"NAVŽDY"

218 9 0
                                    

Sedl si ke mně. "Ahooj" řekl. "Ahooj, kde se tu bereš??" "Ples sportovců, tady nesmím chybět!!" "Jak jsi se tu dostal??" "Řekl jsem, že jsem tu s tebou." "Jsem ráda, že tě vidím." "Co se stalo??" "Libor ten hokejista chtěl pauzu tak ji má." "Aha." "A co ty??" "Jo dobrý, jen ještě Vojtovi je špatně ze Silvestra. 13.3. budeme v 'áčku'." "Tak jo, přijdu se podívat.!" "Četl jsem, že jsi skončila s baletem." "Jo je konec. Bylo toho na mě moc. Teď si můžu dokončit školu." "Jakou, kde??" "V Paříži, umělecká obor tanec." "Ty by jsi nám mohla dělat choreografii." "Nejsem tak dobrá, abych učila lepší kluky než jsem já." "Jsi víc než dobrá!!" "Když jinak nedáš." "V pondělí (5.1.) máme první zkoušku roku 2015 v 10:00." "Nějak brzo né??" "Ne, my jdeme v 15 do školy." "Okey, pokusím se to nějak stihnout." "Díky jsi moc hodná." "Není za co, stejně nemám, co dělat." "Neboj Libor přileze a uvidíš, jak bude zdrcenej!!" Dokončili jsme rozhovor a šli tancovat. Bavili jsme se celý večer. O půlnoci jsme z plesu odešli. "V kolik ti jede bus??" "Zítra v 11." "Máš kde spát??" "V hotelu." "Budeš spát u mě, já se klidně vyspím v pracovně." "Nebude to #39Liborovi vadit??" "Ne, věřím ti, že se o nic nepokusíš." "No nevím." Přijeli jsme ke mně domů. Mamka a brácha už dávno spali. Lukyho jsem uvelebyla v mojem pokoji a sebe v pracovně. Osprchovala jsem se, převlíkla se a šla do pracovny. Jelikož jsem měla koupelnu u sebe tak jsem Lukáše nechtěně vzbudila. "Promiň, nechtěla jsem." "To nic, stejně jsem nespal." "Nejde??" "Vždycky před spaním přemýšlím a dostanu pusu od mamky nebo od Vojty." "Taky, ale většinou já bráchovi." "Nechápu, proč tě #39Libor nechal, takovou hodnou holku!!" "To říkej jinde." "Mám mu zavolat a říct, že udělal celoživotní chybu?" "Nemusíš, on doleze!!" Zavřely se mi oči a já jsem usnula s Lukym u mě v pokoji. Ráno jsme se vzbudili stejně brzo, už v 5. "Dobré ráno."řekl Luke a usmál se. "Dobré ráno." "Jak jsi se vyspala??" "Nádherně, doufám, že ti nevadilo moje lísání!?" "Ne, dlouho jsem takhle nespal." "Dáš si snídani??" "Jen ovocný čaj." Šla jsem vedle do pracovny udělat čaj. Postavila jsem konvici a mezitím mi došla sms od kámošky kde stálo: Podívej se na sport.eyes.cz.. Zalila jsem čaj a vrátila se k Lukášovi. Dala jsem mu čaj, vzala si tablet a podívala se co tam zase píšou. Jako první článek byl Jen pár dní a už má nového?? Dokonce je to Lukáš Cestr z New Element. 2.- Bez Kašíka ji je líp. Už není zdrcená jako dřív. 3.- Nějak nám baletka přibrala, že by rozchod kvůli dítěti?? Ach ta dnešní mládež. "To není možné, kolik lží." "Já to neřeším, už mě to nebaví." Lukymu došla sms od Vojty.
V: Četli jste to už?? (+link stránek)
L: Jo viděli :-(
V: Co to je za sračky??
L: Peníze, Peníze
V: Jak je na tom Sabča??
L: Jo drží se, ale moc se mi nechce ji tu nechávat.
V: Má mamku a bráchu, neboj se. 5.1.dojede.
L: ok
"Zvládneš to??"zeptal se Luky. "Jo!!!" "Budu muset jít." "Ok, hodím tě na nádraží." Šli jsme se obléknout. "Navždy Bffff??" "Navždy forever together." Vzal si věci a odjeli jsme. V rádiu zrovna hráli Víc než krásná od kluků. No tak jsme si s Lukym zazpívali. Dorazili jsme k busu. "Naše písničky tě úplně vystihují."řekl Luky s úsměvem. "Jestli jste nekopírovali?!" "Ne, jen si tak představujeme holky." Vystoupil z auta. "Budu se na tebe těšit!!" řekl. Dal mi pusu na čelo a šel.

Tak tady je další díl. Omlouvám se, že je to napsané různými styly. V příští části se dovíte, jak ten náš pàr dopadne.
#39

Všechno má svůj časKde žijí příběhy. Začni objevovat