İLK OLARAK İYİ OKUMALAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ. MÜLTİMEDYAda bargiran konağı var. Ve burdaki müzik çok güzel eşlik etti bölümümüze dinleyerek okumanızı tavsiye ederim canlarım.Ve son olarak yorumlarıyla beni sevindiren okurlarıma teşekkür edrim sizin sayenizde yazma isteğim artıyor. Dün akşam yeni bölümü merak ettiğini diğer kitapları okuyamadığını söyleyen tatlı okurumgizemerkk66 bu bölüm sizler için
##### Genç kız karşısındaki görüntüden ve söylenilenlerden birşey algılamıyordu . Baran ağa ise artık duyduğu sözlerden sıkılmıştı sustururdu aslında konuşanları ama ne kadarını susturacaktı tabii susturmayı çok güzel başarıyordu ama bu işin bir an önce hal olunmasını ve bitmesini istiyordu. Ve bunun için tam zamanıydı yoksa söylenilen sözlere daha fazla tahamül edemeyecek ve katil olacaktı .
Bunun önüne geçmesi gerekiyordu bu nedenle artık Maral 'la konuşması gerekiyordu. ve bugün tam da o gündü. MARAL'ın banyodan çıktığını gören genç adam yavaş bir şekilde ayağa kalkıp karşısına geçti. Maral'ın yüzüne bakmak yerine genç kızın omzunun üstünden karşıya bakarak konuşmaya başladı.
¨HAZIR MISIN ¨
Karşısındaki bedenini incelemesede bariz bir şekilde ürperdiğini görmüş fakat bir tepki vermemişdi.
fakat artık maral herşeyin farkındaydı ve eğer şimdi hazır olmadığını söylerse hem aşirete hemde kendisine laf getireceğini biliyordu . Ve artık kabul etmek ,hazır değilse bile hazır olmaktan başka çaresi yoktu.
Usulca başını sallayan Maral artık bu oyunun gerçekten başladığını , evliliğinin gerçekliğini yaşayarak göreceğinin bilincindeydi.
Cevabını alan Baran ağa derin bir nefes alarak usulca Maral 'a yaklaştı birbirlerinin nefeslerini yüzünde hissedene kadar yakındılar birbirlerine .
Lakin bu kadar yakınlaştıklarını ne gözlerini sıkıca yuman Maral ne de yaşanacak olan şeylerin bilincinde olan Baran ağa fark etmiyordu .
Her iki insanda bundan sonraki hayatlarının ne kadar değişeceğinin farkındaydı ama yapacak birşeyleri yoktu.
Bu iki insanında şu anda hissettiği duyguları ortaktı.ikiside içlerinde ihanet duygusunu yaşıyordu .
Baran ağa bu gece Maral için ilk olduğunu biliyordu bu nedenle her ne kadar ona yumuşak davranmak istemiyor isede biliyordu ki bu gece kendisi için ne kadar değersiz ise genç bir kız için o kadar değerliydi ve Maral da bu genç kızlardan yanlızca birisiydi.
Baran ağa Maral a yaklaştıkca içine düştüğü cehenneme daha da yaklaşıyordu. Lavanta kokusu etrafını tamamen sardığında yaptığı her bir davranış onun bilincinde yapılmış bir hareket değildi .
Baran ağa yavaşça Maral 'ın dudaklarına yaklaştı ve dudaklarına dudaklarını deydirmeden önce sessizce fısıldadı.
¨bu gece kürt kızı bu gece bizim sonumuz , sanma ki bu geceden sonra değişeceğim . Ne sen bana eş ne de ben sana koca olacağım . Bu geceden sonra BEN YİNE Baran ağa sen ise yine sen olacaksın.Gözümdeki değerin yine aynı kalacak bunu aklına sok ,sen yine sadece ama sadece benim hayatımda yaşayan sıradan birisin. sen benim hayatımda asla bir yerde olmayacaksın çünkü senin gibi bir kadının benim yaşamımda yeri olmaz. sen bir hiçsin benim için .
bu geceden sonra benim namusum olacaksın davranışlarına dikkat edeceksin benim namusuma laf getirecek birşey yaparsan kendini kapının önünde bulursun. ¨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü Hayat
General FictionTüm ön yargıları bir kenara bırakın ve bu dünyanın içine girmek için harekete geçin . Aynı gözüken ama farklılıkların olduğu bir dünya burası. "Beklemek,hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız." Bu hikâye kayboluşu...