Žhavá noc

146 1 0
                                    

! Upozornění: sexuální scény ! +15

Jelikož zítra odjíždím do Zlína, musím splnit svůj "úkol". Takže až Luky přijde ze školy, dostane to, co mu bylo slíbeno. Včera jsem dokoupila všechno potřebné a snad se mu to bude líbit. Nikdy bych do sebe neřekla, že se ze mě stane taková dračice. Život vás naučí.
Každou chvíli by měl přijít, čekám na něj v kuchyni připravena k akci ve svém sexy spodním prádle.

Sice na mně nebude dlouho, ale vždycky se jedno takové hodí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sice na mně nebude dlouho, ale vždycky se jedno takové hodí.
Bouchnutí dveří. Zvedla jsem a vzala si s sebou nachystanou kravatu. "Takové přivítání jsem opravdu nečekal." "Jen plním, co jsem slíbila." "Pane bože." Obešla jsem ho a zavázala mu oči. "Sabi, je to nutné?" "Dneska velím já!" Chytla jsem ho za ruku a odvedla ho do ložnice. Začala jsem ho líbat na krku. Pomalu jsem mu začala stahovat tričko až se přede mnou objevila jeho holá hruď. Strčila jsem do něj, takže spadl do postele. Přivázala jsem ho k posteli a následně z něj slezla. "Sabi?" "Hned se vrátím." Odešla jsem a za sebou jsem zavřela dveře, abych ho trochu vystrašila. V kuchyni jsem si vzala nachystanou sklenici s ledem a zase šla za ním. Otevřela jsem dveře. "Ani nevíš, jak jsem se bál, že se nevrátíš." "To by byl klid." "Hej!" Vzala jsem led do ruky a přejela jím po jeho vypracovaném břiše.

"Áách

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Áách." Jen jsem se nad tím pousmála. Kroužila jsem jím po celé jeho hrudi až jsem se vrátila k jeho tváři. To jsem si musela vzít další. Lehce jsem ho tím pošimrala pod uchem a následně i na klíční kosti. Další jsem si vzala do pusy a kroužila jím na jeho obličeji a ukončila to vášnivým polibkem. "Sabinko!" Další kousek ledu mi sjel až k lemu jeho džín. Kostku ledu jsem mu nechala na břiše a sundala mu džíny společně s boxerkami. Tak ten měl stojáka snad od doby, kdy mě takhle uviděl. Vzala jsem led a obkroužila jím okolo jeho kamaráda. "Můj bože." Usmála jsem se. Led už jsem nechala stranou a vrhla se na ruční práci. "Oh ano!" Sála jsem ho, jak nejlíp jsem dokázala. Když už byl blízko k vyvrcholení, přestala jsem. Slezla jsem z něj a svlékla se. Naklonila jsem se k němu a líbala každý jeho kousek těla od úst až po penis. Na který jsem si sedla. Chvilku jsem jen seděla, abych si na jeho velikost zvykla, přeci jen jsme to chvíli nedělali. "Začni až budeš připravená." Staral se, i když jsem teď tady byla já ta dominantní. Pomalu jsem se začala pohybovat. "Přesně tak lásko." Takový nával slasti jsem už nezvládla a vzdychala taky.
Zapřela jsem se o jeho hruď a zvýšila tempo. Pomalu jsem se blížila k vrcholu, takže jsem zpomalila, abychom si naši chvilku prodloužili. "Netrap mě, prosím!" Políbila jsem ho a zase zvýšila tempo.
"Sabi!!" "Áách." Složila jsem se na něj. Pro intenzivnější orgasmus jsem si ho nechala v sobě. "Byla jsi úžasná!" "Když něco slíbím, tak to musí stát za něco." Svalila jsem se vedle něj. "Bylo to nádherné!" "Děkuju." Políbila jsem ho na čelist. "Jdu se osprchovat." Zvedla jsem se z postele na nohy a potichu zanadávala, protože jsem se moc převážila na mou zraněnou nohu. "Doufám, že mě tady nenecháš!?" Došla jsem ke koupelnovým dveřím, které jsem otevřela a následně zavřela. "Sabino!!" Potichu jsem k němu došla a sundala mu kravatu z očí. "To sis opravdu myslel, že tě tady nechám?" "Chvílemi i jo." "To bych ti neudělala!" Rozvázala jsem mu ruce, které měl lehce oteklé. "Asi jsem si tě uvázala až moc." "Za ten dokonalý sex mi to stálo." "Jo, stálo ti to." "Kdy ses přestala červenat?" "To nevím." Vím, že narážel na to, že když jsem dřív mluvila o intimních věcech, tak jsem se červenala, ale dneškem to asi vyprchalo. Teď jsem už doopravdy do koupelny vešla i s mým ocáskem za zadkem. Pustila jsem na sebe teplou vodu a uvolnila jsem každý svůj sval. Sice ne moc na dlouho, protože se kolem mě obmotaly dvě silné ruce. "Děkuju ti za úžasný zážitek." "Já sliby plním." Políbil mě pod ucho. "Měl bych se ti odvděčit!" "Nemusíš." "Zasloužíš si to a navíc se teď dlouho neuvidíme." Nestihla jsem ani nic namítnout a už mi klečel mezi nohama. "Ááh." Oblizoval každý kousíček mého ženství a najednou do mě vrazil prsty. "Áá." To jsem nečekala, takže jsem vyjekla. "Klid." Kdyby mě nedržel za boky, asi bych se roztekla. Začal se pomalu zvedat a přitom obklopoval moje tělo jeho nežnými polibky. Podíval se mi do očí a žádal o povolení. Jen jsem kývla hlavou, protože slova nebyla potřebná.

Chytl mě pod zadkem, nohy jsem mu obmotala okolo pasu, opřel mě o studené kachličky a potom do mě zajel celou svou délkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chytl mě pod zadkem, nohy jsem mu obmotala okolo pasu, opřel mě o studené kachličky a potom do mě zajel celou svou délkou. "Ach," vzdychla jsem blahem. "Teď si užiješ ty," pošeptal mi do ucha. Šel na mě pomalu, ale když viděl, že si to užívám, tak přidal na rychlosti.
"Lukáši!" "Lásko vydrž!" Párkrát ještě přirazil a udělali jsme se oba. Opřeli jsme si čela o sebe a uklidňovali náš dech. Spustil mě na zem. "Miluju tě!" "Já tebe." Umyli jsme se a vrátili se zpátky do ložnice. Vzala jsem si čisté kalhotky a Lukynovo tričko, které se válelo po podlaze. "A já mám být v čem?" "Klidně takhle." Ukázala jsem na jeho nahé tělo, které teda bylo od pasu obmotané ručníkem. "Co bys chtěla dělat?" Posadil se na postel v ručníku.

 "Co bys chtěla dělat?" Posadil se na postel v ručníku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jsem celkem unavená." "Tak co kdybychom si něco pustili a ty bys u toho dřimkala?" "Tak jo." "Zatím něco vyber, já se obleču." Vybrala jsem film V hlavě, jo je to kreslené, ale já to miluju. Když už měl na sobě tepláky a chtěl si dávat triko, musela jsem ho zastavit. "Neoblíkej si to." "... Dobře." Konečně si lehnul vedle mě a já se něm mohla uvelebyt.

Všechno má svůj časKde žijí příběhy. Začni objevovat