stane, když Sabina odjede na měsíc pryč?