Geçmiş devam
Kerem 'den ;
Ona sert bir şekilde hayır demiştim. Gideceğim bir yer varsa onunla birlikte giderdim . O yüzden şaşırmıştı . Benden şüpelenebilirdi. Onu belki getirmeliydim . Ama yapamazdım onu götüremezdim bu sefer.Hastaneye gittiğimizde ilik kanseri olduğumu ve tedavisinin olmadığını öğrendiğinde ne olacaktı .
Hiç birşey sadece daha mutsuz olacaktı ve yıkılacaktı . Benim iyileşmem için uğrasacaktı ve bu sebepden yorulacaktı. En iyisi tek başıma gitmekti.
Hastaneye girdigimde herkes selam vermeye başladı. Galiba önceden bu hastanedekiler tarafından seviliyordum.
Sinan'ın odasının önüne geldiğimde hiç beklemeden kapıyı iki kez tıklattım .
Allahtan randevu almıştım yoksa işim akşama kadar sürerdi. Torpil yoktu aramızda ahmet le.iyi ki randevuluyum çünkü başı baya kalabalıktı.Bilgisayardan kafasını kaldırdığında beni gördüğünde hemen ayaklanıp bana doğru geldi dolu gözleriyle ,dostça sarıldık birbirimize.
- oğlum ne sulu göz oldun sen ya.
Diye takıldım sessiz kalırsam devam edecekti aglamasına .+ Ne alaka kardeşim bilgisayara çok baktığım için gözlerim sulandı.
--Tabi eminim öyledir .
+ Tamam Kerem sen tam formundasın .
Biraz sohbet ettik sonra beni muayene etti .
--Sinan... benim baş dönmelerim çoğaldı. Bazen Şimal i bile tanıyamıyorum artık kardeşim .
++ Sana geçen yılda söyledim . Beynindeki kurşunu aldırmazsan devam eder. Bunun kanserle alâkası yok.
-- Zaten sonum belli hangi yoldan gidersem gideyim yolun sonu ölüm kardeşim . Bu yüzden Maral ın üzülmesini istemiyorum.
+ Kerem sen öldüğünde daha çok üzülecek . Ve kendini yiyip bitirecek hastalığını bilmediği için kendini eksik bulacak. Bence ona her şeyi anlatmalısın .
-- Saçmalama eğer şimdi öğrenirse ben ölene kadar üzülecek. Ve öldüğümde onun gözünde hep hastaliktan gittikçe yok olan bedenimi hatırlayacak . Onun beni her zaman güçlü hatırlamasını istiyorum. Ona söylediğim gibi onu herşeyden koruyacak güçte olduğumu sanacak. Sinan sakın ona anlatıyım deme sakın . Herşeyi ben ölünce öğrenecek ve sende ona destek olacaksın yoklugumu hissedirmeyecek ve onun yoluna devam etmesi için çabalayacaksın bana söz ver.
+ Tamam söz veriyorum onun hep yanında olacagim bir abi gibi koruyacagım .
Biraz daha sohbet ettikten sonra eve gitmek için kalktım.
Eve geldiğimde kapıyı anahtarla açtım . Gelirken Şimal için aldığım orkide leri masanın üstüne koyarak ceketimi çıkarıp astım.
Mutfağa girdigimde şarkı söyleyerek kek yapıyordu. Sessizce arkasından sarıldım. Birden irkildi bu beni gülümsetmisti. Arkasını dönüp elindeki kaşığı bana doğru tutarak konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...