Bölüm 21

7.8K 321 21
                                    

Desteklerinizi bekliyorum😃yazım yanlışları olabilir affola😃müziği dinleyin 😉

İyi okumalar

Babamın Baran ağa ya herşeyi anlatması ile ortalık sakinlemişti.

Babam lar biraz oturup kalkmıştı tabi bu biraz zor olmuştu çünkü yağız beni bırakmamış eve götürmek istemiş ve baya ağlamıştı. Baran ağa da çocuk demeyip baya atışmıştı tabi yağız da az sayılmaz . Baran ağa en sonunda beni yağız 'ın yanına götüreceğine ve 1 hafta yanında kalmama izin vereceğini söylemişti ve sonunda yağız kabul edip gitmişti.

Yazar'dan

İkili ise İstanbul a gitmek için havalimanına gittiler uçağa binip koltuklarına yerleştiler fakat uçak harekete geçtiğinde Maral 'ın yaptığı hareketle Baran ağa neye uğradığını şaşırdı .

Maral birden ayağa fırlayıp koşar adımlarla çıkışa doğru hızlı hızlı yürümeye başladı.

Baran ağa Maral 'in birden ayağa kalkıp koşar adımlarla çıkışa doğru gitmesine bir anlam verememiş ve şaşkına dönmüştü.
Üzerindeki şaşkınlıktan hızla kurtulup Maral'in peşinden çıkışa ilerledi.

Maral 'ın fazla uzaklaşmadığını görünce ona doğru yürüdü.

Maral'in kolundan tutup kendisine çeviren Baran ağa kızın bembeyaz yüzünü görünce bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı.

Baran ağa Maral 'ın karşısına geçip:

"Kürt kızı iyi misin neden indin uçaktan"
Diye kızın yüzünü gördükten sonra nazik bir şekilde sormuştu uçaktan neden indigini.

"Miden felan mı bulanıyor ,gel hadi uçakta yüzünü yıkayalım
.

Maral'ın beline kolunu sarıp onu koltuklarını. Olduğu kısma ilerletmeye çalışan Baran ağa Maral'ın adım atmamasıyla yüzünü ona çevirdi.

Kapının önünde duran hostese hitaben :

"Kalemle bir tane kağıt verebilir misiniz?"

"Peki efendim"deyip

Kalem ,kağıt getirmeye giden hostes birkaç dakika sonra dönmüştü.

Hostesin elinden aldığı kalem le kağıdı karısına uzatan Baran ağa :

"Hadi neden binmedigini uçaktan neden inmek istediğini yaz güzelim."
Maral'ı sakinleştirmeye çalışan Baran ağaya söylediği sözler çok yabancı gelmişti kendisine

Elleri titreye titreye kağıda bir şeyler yazmaya başlayan Maral Baran ağanın göz hapsindeydi.
Yazmayı bitirip Baran ağaya uzattı Baran ağa kağıdı okumaya başladı.

"Ben ..ben uçaktan korkuyorum çok yüksek uçaktan düşeceğiz Baran ağa binemem yine olacak yine kaybedicem yağız beni bekliyor binemem ."

Baran ağa kağıdı okuduktan sonra ne yapacağını şaşırmıştı ,Maral ı nasıl sakinleştireceğini bilmiyordu.
Ama boş durmanın da bi faydası olmadığını Maral'ın mümkünmüş gibi daha da beyazlayan yüzünden anlamıştı.

Maral'ın kollarının iki yanından tutup kendisine bakmaya zorladı ve daha sonra ne yaptığını ,ne söylediğini bilmeksizin konuşmaya başladı:

"Şşşh güzelim sakin ol bak ben burdayım Kürt kızı hiç bir şey olamayacak kimseyi kaybetmeyeceksin İstanbul dan döndüğümüzde Yağız'ın yanına birlikte gideceğiz tamam mı?
Şimdi sakin ol ben senin yanındayım (Genç kızın gözlerine bakan Baran ağa okyanus daki büyük gelgitleri görmüş ve genç kızı kendisine çekip sıkıca sarılmıştı.Ve ilk defa Maral, Baran ağa ya isteyerek dokunmuş ve sarılmasına karşılık vermişti . Baran ağa vücuduna dolanan kollarla vücudu kasılmıştı.)

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin