DOMINIKA :
Jest poniedziałek a ja mam za sobą zepsuty weekend. Radek dawał po sobie znać. Jego uciążliwe telefony wchodziły mi na psyche. Szpital stał się ostatnio moim bezpiecznym miejscem gdzie mogę spokojnie przebywać.Ja cały czas nie reaguje na jego zaczepki ale zastanawia mnie jedno jak to jest możliwe że odkrył że byliśmy na basenie.Zablokowałam go na wszystkich social media a ja jeszcze nawet zdjęć nie dodałam.Pewnie ściągnął jakaś szpiegowską aplikację i teraz robi wszystko by mnie obserwować.To robi się już chore. Jeszcze raz do mnie zadzwoni ja odbiorę i zagrożę jeżeli nie zostawi mnie i moich przyjaciół w spokoju doniosę na niego. Bartek też pewnie weekend zmartwiony że mój były nadal zatruwa mi życie. Muszę działać już w tym kierunku bo inaczej moje życie zamieni się w piekło. Zacznie może nachodzić moją matkę,moją siostrę a tego bym nie chciała. Kiedy poprosiłam siostrę o wyniki badań mojej pacjentki zaczepił mnie profesor Kochański.
-Pani doktor mogę na chwilę?
-Już.
Wzięłam za sobą wyniki pacjentki i zamieniłam się w słuch.
-Dominika sprawa robi się poważna.
-To znaczy?
-Twój ex zaczyna być coraz bardziej pewny siebie.
Moje obawy się spełniają,Radek zaczyna zaczepiać ludzi z mojego otoczenia. Wtedy naprawdę włączyła mi się czerwona lampka.
-Jakimś cudem znalazł mnie na facebooku i zaczął mnie obrażać.
Wyjął telefon i pokazał mi screeny co do niego wypisywał Radek. Byłam w szoku. Jak tak można pisać do kogoś kogo się nie zna.
-To jest właśnie kultura osobista Twojego byłego. Żeby było tego mało do Olgi też coś wypisuje jakieś sprośne rzeczy.
-No tak nie może być.
-Dlatego proszę Cię zrób z nim porządek bo ja nie chce się obracać za sobą na ulicy.
-Zrobię z tym porządek.
Mateusz był na mnie wściekły ale niech zrozumie że jestem ofiarą. On chce uderzyć w mój czuły punkt. Widocznie żyłam z psycholem pod jednym dachem. Jak to jest możliwe że ja tego nie zauważyłam.Mogłam się obudzić martwa.
OLGA :
Ten cały były Dominki to jakiś wariat.Wypisuje takie rzeczy że nie da się tego czytać.Niech się trzyma ode mnie z daleka. Jeszcze raz coś do mnie napiszę to go zablokuje. Uważam że powinien być zamknięty w psychiatryku. Ewelina od rana mnie zaczepia.
-Olga,musisz coś zobaczyć.
-Co?
-Na forum wanda.pl w wątku o Zuzi Smoguleckiej ktoś o Tobie plotkuje.
-Zaraz ale o co chodzi? Ja nie jestem sławna .
-Ale w pewnej dyskusji ktoś wymienia Twoje nazwisko ale nie martw się tam też piszą o Kochańskim i jego romansach z Zuzą.
CZYTASZ
Szpital Dziecięcy - Dalsze losy bohaterów
FanficDalsze losy lekarzy ze Szpitala Dziecięcego. Trójka przyjaciół przenosi się do innego szpitala by rozpocząć życie na nowo. Czy w nowym szpitalu się odnajdą? Poznajcie losy trójki lekarzy!