Bölüm 18

8.6K 346 22
                                    


Arkadaşlar multimedya Maral .
Maral ı değiştirmeye karar verdim Umarım yeni Maral ı mızı seversiniz ;)

Maral 'ın ağzından:

Baran ağa telefonunu almak için odaya geldiğinde kutuyu görmüştü ve emindim ki bu kutunun ne olduğunu sonrada olsa öğrenecekti.

Şimdilik merakım bu ihtimali unutturmuştu bana.

Bugün benim maalesef ki doğum günümdü ve yine gönlümün hırsızdan gelmişti bu kutu . Hangi insan öleceğini bildiği halde sever , bırakacağını ,bırakmak zorunda kalacağını bilerek daha çok sarılır.

O gün çok özenliydi beni yanında götürmemişti bunun sebebi ise elimdeki kutuydu.

Her zaman gittiğimiz mekana gitmiş ve oradan mayıs ayının 8 inde bana pasta ve yanında sevdiğim kelebek süslerinden göndermelerini istemişti. İlk başta başkasının gönderdiğini sanmıştım çünkü o ölmüştü ama mekana gittiğimde başka bir hesaptan ama aynı soyadı olan bir başkası tarafından ödendiğini söylemişlerdi . Hesap sahibinin adını sorduğumda BERKEM ATAYÜREK demişlerdi . Evet Kerem 'in soyadıydı ama Berkem de kimdi?

Bunları düşünmeyi bir kenara bırakıp kutuyu açmaya başladım. Kutunun içinden yine küçük tek kişilik bir pasta çıkmıştı pastanın üzerinde yine oraya her gittiğimizde yaptığımız pastaları süslerken çekilmiş fotoğraflardan vardı. Pastayı bir kenara koyup bir parça aradım ondan bana kalan ama yoktu onun yerine birkaç kağıdın olduğunu gördüm ve açıp okumaya başladım.

"Nasıl başlayacağımı bilmiyorum sözlerimi yazmaya . Şuan elimde kalemim dilimde sözüm hazır kağıda dökülmeye ama beceremiyorum be şimal veda nedir bilmem ben sevmemde zaten. Şuan tam karşımda elinde bir kitapla uyuyorsun ara sıra dalıyorum güzelliğine çünkü biliyorum son demlerimi yaşadığımı bir daha göremeyeceği mi ,bir daha karşına çıkamayacağımı seni izleyemeyeceğimi. Belki ben gittiğimde yalancı gibi göreceksin beni ama sorun değil çünkü gerçekten yalancıyım.Sana verdiğim sözleri tutamayacak kadar yalancıyım. Bu mektup ne zaman eline geçer bilemem ama senden istediğim yokluğumda var olmayı öğren ,ilk tanıdığım kız ol ve dimdik ayakta dur. Çok acımasızım değil mi ? SENİ fiziksel acıdan ,ölümden kurtarıp daha sonra taşıması zor olan kalp acısına tabi tuttum en ağır yaralarla yaşamaya seni mecbur bıraktım. Şimdi senin bir nefes uzağındayım ama gelecek zamanlarda varlığını hissedecek bir nefesim kalmayacak.

Tatlı kızgınlıklarını ,küçük bir çoçukmuşsun gibi her gittiğim yere gelmek istemeni ,peşime takılmalarını şimdiden çok özledim Şimal ayrılık şimdiden zor bana, gidişim ansızın olacak neden diye sorduğunu duyar gibiyim , nedeni senin son ana kadar gülen yüzünü görmekti gözlerini son görüşümde bir parçada olsa hüzün görmek istemediğimden gözlerinde.belki kızacaksın ama en güzel benim ölümüm olacak başım sevdiğimin dizlerinde ,sevdiğimin elleri saçlarımda kokusu burnumda, en güzeli olacak ölümüm.

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin