Bölüm 43

34 3 4
                                    

Sana kavuşursam
Bu öyle dayanılmaz bir saadet olacak ki
Gebereceğim diye korkuyorum...
Nazım Hikmet

🕊️
Ardov ve Arslan'ın nişanından bir hafta sonra

Okulun çıkış zili çalmıştı ve öğretmenler odasından eşyalarımı aldım. Kızlar kapıda beni bekliyordu. Meyra ve Dilek kahkaha atarken, yanlarına gelmiştim.

"Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz!" diyordu Dilek gülerek. "Sen beni tutamazsın yıldızlar tutamaz! Bir uçurum gibi düşerim, gözlerinden."

Kahkaha attım. "Yeni favorin mi?" dedim koluna girerek.

"Hep favorilerimde olan ama küflenmiş bir şarkı olur kendileri." Kahkaha attı. "Böyle bir şarkıyı favorine koyan bir insan düşünün. O insan benim, Allah özene bezene yaratmış. Siz de benim gibi bir nimetle birliktesiniz."

Meyra sırıtarak başını salladı. "Akıllanmayacaksın."

Dilek bu kez Serdar Ortaç söylemeye başladı. "Kafayı yormam! Sonuna bakmam! Ben adam olmam. A deli gönlüm neler ister de seni aldatamam."

Durdu. "N'oldu?" dedim bir anda durunca.

"Ne biçim söz be bu!?" diye yükseldi bir anda. "Gözümden düştün Serdar reis."

"Serdar Ortaç kahroldu şu an Dilek," dedi Meyra dalga geçerek. "Nasıl gözünden düşerim diye kendini duvardan duvara vuruyor evinde."

"Neyse aşkom, biz Yalın'dan devam!" diyerek yine Yalın aşkını ortaya döktü. Buna bir şey diyemezdim, ben de Yalın aşığıydım.

"Önüne bak!" dedi Meyra çekişerek. "Oğuzhan'dan betersin!"

"E höst ama!" dedi Dilek. Büyük bir hakaretti onun için. "Xy kromozomlu insanımsı varlıklardan daha mı düşük görüyorsun beni? Ayol çarpılırsın! Yamulur kalırsın şuracıkta!"

"Çenem kopaydı da demeyeydim..."

Bu kez ben bir şarkı sözü attım ortaya. "Son pişmanlık neye yarar... Her şeyin bedeli var..." Ardından anıra anıra güldüm yolun ortasında.

Birkaç dakikalık daha boşumuzu yaptıktan sonra kızlarla ayrıldım. Dün Barlas ile düğün tarihi almış ve birkaç tane düğün salonu bakmıştık.

Kına yapmak gibi bir düşüncem yoktu. Daha fazla masraf istemiyordum. Bana kalsa gelinliği ve damatlığı da kiralamak daha doğruydu ama Barlas inatla almak istemişti.

Ve Ardov ile Arslan'ı da ikna etmiştik. Arkadaşlar... Biz çifte düğün yapıyoruz...

İki hafta sonrası için almıştık düğün tarihini ve bütün hazırlıkları bitirmeye uğraşıyorduk. Ardov için gelinlik alacaktık. Kiralayacaklardı onlar, bizden daha akıllı olabilirler.

Şimdi de okuldan sonra Ardov ile çıkacaktım. Bugün, benim gelinliğimi aldığımız dükkana gidecektik. Orada çok şık modeller vardı. Beğenileceğini düşünüyordum.

Bu süre içerisinde evime gelmiştim. Hemen kapıyı açtım ve ilk iş kahve suyu koyarken, ardı sıra odama geçip üzerimi değiştirdim.

Barlas'ı arayabilirdim, özlemiştim. Hemen aklımdaki düşünceyi yerine getirdim ve çaldırdım. Uzun süre çaldı. En son sesini duydum. "Efendim yavrum?"

"Ne yapıyorsun sevgilim?" dedim mutfağa geçerek.

"Şimdi damatlık bakmaya geldik amcamlarla falan. Arslan damatlık deniyor. Siz çıktınız mı?" Vay vay, erkekler bizden hızlı çıktı.

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin