Rozdział Specjalny. Świąteczny

23 3 0
                                    


Minęło kilka miesięcy od ciągłej rywalizacji od względy profesora Kochańskiego. O dziwo zakończyło się to przyjaźnią między nimi. Olga i Zuza czyli Zolga (fandom przyjaźni) stały się najlepszymi przyjaciółkami.Były nawet razem na wakacjach w Hiszpanii. Jest grudzień to ten czas świąteczny gdzie wszyscy się spieszą do świątecznego stołu. Olga obecnie jest w pierwszym miesiącu ciąży,jest bardzo szczęśliwa że zostanie mamą. Spodziewa się ze swoim ukochanym z  Pawłem Wiślickim. Para do siebie wróciła w listopadzie. Paweł długo  starał się o Olgę. Był przy niej na każdym kroku. Opiekował się nią w trudnych chwilach.W końcu Olga zdecydowała mu dać szansę. Będąc nawet w związku z Kochańskim nadal go kochała.Nadal nie może w to uwierzy że znów może budzić się obok niego.Kiedy dowiedział się że zostanie ojcem poczuł się najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.Nie może się doczekać narodzin dziecka.Na razie oboje szykują się do wigilii.Paweł pomaga w przygotowaniach. Razem z nią wstał bardzo wcześniej rano.Oboje byli w piżamach. Lepili pierogi przy włączonym radiu gdzie akurat leciała piosenka "Last Christmas" Oboje bardzo lubili tą piosenkę. Ta piosenka na zawsze będzie im się kojarzyć ze świętami.Przygotowania do świąt rozpoczęły się już kilka dni wcześniej .Zaczęli od dekoracji mieszkania ,aby stworzyć piękną atmosferę .Zawiesili na choince złote bombki i kolorowe światełka. Kiedy ulepili pierogi.Para podeszła do siebie, objęła się w pasie.Pocałowali się namiętnie. 

-Kocham Cię Paweł.

-Me Too - odpowiedział Wiślicki

-Kochanie kto jeszcze oprócz Twoich rodziców do nas przyjeżdża?

-Moja ciocia Helena znasz ją.To ta która zawsze mówiła że nie może doczekać naszego ślubu.

-To takie denerwujące.W Kanadzie ludzie nie mają takiego ciśnienia do ślubu.A w Polsce od razu ludzie robią z tego wielki problem.

-Nie ma co się przejmować.Ciocia Helena zawsze lubiła zadawać wścibskie pytania.Musisz to olewać.

-Co jeszcze kochanie mamy do pracy?

-Musi się zabrać za obieraniem warzyw a ja jeszcze sprawdzę barszcz czerwony.

-Ok.

PAWEŁ :

Olga to wspaniała kobieta.Kocham ją najbardziej na świecie.Spodziewamy się razem dziecka.I choć życie stawiało nas na trudnej drodze.Nasza miłość była niezłomna. Byliśmy gotowi walczyć o nasze szczęście.Razem jesteśmy w stanie pokonać wszystko.Nie mogę się doczekać narodzin naszego dziecka.Matthew mówi że będzie się opiekował swoim młodszym rodzeństwem.Jestem bardzo szczęśliwy.Odzyskałem swoją miłość z Ewą nie byłbym tak bardzo szczęśliwy.Ewa kontrolowała mnie na każdym kroku.Nie mogłem oglądać żadnych zdjęć kobiet bo zaraz była zazdrosna i do tego Luiza jakieś dziwne podchody do mnie robiła.Rozstaliśmy się w zgodzie. Życzę jej wszystkiego dobrego .Teraz Olga i nasze dziecko są dla mnie najważniejsi.Dzisiaj jest wigilia niech dzisiaj ten dzień będzie radosny.

-Kochanie Zuza dzwoni na messengerze.

Odebrała połączenie od swojej najlepszej przyjaciółki.

Szpital Dziecięcy - Dalsze losy bohaterówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz