Bölüm 14

8.7K 357 25
                                    


İyi okumalar .

Hayat terazisinin dengesi bozulmuş galiba  ,ne tarafa geçsem  o taraf yere çakılır oldu.

∆∆∆∆∆∆∆∆

Maral 'ın ağzından

Hayattaki bir tek kelime belki de tek bir hareket sizi sonsuzluğa çeker ve sizin yapabildiğiniz sadece bu duruma seyirci olmaktır .

Ölüm gibi, hani öldüğünüzde   toprağın altına koyulduğumuzda kafamızın o tahtaya çarpacağını bildiğimiz halde buna engel olamamak ve o tahtaya kafamızın çarpması gibi.

Benim hayatım belki de bundan sonra ki cehennemin ne olacak bilmiyorum şu an boynumdaki yakıcı nefesten ve bu nefesin sahibinden o kadar iğreniyorum ki  elimden gelse dokunduğu her yeri kesip atmak geliyor.

Konuşmasıyla dikkatimi ona verdim.

" Bu kadar heyecan yapmana gerek yok kürt kızı şimdi değil  ama fazla uzak da değil fakat  inan bana olmasa da olur çünkü ; senin gibi birisiyle bırak öyle birşey yaşamayı ,aynı odada, aynı yatağı paylaşmak bile yeterince zor ki nasıl dayanacağım içimdeki nefret ve öfkeyi nasıl zapt edeceğimi bilmiyorum"

Bedenim dahi ne tepki vereceğini şaşırmış iken nasıl davranacağımı bilmiyorum . Benim ondan nefret ettiğim kadar nefret edemez benden galiba. Aslında tanımadığımız bir insandan nefret edemezdik. Aslında biliyordum ki nefretimin asıl sahibi hayatım ve kaderimdi .İçimdeki duyguları zincirlere vursam dahi  zincirleri kıracak derecede güçlü ona karşı içimdeki en yoğun ve tek  olan  duygu nefret.

Hiçbirşey demeden nefesini hâlâ enseme üflerken mümkünmüş gibi yumruk halindeki ellerime  tırnakları mı biraz daha bastırdım ve elimde hissettiğim ılıklık kanadığını anlamamı sağladı . Şu an istediğim tek şey bu adamın beni rahat bırakması.

Oysa insanoğlu ne güzel inandırır kendisini kurduğu hayallerin gerçek olacağına bende inandırmıştım arkamdaki kişiliksiz adamın yerine kerem in olacağına .

Hayat rahat durmamış ve yine yapmıştı cilvesini .
Göstermis ti bana hayallerimin  ağır bastığını hayat terazisinin taşıyamayacağını.  

Yazar' dan dewam :

Maral arkasında hissettiği boşlukla  derin bir nefes çekti ciğerlerine.

Baran ağa ise lavanta kokusunun etkisinin altından daha çıkamamıştı. Maral ' ın  karşısına geçip bir sure yüzüne baktı bakışlarını cama çevirirken gelinlik teki kırmızı kan lekelerinin gördü.

Camın önüne geçip cebinden sigara ve çakmağını çıkarıp bir tanesini yaktı. İki parmağının arasındaki sigarayı dudaklarından çekip arkasındaki genç kıza hitaben konuştu.

"" Kendine zarar veren insanlar dünyanın en aciz kişilerdir kürt kızı. Çünkü yapabildikleri tek şey ancak kendilerine yapabildikleridir.  ".

Arkasındaki Maral ise içinden cevabını vermişti. . "" öyle bir gün gelecek ki baran ağa sen  kendine öyle şeyler yapacaksın ki aciz dediğin insanlardan daha aciz olacaksın ve ben bu aciz ligine en yakından şahit olacağım ."

Baran ağa devam etti konuşmasına ;

" Bu konağa girmek kolay değildir  kürt kızı .
Girildiğinde de yaşaması zordur hele ki bu konakta bende varsam . Ve bi o kadar zordur bu konaktan çıkması.  Sen girmeyi  başardın
Bakalım yaşamayı başarabilecek misin  ? Hadi başardın diyelim lakin aklından dahi geçirme buradan çıkmayı .  Bu konaktan çıkan tek şey ancak cansız bedenin olur."

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin