Bölüm 33 part 1

6.8K 280 12
                                    

Arkadaşlar tam 7 saat bu bölüm için uğraştım umarım değmistir.telefondan yazdığım için oldukça zorlandım . 4500 bin kelimelik bir bölüm yazdım toplam ama iki part şeklinde yayınlayacağım bir ilk yapıp . Yorum sayısı ve vote sayısı oldukça düşük bunun Sebebini merak ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

İki gün sonra:

Maral dünden beri halsizdi ara sıra başı dönüyor başı çatlayacak gibi ağrıyordu. Herkes odasına çekilmşti.Baran ağa çalışmaodasındaydı maral ise üzerine giydiği kat kat kıyafetlerle yorganın altına girdi çok fazla üşüyordu.

Yarım saat daha çalışma odasında kalan baran üç gündür konuşmadığı karısı ile kaldığı odaya girdi . Dolabın önünde üzerini çıkarıp altına eşofman geçirdi .Üzeri çıplak bir şekilde tam banyoya diş fırçalamak için yönelecekti ki duyduğu inleme sesi ile adımlarını durdurup yatağa yöneldi kafasına kadar yorganı kapatan maral a yaklaştıkca inleme sesi artmıştı hızla yorganı açtı. Karşısında terden sırılsıklam olmuş saçları ile ,kat kat giyinmiş ve dört büklüm yatan kadınla ne yapacağını şaştı bir kaç defa seslenmesine rağmen uyanmayan maralın üzerini çıkardı 5 dakika felan iççamaşırları ile bekletmesine rağmen dudaklarını kızın anlına değdirip baktı ateşine lakin daha fazla ateşlenmiş gibiydi kucağına aldığı genç kadınla koşarak banyoya girip duşa kabini ne girdi suyu neredeyse tamamen soğuk hale getirdi . Ayakta duramayan genç kadını kendi bedenine yaslayıp onu kucakladı. Fiskiye nin tam altına geçip gençkadını soğuk suyun altına tuttu marala okadar kötü durumdaydı kı bedenine değen soğuk suyu hissetmiyor sadece sayıklıyordu.

Baran kendi bedenine değen buz gibi suyu umursamıyor sık sık genç kadının ateşine bakıyordu . soğuk suyun altında 10 dakika duran ikliden maral sanki nefessiz klmış gibi derin bir nefesle gözlerini araladı bir 5 dakika sonra üşüyen maral karşısında ki baran ağa ya iyice sokulupona sarıldı gözlerine bakıp halsizce fısıldadı ismini:

'BARAN' kendisine seslenen kadına daha bir dikkatli bakıp onun gibi fısıldadı .

-Hişş sakin ol buradayım yanındayım birşeyin yok.

Maral kafasını adamın omzuna koyup iyice boynuna sokuldu ,aynı zamnda:

-Ama çok üşüyorum .dedi

Baran ağanın ne ıslanan kıyafeti nede soğuktan üşüyen ,buz tutan bedeni umrunda değildi şuan için ilk öncelik kollarındaki kadındı.

-Tamam şimdi çıkacağız burdan ,bornozunu giydirmeliyim sana şimdi koluma tutun sadece tamam mı . (bornozunu giydirip)şimdide boynuma sıkıca sarıl kucağıma alacağım seni.dedi

Maral kolarını iyice sardı baran ağanın boynuna.

Nefes alıp verdikce baran ağa tuhaf duygular içerisine girsede hasta olduğu için böyle olduğunu kendine hatırlattı başkası da olsa aynısını yapardı sonuçta.

Genç kadını yatağın üzerine oturtup saçlarına havlu sardı ardından dolaba yönelip iç çamaşırı çekmecesini açtı ve bir sürü kutu vardı ve hepside iç çamaşırıydı fakat bunlar günlük değil de daha çok yeni gelin iç çamaşırlarıydı onları es geçip katlı bir şekilde kiçamaşırları aldı, pjamalarınıda alıp kürt kızının yanına döndü.

-Kürt kızı şimdi sana iç çamaşırı giydirmeliyiz sen halledebilir misin?

Maral kafasını sallayıp eline aldıklarını gözleri kapalı giymeye çalıştı fakat olmuyordu .

Baran ağa giydiğini düşündüğü için dönmüştü fakat ıslak çamaşırlarını çıkarmadan yeni çamaşırları giyemeye çalışan kadınla kafasını sağa sola sallayıp maral a yaklaştı:

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin