Agit ağanın konağından çıkan ikili konağa kadar hiç konuşmadı.konağın önünde arabayı durduran baran ağa:
-Aptal bir kadın olmadığını biliyorum kürt kızı ama anlamlandıramadım şey bunu kendine neden yapıyorsun.
Maral:
- Konuşmanın ne kadarını duydun baran ağa ?
Baran ağa :
- Ne önemi var ki ama çok merak ediyorsan söyleyeyim beni babana benzettiğin anının öncesinden beri her şeyi duydum. Ama yanılıyorsun kürt kızı ben baban gibi değilim.
- Şuan önemli olan bu değil . Söylediğin sözleri karşındakinin canını yakmak için söylüyorsun ama en çok sen yanıyorsun kürtkızı bunu yapma bir daha .(marala dönüp agit ağanın tokat attığı yanağına dokunarak okşar ) bundan sonra her zaman herkese karşı benim karşımda duran kadın gibi ol, o kürtkızı gibi güçlü ol çünkü sen bir bargiransın ve benim Karımsın bu yüzden karşındaki baban da olsa san dokunmasına izin verme .
Maral güler gibi ses çıkarıp karşıya bakarak:
-Yanılıyor muyum , hayır bunca zaman gördüğüm adam tam da onun gibi birisi .Artık rol kesmeyi bırakabilirsin baran ağa . Gerek yoktu aslında ama o adamın yanında karın olarak sahiplendiğin için sağolasın. Daha fazla rol yapmana gerek yok benine olarak gördüğün umurumda değil bu yüzden başkalarının yanında yaptığın koca rolünü yanlızken bir kenara bırak ve gerçekçi ol. Orada gördüğün kadını da sözleri de unut çünkü karşımda bana acıyarak bakan bir adam görmek istemiyorum.
-Yaptığım şey rol değil gerçeğin ta kendisiydi orada söylediğim sözlerin arkasındayım. VE SEN benim karım ve bir bargiransın hayatımda var olan bir başkası bunu değiştiremez .Başlarda Ne kadar kabul etmek istemesem de gerçek olan bu. Sende kabul edip ona göre davransan iyiolur.
Maral:
-Peki gerçekten bana güveniyor musun yada namusuma . sonuçta bir adamla aylarca aynı evde yaşadım ve on-
Baran ağa kızın ensesinden çekip dudaklarını öpmeye başladı sertçe . bir süre sonra geri çekilip alnına alnını yasladı:
-Seni uyarmıştım kürt kızı . Sen sadece benim karımsın ve öyle kalacaksın.
Maral:
-Benden seni kabul etmemi geçmişi unutmamı istiyorsun ama ben daha senin gibi diyemiyorum sana sen sadece benim kocamsın diyemiyorum baran ağa .
Baran gözlerini kapatıp sustu oda bilmiyordu bu yolun sonunu . Bir yorgunlukla sadece bekliyordu ne yapacağını bilmeden.
Alınları yaslı olan ikiliyi ayıran baran ağanın telefon sesiydi . Baran ağa uzaklaşıp telefonu açtı :
-Alo...evet benim.. nasıl, yani emin misiniz... hangi hastane ... hemen geliyorum.
Telefonu kapatan baran ağa telaşla konuştu:
- Kürt kızı sen geç içeri benim gitmem gerek .
Maral:
- Baran ağa ne oldu iyi misin sen kimdi arayan .
- Hastaneden aradılar burak... burak vurulmuş gitmem gerekiyor.
Maral duydukları ile baran ağaya baktı. Ama baran ağa hiç iyi değildi adeta beti benzi atmıştı .
Maral:
-Seni bu halde tek gönderemem seninle geliyorum yoksa içim rahat etmeyecek. Dedi
Baran ağa itiraz etmeden gaza bastı ve ikili hastaneye doğru gitmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...