Olga+Mateusz+Zuza = ......

42 3 0
                                    

Profesor Kochański na początek dnia postanowił kupić kwiaty dla doktor Wieczorek.Był to gest za wdzięcznośći za jej nieocenioną pomoc.Akurat przy wejściu ją zaczepił.

-Olga.Oto kwiaty dla Ciebie. - wręczył jej piękne czerwone róże. 

-Dziękuje a z jakiej to okazji?

-Chciałem wręczyć kwiaty pięknej pani. 

Przyjęła kwiaty i dała się pocałować w usta. Bardzo jej się spodobały postanowiła zanieść je do swojego gabinetu.Niespodziewała się takiej niespodzianki od samego rana.Wywołało to u niej uśmiech.Wstawiła kwiaty w wazonie.Już zaczynała się godzić że nie będzie już z Pawłem.Już rozpoczęła nowe życie i nie chce robić krok wstecz. Tutaj rozwija swoje kwalifikacje zawodowe a jej życie towarzyskie staje się bogatsze. Zgodziła się wybrać do Podkowy Leśnej. Czuła że będzie konkurować z księgową o względy Mateusza. Postanowiła zrobić zdjęcie kwiatów i wrzucić na swoje social media. 

OLGA :

Dostałam od Mateusza kwiaty.Bardzo miło z jego strony.Odnalazłam się w tym szpitalu.Nie wyobrażam sobie wrócić do profesor Żylickiej. Czuje że się rozwijam.Nie mogę się doczekać wypadu do Podkowy Leśnej.Tam jest podobno bardzo ładnie.Przy okazji pospaceruje sobie po lesie. 

Dzisiaj Zuza i Ewelina są na urlopie.Dziewczyny wspólnie przygotowują się do nagrywania.Ale nie oszczędziły tematu o profesorze Kochańskim i Wieczorek.Dziewczyny robiły makijaż przy lustrze przy dobrym oświetleniu.

-Jeszcze tylko korektor pod oczy i będzie git. - powiedziała Zuza która tuszowała swoje podkrążone oczy.

-Zuza wiem że bardzo przeżywasz zawód miłosny Mateusza do Olgi.

-Przestań.Ja nie mogę tego przeżyć. Ale na szczęście dzisiaj skupimy się na innym temacie.

-Zuzia doszłam do wniosku że nie ma co szukać miłości w szpitalu.Oni wszyscy zdradzają .

-Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.Błagam.

-Wolałabym spotykać się  barmanem niż lekarzem.Igor ma to coś.

-A ty się zakochałaś?

-Chyba tak.Jest taki wspaniały. 

-Szkoda że Mateusz nie jest taki względem mnie.

-Musisz to zaakceptować bo inaczej nie dasz rady.

-Nie chcę.

-Musisz..Świat się nie kończy na Kochańskim.Pamiętaj.

-Ale ta Olga ma szczęście.

-Ty też będziesz szczęśliwa.Zobaczysz. - zaczęła czesać swoje włosy Ewelina. 

Ewelina jeszcze na chwilę weszła na instagrama.I od razu wyświetliło się zdjęcie kwiatów.

-Zuza.Olga dostała kwiaty.

-Co? 

-Kochański dał jej kwiaty.

-Akurat przed mukbangiem,dzięki za zepsuty humor.

Szpital Dziecięcy - Dalsze losy bohaterówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz