Bohaterowie.

1K 3 0
                                    


Olga Wiktoria Wieczorek - Młoda uzdolniona pediatra.Jej pasją jest leczenie dzieci i dbanie o ich zdrowie.

Jednak w życiu prywatnym nie wiele ma szczęścia.Po utracie pamięci jej ukochany doktor Paweł Wiślicki zostawił ją dla profesor Żylickiej.

Z tego powodu zgodziła się zbliżyć profesorowi Kochańskiemu do siebie i wspólnie przenieśli się do innego szpitala by zacząć życie na nowo.

Czy nowe miejsce pracy pomoże jej zapomnieć o swojej dawnej miłości? Czy da szansę Mateuszowi? Jest najlepszą przyjaciółką Eweliny.

Ewelina Leśniewska - Młoda pielęgniarka. Jest bardzo miłą osobą ale lubi być wścibska ,lubi plotkować. To dlatego tak ma mało przyjaciół.Podobnie jak Olga i Mateusz postanowiła spróbować swoich sił w nowym szpitalu. Ma też na koncie nie udane zauroczenia i związki.Czy w nowym szpitalu odnajdzie miłość? Przyjaźni się z Olgą i z Zuzą.

Profesor Mateusz Kochański - jest kardiochirurgiem po rozwodzie z doktor Anną Kochańską z którą ma dwie córki Olę i Marysię. Postanowił zmienić otoczenie by nie oglądać na codzień swojej byłej żony.Zakochuje się w doktor Oldze Wieczorek której chce zdobyć serce.To on zaproponował wyjazd na drugi koniec miasta by rozpocząć nowe życie w innym szpitalu. Ale tam jest jeszcze druga miłość która nie jest związana z medycyną? Czy profesor Kochański wybierze doktor Wieczorek czy księgową Zuzannę Smogulecką? Czy jego życie prywatne wreszcie się poprawi?

Zuzanna Stanislavova Smogulecka - Jest księgową w szpitalu gdzie pracują Mateusz,Olga i Ewelina. Jest pół Polką i pół Rosjanką. Jest też najlepszą przyjaciółką Eweliny i Mateusz.Z profesorem Kochańskim miała romans po rozstaniu ze swoim chłopakiem z Australii.Spotykali się często po pracy w swoich mieszkaniach albo na kawie. Oprócz księgowości zajmuje się youtubem gdzie dzieli się swoimi historiami poprzez mukbangi.Wcześniej była fotomodelką gdzie przez złośliwe plotki została wyrzucona z agencji. Czy będzie rywalizować z Olgą o względy Mateusza? Czy się dziewczyny ze sobą zaprzyjaźnią?

Profesor Rafał Kucharski - jest zastępcą dyrektora szpitala.Jest najlepszym przyjacielem profesora Kochańskiego.Bardzo go wspierał wczasie rozwodu.A teraz sam się rozwodzi ze swoją kilkuletnią żoną Kariną z która ma syna.

Na codzień jest ekstrawertykiem lubi przybywać między ludźmi.Teraz skupia się na swojej pracy i na wychowaniu syna.W wolnym czasie lubi wypoczywać poza miastem.

Marcin Sobczyński - Młody pediatra.Najlepszy przyjaciel Natalii. Jest zauroczony w Natalii ale ma żonę.A niedługo ma zostać ojcem.Marcin jest bardzo opiekuńczy i przyjaźnie nastawieny do lekarzy i pacjentów.

Bliski kolega Rafała.

Natalia Maciejewska - Młoda pediatra która studiowała zagranicom. Potrafi być uczciwa ale wpada w szał kiedy ktoś przerywa jej badanie pacjenta. W wolnym czasie nie siedzi w domu tylko rusza na miasto a najczęściej na zakupy.

Swoich znajomych z pracy traktuje jak rodzine. Ma męża któremu jest wierna. Marcin traktuje jako swojego przyjaciela ale wie o jego uczuciach do niej.

Hubert Malinowski - Chirurg. Nie za bardzo chce się dzielić swoim życiem prywatnym. Uważa że miejsce na życie prywatne jest poza szpitalem.Za to jest bardzo troskliwy.

Asia Lenartowicz - Młoda pielęgniarka która poświęca się swojej pracy.Asia na razie jest singielką ,skupia się na sobie.Jest po poważnym związku i nie chce na razie się związać.

Jest najbardziej spokojna ze wszystkich pielęgniarek ale i tak wszyscy ją lubią. Uwielbia w wolnym czasie jeździć na rowerze i grać w karty.

I inni....


Szpital Dziecięcy - Dalsze losy bohaterówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz