BÖLÜM 25 "Esra"

8.4K 344 110
                                    

Yeni bölüm geldiiii.
Medya daki Esra.
Kontrol etmedim yanlış varsa affola. Çabucak okuyup Vote ve yorum yapın hadisi 😊😊

Bir kaç saattir alışveriş yapan çift yoruldukları için biraz kafeye oturup hem birşeyler içmek için hemde dinlenmek için karar aldılar.

Masaya oturup garson çağıran Baran ağa kendisi için çay isteyip, Kürt kızına kalem defter yardımıyla ne istediğini sorduğunda, orta şekerli Türk kahvesi istediğini anlamış ve garsona söylemişti.

Sessizlik içinde içeceklerin içen çiftin sessizliği masaya gelenler ile bozulmuş ve yerini gerginliğe bırakmıştı.

Maral masaya gelenlerin kim olduğunu öğrenmek için merakla bekliyordu.
Baran ağa  içtiği çaydan  kafasını kaldırdığında arkadaşlarını ve tabiki esra yı görmeyi beklemiyordu.

Mert,  Buğra, Ferit,  Esra , Gizem ,Ece ve Selda hepsi buradaydı ama Burak  yoktu.
Sırayla hepsiyle selamlaşan Baran ağa Esra ya geldiğinde nasıl davranacağını bilmiyordu.

Araftaydı  şuan bir tarafta sevdası bir tarafta namusu vardı ve şuan nasıl davranacağını bilemiyordu.
Arkadaşlarına Maral'ı ne diye tanıyacaktı  onuda bilmiyordu sadece esra biliyordu evlendiğini ona da söylemezdi ama teyzesi Esra ya haber verdiği için esra kendi gözleriyle şahit olmuştu evliliğine.

Gözlerini kürt kızına çevirdiğin de gözleri kısa bir an için buluştu fakat bu bakış öyle şeyler söylüyordu ki saliseler içinde gözlerini Baran ağayı göremeyeceği şekilde çevirmesine rağmen Baran ağa görmüştü o bakışları fakat anlamak istememişti.

Bakışları hala kürt  kızındayken boynuna sarılan kollarla bakışlarını çekmişti genç kızın üzerinden.

Birkaç saniye kolları boşlukta salınıp daha  sonra yavaş yavaş sardı vücuduna sarılan kolların sahibine.

Esra nın kulağına özledim diye fısıldamasıyla kollarını biraz daha sıkı sardı birşey söylemeden.

Birbirlerinden ayrılıp masaya oturduklarında Mert şaka ile konuştu:

"Aşıklar sonunda kavuştu.  Baran ağa bir an önce evleninde aşkınızı evinizde yaşayın bıktık sizden artık. "

Bu söz herşeyin açıklamasıydı aslında.  Maral bu sözden sonra gözlerini baktığı yerden çekmemiş ve sadece bakmıştı neden baktığını bilmeden.  Anlamıştı Baran ağanın
Sevdalısının olduğunu  düğünlerinde gözlerine bakanlar birşey anlamasada bakışlarından Maral anlamıştı o gözlerde ki, hasreti, acıyı.

Ve şimdi de kanıtlanmıştı bu düşünceleri o kız kocasının sevdiği kadındı.

Esra, Maral' ı gördüğünde suratını buruşturmuştu ama Mert 'in söylediklerinden sonra bakışları Baran 'ı bulmuş ve aceleyle konuşmuştu:

"Baran biraz konuşabilir miyiz acil lütfen?"

Baran kafasını sallamıştı bakışları Kürt kızında sözleri ise masadakilereydi :
"5 Dakika ya geliyoruz"

Masadan yeterince uzaklaşan Esra ve Baran ağa durmuş ve masaya sırtlarını dönmüşlerdi.

Esra hemen konuşmaya başladı :

"Baran lafı uzatmayacağım   eğer onu...karını  sorarlarsa onlara lütfen karın olduğunu söyleme ne olursun sana yalvarırım daha fazla küçük düşmek istemiyorum tfen söyleme,  ben. Sadece sevdama sahip çıkıyorum ama kimse beni anlamayacak o yüzden lütfen söylenme kimseye karın olduğunu, evlendiğini.

Görücü Usulü HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin