Alıntı

7.2K 188 9
                                    

Bu kesit bütün tatlı okurların ve @MensureYldz için

Baran ağa Maral'in kafasını omzuna bastırıp ezbere bildiği dizeleri Maral 'ın kulağına fısıldadı :

Kürt Kızı ,

Sessiz bir şarkı gibisin
Notalarını takip edemediğim
Duymak istedikçe duyamadığım
Ritmine ayak uyduramadığım
Sessiz bir şarkı gibisin
Varlığını hissedemediğim,
Yokluğunda yok olabilecegim
Dalda titreyen yaprak misali
Sessiz bir şarkı gibisin.

Yazarınız.

Omuzunda uyuyan Maral 'ı gören Baran ağa kafasını çevirip yüzünde belli olmayacak bir gülümseme sundu .
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

Eve girmek üzere olan ikili içerden gelen seslerle bir hayli şaşkındı .

Baran ağa evde kimsenin olmayacağını düşünüyordu çünkü kimseye haber vermemişti geleceğini.
Baran ağa :

Berzan herhal diye düşünüyordu. çünkü bu ev şirkete yakın olduğundan olurda bir ihtiyacı olursa buraya gelsin diye yedek anahtarı sadece kardeşine vermişti.

Kapıyı açıp içeri giren ikili gördükleri karşısında bir hayli şaşkın, sinirli ve meraklıydılar.

Şaşkınlık ve merak duygusu Maral 'a aitken sizin de tahmininiz üzerine sinir duygusu Baran ağa ya aitti.

Baran ağa o kadar öfkeliydi ki elindeki anahtarı fırlattığını ve bu anahtarın Maral 'ı yaraladığını görmüyordu öfkeden gözleri kör olmuştu resmen .

Baran ağa hiddetle bağırdı :

Senin burada ne işin var lan!?

Arkadaşlar merhaba biliyorum sizi merak içinde bıraktım ama elimde değil. Bu hafta son sinavlarim var bu nedenle bu hafta içi de bölüm atamayacağım . Bölüm atamamamda ki diğer bir etkende bilgisayarımın bozulması.

Yorum ve voteleriniz için teşekkür ederim. Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor ve hikâyemin beğenilmeside mutlu ediyor.A Sizi seviyorum .
🤗🤗🤗🤗

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin