Yeni bölüm karşınızda iyi okumalar .
Sabah kahlvaltısı yapılmış ve baran ağalar gitmek için ayağa kalktığında baran ağanın telefonu çaldı arayanı görünce önce masadakilere en son marala bakmış ve açmıştı .
-Efendim....hayır şuan müsait değilim....hayır şuan daha konaktayım henüz çıkmadım..... ne söylediğinin farkında mısın ....bana nasıl haber vermezsin.....(masadan uzaklaşıp aşağı indi) tamam kapat sakın bir yere kımıldama esra bunu konuşucaz.
Maral baran ağanın peşinden mutfağa gidecekken esranınn ismini duyması ile duraklayıp arkasını döndü ve o an baran ağa ile göz göze geldi.
Maral kaşlarınıçatıp bakmaya devam etti baran ağakonağın kapısına bakıp saçlarını karıştırdı , maral:
-ne oldu? diye sordu
Baran ağa:
-Esra şuan burada kürt kızı kapıda .
Maral bir tepki veremden kapı çaldı o sırada oradan geçen ezel kapıyı açtı ve esra gözüktü . Baran ağa arkasını döndüğünde ona gülümseyerek bakan esra ile kaşlarını çattı ona beklemesini söylemesine rağmen onu dinlememişti. maral tam merdivenlere yöneldiğinde yukarda onlara bakan yade ile ne yapacağını şaşırdı . Önünü dönüp kapının önündeki esraya baktığında kollarını baran ağaya sarılmak için kaldırdığını görünce yadeye bakıp koşar adımlarla önündeki baran ağanın yanına geçip birden elini tuttu baran ağa elini sıkıca tutan elin sahibine baktığında ne yapmaya çalıştığını anlayamadı ta ki maralın elini sıkıp ,güldüğü halde sıkılı dişlerinin arasından konuşması ile anladı olayı:
- Yade terastan bizi izliyor her ne kadar bu durum senin için sorun olmasa da ve umurunda olmasa da benim umurumda daha fazla insanların acıyarak bakmasını istemiyorum. İnsanların gözünde istenmeyen kadın olmayı kabul edebilirim ama aldatılan kadın olarak görülmek istemiyorum sonrasını sen düşünürsün artık baran ağa .
Baran ağanın elini bırakıp bir iki adım daha öne çıktı ve şaşkınlıktan donup kalan esranın kolları arasına girip ona yalandan sarıldı ve sessizce fısıldadı:
-sakın ters bir hareket etme tabi sevgilini görmek istiyorsan...
kollarını dolasan artık diyorum yade yukarıdan izliyor . Yoksa Sana sarılmaya meraklı değilim.
Maralın uyarısı ile olayları kavrayan esra yüzüne yalandan bir gülümseme kondurup ellerini kaldırarak parmaklarının ucu ile sarıldı marala daha sonra baran ağaya bakıp fısıldadı.
'SEVGİLİMİ görmek için size soracak değilim . Bakıyorum çöplüğünü bulunca ötmeye başlamışsın .Haa bu arada bir kaç gün yoktum diye evlilik oyununa kendini çok kaptırmışsın ,yerinde olsam o kadar alışmazdım bu duruma .'
Maral sarılmayı kısa keserek geriye çekildi esra'ya bakıp tek kaşını kaldırarak konuştu:
-Demek ki oradaki çöpleri beğenmemişim sonuçta çöp var çöp var değil mi (esrayı baştan ayağa süzüp söylüyor bunu) bu arada bana öneride bulunacak konumda değilsin . Kİ benim yerimde de değilsin her ne kadar bunun için çırpındığını bilsem de.
Maral kafasını arkaya çevirip onları elleri cebinde izleyen baran ağaya hitaben konuştu:
-Baran ağa bak kim gelmiş,ne güzel! bir sürpriz oldu değil mi?
Maral baran ağaya doğru gel der gibi elini uzattı baran ağa bir kaç saniye durup ilk maral'ın gözlerine bakıp daha sonra esraya baktı ve maral elini indirmeden baran ağa elini tutup bir kaç adım ilerledi .ta ki maral ile yan yana gelene kadar . Maral'ın tuttuğu elini bir anlık sıkıp gevşetti .Maral ın şaşkınlığını es geçip esra'ya kaşlarını çatarak baktı. Maral yadeyi hatırlayıp bakışlarını esra'ya çevirdi ve onun nefret dolu bakışlarının birleşmiş ellerinde olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...